Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DALLAS - (BUSINESS WIRE) - Meeting Professionals International (MPI) zwiera szeregi aby na najbliższej konferencji EMEC, która ma się odbyć w dniach 1 - 3 lutego 2015 w Centrum Kongresowym ICE w Krakowie, zaprezentować wiedzę na najwyższym poziomie. W tym tygodniu stowarzyszenie MPI opublikowało w Internecie informacje o tegorocznym programie konferencji poświęconym odkryciom, a także przedstawiło listę kluczowych prelegentów, na której znaleźli się m.in. Mike Walsh oraz dr Alan Watkins.
Walsh - wizjoner, autor i dyrektor generalny, wystąpi na sesji otwarcia EMEC. Jego występ dotyczyć będzie sposobu budowania działalności na miarę XXI wieku. Podzieli się w nim przykładami z pierwszej ręki i przedstawi studia przypadku z całego świata oraz wyniki najnowocześniejszych badań. Dr Watkins - lekarz, neuronaukowiec i międzynarodowy ekspert w dziedzinie przywództwa i możliwości ludzkiego organizmu, zakończy konferencję swoją prezentacją poświęconą związkowi pomiędzy fizjologią, psychologią i sukcesem oraz ujawni, w czym tkwi sekret skutecznego przywództwa.
"Na konferencji EMEC 2015, MPI umożliwi jej uczestnikom odkrycie nowych sposobów strategicznego rozwoju przedsiębiorstw, a także poznanie nowatorskich podejść do planowania spotkań i imprez. Jeśli nie jesteś jeszcze członkiem MPI, obiecuję, że po EMEC zechcesz dołączyć do naszego grona" - powiedział Pierre Fernandez, starszy dyrektor ds. działalności MPI w Europie.
W trakcie EMEC 2015 odbędzie się około 50 sesji edukacyjnych organizowanych przez MPI, w tym warsztaty przed konferencjami, dogłębne analizy oraz 30-minutowe spotkania tematyczne, z których wiele pozwala na uzyskanie, tzw. punktów godzinowych („clock hours”) lub punktów kształcenia ustawicznego („continuing education units”). Wśród tematów spotkań znalazły się m.in. rozwój działalności, strategiczne zarządzanie spotkaniami, przywództwo, planowanie spotkań. Poniżej przedstawiono przykładowe pozycje z programu:
- Na rozstaju dróg: Wpływ bieżących trendów w branży spożywczej oraz przepisów unijnych w zakresie alergenów na branżę konferencyjną;
- Właściwa cena! Jak uzyskać optymalną cenę za oferowane produkty lub usługi?
- Od uczestnika biernego do aktywnego: Pomysły na aktywizację widza kluczem do udoskonalenia konferencji;
- Sztuka i mechanizm sprzedaży: Elementy składowe profesjonalnej sprzedaży.
Pozostałe atrakcje konferencji obejmują inaugurację programu Hosted Buyer (profesjonalny kupujący) oraz europejską premierę kursu MPI pozwalającego uzyskać certyfikat zgodności z wymogami dla konferencji w służbie zdrowia. Fundacja MPI organizuje ponadto 2 lutego spotkanie w Hard Rock Café w Krakowie. Zyski z tej imprezy poświęconej zbiórce pieniędzy i nawiązywaniu relacji biznesowych przekazane zostaną na prowadzony przez Fundację Fundusz Edukacyjny celem sfinansowania grantów i stypendiów dla europejskich członków MPI.
Aby dowiedzieć się więcej lub zarejestrować na EMEC 2015, odwiedź stronę: www.mpiweb.org/emec2015.
MPI
Meeting Professionals International (MPI) to największe i najaktywniejsze ogólnoświatowe stowarzyszenie branży konferencyjnej. Organizacja oferuje nowatorskie i nowoczesne możliwości szkoleniowe i biznesowe oraz działa na rzecz promocji i rozwoju branży. Do MPI należy blisko 18 500 członków zrzeszonych w 70 oddziałach i klubach na całym świecie. Więcej informacji na temat organizacji i możliwości dołączenia do niej można uzyskać pod adresem: www.mpiweb.org.
Źródło: Meeting Professionals International
KONTAKT:
MPI
Sonya Thorpe Cobb
tel. 972-702-3098
e-mail: sthorpe@mpiweb.org
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.11.2014, 12:20 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |