Newsletter

Mr. Brainwash uhonorowany przez firmę Hublot podczas Tygodnia Sztuki Współczesnej w Miami

08.12.2014, 12:12aktualizacja: 08.12.2014, 12:12

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

MIAMI, 6 grudnia 2014 r. /PRNewswire/ - Wczorajszego wieczoru firma Hublot - producent luksusowych szwajcarskich zegarków - uhonorowała ulicznego artystę tworzącego pod pseudonimem Mr. Brainwash, dokonując odsłonięcia niezwykłej konstrukcji w swoim sklepie Bal Harbour Boutique. W ramach obchodów Tygodnia Sztuki Współczesnej w Miami, firma Hublot podjęła współpracę z Mr. Brainwashem, w ramach której fasada butiku zamieniła się w prawdziwe dzieło sztuki.

Ricardo Guadalupe, dyrektor generalny Hublot, oraz Rick de la Croix, partner sklepu, zaprosili do Bal Harbour Boutique wielu gości na przyjęcie promujące markę. Guadalupe, de la Croix oraz Mr. Brainwash, wraz z gościem specjalnym Evą Longorią, po raz pierwszy zaprezentowali konstrukcję szerokiemu gronu odbiorców. Zaproszeni z tej okazji goście mogli degustować liczne koktajle i przekąski, jednocześnie delektując się nowym dziełem oraz znajdującymi się na ekspozycji produktami Hublot. Kulminacyjnym punktem imprezy było przekazanie dzieła Evie Longorii przez Ricarda Guadalupe i Mr. Brainwasha jako dar na rzecz Eva Longoria Foundation.

Ricardo Guadalupe powiedział: "Jesteśmy podekscytowani, mogąc wspólnie z naszą przyjaciółką Evą Longorią uhonorować Mr. Brainwasha właśnie tutaj, w Miami, podczas pierwszego w kraju Tygodnia Sztuki Współczesnej. Mr. Brainwash, znany z wyjątkowego i przełomowego stylu, jest jednym z wiodących artystów swojego pokolenia, przyczyniającym się do szerokiej popularyzacji alternatywnego ruchu sztuki ulicznej. Cieszymy się z możliwości dalszej współpracy z tym wspaniałym artystą, jak również z tego, że mogliśmy go dziś uhonorować".

Mr. Brainwash jest znany przede wszystkim z projektu okładki albumu "Celebration" - Madonny oraz ze swojej współpracy z zespołem Red Hot Chili Peppers. Reżyserował on również teledysk do piosenki "Metropolis" w wykonaniu Davida Guetty i Nicky'ego Romero, a także wystąpił w filmie "Wyjście przez sklep z pamiątkami" (ang. "Exit Through the Gift Shop") w reżyserii Banksy'ego. Dzięki temu partnerstwu firma Hublot kontynuuje proces łączenia trendów Art of Fusion z zamiłowaniem do sztuki i luksusu.

Świętowanie trwało również po zakończeniu imprezy w Bal Harbour. Firma Hublot we współpracy z Haute Living zorganizowała kameralną kolację na prywatnym jachcie, po której odbyło się impreza w Casa de Suenos Estate w Miami Beach, słynnej rezydencji, w której mieszkają JR i Loren Ridinger. Zaproszeni goście, m.in. Eva Longoria, Mr. Brainwash, Miley Cyrus, Russell Simmons, Swizz Beatz, Sammy Sosa i Patrick Schwarzenegger, mogli przeżyć noc pełną luksusu, sztuki i muzyki w przepięknej lokalizacji nad oceanem.

Link do zdjęć: https://app.box.com/s/opcul3lxmd15z5dv6flr

Źródło: Hublot

KONTACT:

HUBLOT - Szwajcaria

www.hublot.com

tel. +41 (0)22 990 90 00

fax +41(0)22 990 90 29

-

Międzynarodowy kontakt dla prasy:

Marine Lemonnier Brennan

e-mail: m.lemonnier@hublot.ch

-

Paul Wilmot Communications

Hampton Carney

e-mail: hcarney@paulwilmot.com

-

Julia Cushman

e-mail: jcushman@paulwilmot.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.12.2014, 12:12
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ