Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- MR informuje:
50 mln złotych to pula środków dostępna w najbliższym konkursie Go to Brand. Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa tym razem będą mogły ubiegać się o dofinansowanie udziału w dwóch wydarzeniach: Międzynarodowej Wystawie Expo w Astanie w 2017 r. oraz targach Hannover Messe 2017.
– Udział w największych światowych targach przemysłowych w Hanowerze oraz wystawie EXPO w Kazachstanie to ogromna szansa polskich producentów nie tylko na wypromowanie swoich produktów, ale też nawiązanie cennych kontaktów biznesowych i obserwację trendów na globalnym rynku – powiedziała wiceminister rozwoju Jadwiga Emilewicz.
Na wsparcie mogą liczyć przedsiębiorstwa prowadzące działalność eksportową, posiadające innowacyjny wyrób lub usługę oraz aspirujące do bycia marką rozpoznawalną na rynkach międzynarodowych. W procesie oceny wniosku o dofinansowanie preferowane będą firmy, które wdrożyły, zleciły bądź zakupiły prace B+R albo prowadzą je samodzielnie.
Dofinansowanie pomoże pokryć m.in. koszty wynajmu powierzchni i zabudowy stoiska, usług doradczych dotyczących umiędzynarodowienia firmy, podróży służbowych, noclegów, a także działań informacyjnych i promocyjnych związanych z udziałem w danym wydarzeniu.
Pełny katalog kosztów kwalifikowanych znajduję się w Regulaminie konkursu.
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości będzie przyjmować wnioski o dofinansowanie przez miesiąc - od 12 stycznia do 13 lutego 2017 r.
Ogłoszenie konkursu zostanie opublikowane na portalu www.funduszeeuropejskie.gov.pl.
UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe.(PAP)
kom/ pd/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 13.12.2016, 14:40 |
Źródło informacji | MR |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |