Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- MR informuje:
Drugi w tym roku nabór na tworzenie innowacyjnych produktów sieciowych wykorzystujących potencjał i walory makroregionu potrwa od 3 do 30 listopada. Pula skierowanego do konsorcjów mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw z Polski Wschodniej konkursu, to podobnie jak wcześniej, 320 mln zł.
– Wsparcie kierowane jest do przedsiębiorców, którzy chcą współpracować ze sobą ponad granicami administracyjnymi. Takie rozwiązanie przyniesie korzyści nie tylko firmom, podnosząc ich innowacyjność i konkurencyjność, ale również lokalnej społeczności – zaznaczył wiceminister rozwoju Adam Hamryszczak.
Sieciowe produkty to przedsięwzięcia, które jedną koncepcją połączą rozproszone atrakcje, miejsca, obiekty i usługi w gotową do sprzedaży ofertę. Będą one oceniane m.in. pod kątem: innowacyjności, potencjału rynkowego produktu, wpływu na wzrost zatrudnienia oraz wpływu na promocję zielonej i zrównoważonej gospodarki. – Produkty sieciowe to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na tematyczne oferty pakietowe, które ułatwiają klientom skorzystanie z różnych, ale powiązanych ze sobą produktów – powiedział wiceminister Hamryszczak.
W pierwszym konkursie w ramach poddziałania 1.3.2 Tworzenie sieciowych produktów przez MŚP, do dofinansowania wybrano dwa przedsięwzięcia.
Ogłoszenie o drugim naborze dostępne jest na stronie POPW w zakładce „Skorzystaj”.
UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe.(PAP)
kom/ mkz/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 03.10.2016, 13:51 |
Źródło informacji | MR |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |