Newsletter

MR: konkurs na tworzenie sieciowych produktów w Polsce Wschodniej (komunikat)

03.10.2016, 13:51aktualizacja: 03.10.2016, 13:51

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- MR informuje:

Drugi w tym roku nabór na tworzenie innowacyjnych produktów sieciowych wykorzystujących potencjał i walory makroregionu potrwa od 3 do 30 listopada. Pula skierowanego do konsorcjów mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw z Polski Wschodniej konkursu, to podobnie jak wcześniej, 320 mln zł.

– Wsparcie kierowane jest do przedsiębiorców, którzy chcą współpracować ze sobą ponad granicami administracyjnymi. Takie rozwiązanie przyniesie korzyści nie tylko firmom, podnosząc ich innowacyjność i konkurencyjność, ale również lokalnej społeczności – zaznaczył wiceminister rozwoju Adam Hamryszczak.

Sieciowe produkty to przedsięwzięcia, które jedną koncepcją połączą rozproszone atrakcje, miejsca, obiekty i usługi w gotową do sprzedaży ofertę. Będą one oceniane m.in. pod kątem: innowacyjności, potencjału rynkowego produktu, wpływu na wzrost zatrudnienia oraz wpływu na promocję zielonej i zrównoważonej gospodarki. – Produkty sieciowe to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na tematyczne oferty pakietowe, które ułatwiają klientom skorzystanie z różnych, ale powiązanych ze sobą produktów – powiedział wiceminister Hamryszczak.

W pierwszym konkursie w ramach poddziałania 1.3.2 Tworzenie sieciowych produktów przez MŚP, do dofinansowania wybrano dwa przedsięwzięcia.

Ogłoszenie o drugim naborze dostępne jest na stronie POPW w zakładce „Skorzystaj”.

UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe.(PAP)

kom/ mkz/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.10.2016, 13:51
Źródło informacji MR
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii