Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- MR informuje:
Trwa ostatni tydzień naboru do 8. edycji akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”. Udział w akcji to szansa na pozyskanie nowych klientów z Polski i zagranicy oraz okazja do darmowej reklamy. Polska Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału przedsiębiorców z branży turystycznej, instytucje samorządowe, hotelarzy, restauratorów, organizacje i instytucje związane z obsługą ruchu turystycznego, a także organizatorów eventów sportowych.
— Akcja „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” powstała z myślą o przedsiębiorcach. Jej celem jest wydłużenie sezonu turystycznego w Polsce i zachęcenie Polaków do podróżowania, niezależnie od pory roku. Jeszcze raz zachęcam wszystkich do udziału. Zostało tylko kilka dni na rejestrację — mówi sekretarz stanu w ministerstwie rozwoju Andrzej Gut-Mostowy.
Wiosenna edycja odbędzie się w weekend 20-22 marca. Rejestrować można się do końca stycznia, za pomocą formularza na stronie www.polskazobaczwiecej.pl. Partnerzy, którzy wzięli udział w poprzedniej edycji, nie muszą się rejestrować. Wystarczy, że zaktualizują ofertę na swoim koncie. Na stronie znajdują się szczegółowe informacje na temat akcji, regulamin oraz instrukcja zgłaszania ofert.
— Udział w projekcie „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” to dla przystępujących do niej partnerów także doskonała okazja do darmowej reklamy. Polska Organizacja Turystyczna przeprowadzi kampanię marketingową dla partnerów w Internecie, mediach i środkach transportu — dodał prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk.
Akcja będzie promowana również poza krajem - w dziesięciu krajach, z których przyjeżdża do nas ponad 2/3 wszystkich zagranicznych turystów. Poza naszymi sąsiadami: Białorusią, Czechami, Litwą, Niemcami, Rosją, Słowacją i Ukrainą, to także Finlandia, Norwegia i Szwecja.
Akcję „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” organizuje Polska Organizacja Turystyczna we współpracy z Ministerstwem Rozwoju. Partnerem strategicznym inicjatywy są Polskie Linie Lotnicze LOT, a PKS Polonus i PKP Intercity wspierają ją jako partnerzy promocyjni.
UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe.(PAP)
ryb/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 27.01.2020, 15:30 |
Źródło informacji | MR |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |