Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- MR informuje:
5 września wystartowała druga edycja konkursu, w którym przedsiębiorcy z Polski Wschodniej mogą zdobyć do 100 tys. zł na przeprowadzenie audytu wzorniczego i stworzenie strategii wzorniczej. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozdysponuje 5 mln zł. Wnioski przyjmować będzie do 5 października 2016 r.
– Odpowiednie wykorzystanie wzornictwa pozwala firmom skutecznie budować przewagę na rynku. Dlatego w Programie Polska Wschodnia nie mogło zabraknąć środków na ten cel – zaznaczył wiceminister rozwoju Adam Hamryszczak. – Wierzę, że przedsiębiorcy chętnie sięgną po oferowane im fundusze i dzięki nim skutecznie wprowadzą na rynek innowacyjne rozwiązania. Zyskają na tym nie tylko oni, ale i gospodarka makroregionu – dodał.
Konkurs dotyczy I etapu wsparcia oferowanego w działaniu 1.4. Wzór na konkurencję Programu Polska Wschodnia.
http://www.polskawschodnia.gov.pl/nabory/14-wzor-na-konkurencje-1/ Mogą wziąć w nim udział mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa z Polski Wschodniej.
Firmy mogą starać się o maksymalnie 100 tys. zł na przeprowadzenie z pomocą ekspertów audytu wzorniczego i opracowanie na jego podstawie strategii dalszych działań. Gdy ten etap zrealizują, mogą starać się o kolejne fundusze – do 3 mln zł na wdrożenie opracowanie strategii, czego rezultatem będzie wykreowanie i wprowadzenie na rynek innowacji. Konkurs dotyczący tego etapu wsparcia potrwa do 28 kwietnia 2017 r.
http://www.polskawschodnia.gov.pl/nabory/14-wzor-na-konkurencje-ii-etap
UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe.(PAP)
kom/ ani/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 07.09.2016, 11:28 |
Źródło informacji | MR |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |