Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- MR informuje:
16 wniosków na kwotę dofinansowania ponad 600 mln zł, złożyły firmy w pierwszym naborze z poddziałania 1.3.2 Tworzenie sieciowych produktów przez MŚP Programu Polska Wschodnia (POPW). W puli konkursu jest 320 mln zł. Zwycięskie projekty poznamy jesienią.
Firmy (konsorcja składające się z co najmniej z 10 MŚP) ubiegały się o dotację na stworzenie w Polsce Wschodniej innowacyjnych produktów sieciowych wykorzystujących potencjał i walory makroregionu, czyli na przedsięwzięcia, które jedną koncepcją połączą rozproszone atrakcje, miejsca, obiekty i usługi w gotową do sprzedaży ofertę.
– Polska Wschodnia odznacza się wyjątkowym potencjałem, m.in. przyrodniczym, kulturowym, historycznym. Warto go wykorzystać, tak by przełożył się on na efekty gospodarcze. Dlatego w POPW zaproponowaliśmy firmom narzędzie, dzięki któremu, łącząc swoje siły, mogą tworzyć unikalne na rynku produkty – zaznaczył wiceminister rozwoju Adam Hamryszczak.
Projekty wpłyną nie tylko na wzrost innowacyjności i konkurencyjności firm zaangażowanych w ich realizację, ale także zaowocują wzrostem zatrudnienia w makroregionie. - Jednym z warunków uzyskania wsparcia jest utworzenie co najmniej 20 miejsc pracy – zwrócił uwagę wiceminister.
Zgłoszone projekty zostaną teraz ocenione pod względem formalnym i merytorycznym na podstawie kryteriów dla poddziałania 1.3.2 POPW
http://www.polskawschodnia.gov.pl/strony/o-programie/dokumenty/kryteria-formalne-i-merytoryczne-wyboru-projektow-dla-poddzialania-132-programu-polska-wschodnia/
UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe.(PAP)
kom/ ale/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 07.07.2016, 11:05 |
Źródło informacji | MR |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |