Newsletter

My Eye Media kontynuuje ekspansję międzynarodową

09.01.2017, 10:34aktualizacja: 09.01.2017, 10:34

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

BURBANK, Kalifornia, 6 stycznia 2017 r. /PRNewswire/ - Firma My Eye Media realizuje plan ekspansji na skalę globalną - usług testowania mediów cyfrowych - poprzez otwarcie nowego centrum w Warszawie (Polska).

Założyciel i główny dyrektor wykonawczy w firmie My Eye Media Michael Kadenacy potwierdził, że firma realizuje strategię ekspansji na skalę globalną zgodnie z założonym planem. "Udało się nam opracować skuteczny model biznesowy pozwalający na szybsze poszerzanie naszego międzynarodowego zasięgu - skomentował Kadenacy. - Nowe centrum w Warszawie umożliwi nam dalsze rozbudowywanie siły roboczej w Europie i zwiększy nasze możliwości odpowiadania na potrzeby klientów międzynarodowych" - dodał.

Centrum testowania mediów cyfrowych firmy My Eye Media w Warszawie jest w pełni wyposażone na potrzeby ewaluacji treści pełnometrażowych i telewizyjnych w dowolnym formacie cyfrowym.

"Cieszymy się, że dzięki nowemu centrum w Warszawie będziemy w stanie zaoferować klientom My Eye Media cały wachlarz usług testowania masteringu, dysków optycznych i strumieniowania" - skomentował wiceprezes wykonawczy do spraw operacji strategicznych Josh Erkman.

Warszawskie centrum testowania mediów cyfrowych będzie także pełniło rolę węzła obsługującego testowanie lokalizacji w Europie. "W ciągu ubiegłych dwóch lat zanotowaliśmy wzrost zapotrzebowania klientów na testowanie lokalizacji ścieżek dźwiękowych i napisów przez wysoko wykwalifikowanych specjalistów posługujących się różnorakimi językami jako ojczystymi. Dzięki istniejącemu ośrodkowi w Tokio i nowemu centrum w Warszawie możemy odpowiadać na tego typu zapytania z jeszcze większą skutecznością" - dodał Kadenacy.

Poza nowym ośrodkiem w Warszawie firma My Eye Media dysponuje biurami w Tokio, Nowym Jorku i mieście Burbank w stanie Kalifornia.

My Eye Media

Firma My Eye Media jest liderem w zakresie zapewniania jakości, analizy technicznej oraz testowania wszelkich formatów cyfrowych treści filmowych. Dogłębna znajomość zawiłości technicznych cechujących środowisko cyfrowe sprawia, że praca firmy jest kluczowa dla dużych wytwórni filmowych, kanałów telewizji kablowej i satelitarnej, dostawców mediów strumieniowych oraz właścicieli bibliotek treści. Firma My Eye Media powstała w 2004 roku i jest najbardziej zaawansowaną i doświadczoną firmą specjalizującą się w testowaniu plików cyfrowych na świecie. Siedziba firmy znajduje się w samym centrum regionu zdominowanego przez branżę postprodukcji w mieście Burbank w stanie Kalifornia, a jej biura można znaleźć w Nowym Jorku i Tokio. Firma My Eye Media zarządza także globalną siecią roboczą techników. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.myeyemedia.com

Logo: http://mma.prnewswire.com/media/454101/My_Eye_Media_Logo.jpg

Źródło: My Eye Media

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.01.2017, 10:34
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ