Newsletter

Na jakim etapie rozwoju są polskie firmy? Wyniki najnowszego raportu EFL

23.10.2023, 09:00aktualizacja: 23.10.2023, 10:42

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

EFL
EFL
W najnowszym raporcie EFL „Od startupu do MŚP. Etapy rozwoju firm w Polsce. Pod lupą” zbadano cykl rozwoju mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.

W oparciu o zebrane dane zidentyfikowano pięć segmentów firm na różnych etapach rozwoju, takich jak niemowlak, nastolatek, student, dorosły, dojrzały. Okazuje się, że w polskim sektorze MŚP najwięcej jest dojrzałych firm, zatrudniających więcej niż 10 pracowników i działających średnio od 6 do 20 lat – 38%.

Najmniej „raczkuje” niemowlaków, czyli firm zatrudniających mniej niż 5 pracowników i działających krócej niż rok – 11%. Na etapie nastolatka i dorosłego znajduje się po 18% ankietowanych, a 15% przedsiębiorców „studiuje”. Czym charakteryzują się te segmenty oraz wiele innych wniosków dotyczących przeżywalności firm, ich sukcesów oraz przechodzenia przez kolejne fazy rozwoju można znaleźć w raporcie.

Źródło informacji: EFL
 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 23.10.2023, 09:00
Źródło informacji EFL
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ