Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Na Wielkanoc wydajemy też mniej niż na święta Bożego Narodzenia . Trzy miesiące temu 65% pytanych przyznało, że suma, którą planują przeznaczyć na zakupy przed Wigilią to, co najmniej 500 zł. W przypadku świat Wielkanocnych taką kwotę zadeklarowała tylko jedna piąta badanych. Prezenty znacznie też chętniej kupujemy pod choinkę. Ponad połowa ankietowanych nie zamierza obdarować swoich bliskich przy okazji tych najbliższych świąt. Ci, którzy zamierzają jednak kupić prezent przeznaczą na niego ok. 127 zł.
W okresach przedświątecznych tradycyjnie zaobserwować można wzrost zainteresowania pożyczkami. Jak mówi Przemysław Kasza z Provident Polska wynika to nie tylko z potrzeby sfinansowania Świąt, ale również można to tłumaczyć wiosennymi naprawami i remontami.
Nagranie video z wypowiedzą eksperta do pobrania na: http://newsrm.tv/wielkanoc-wydamy-363-zl/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.03.2015, 15:54 |
Źródło informacji | Newsrm.tv |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Multiply Group finalizuje przejęcie Tendam, podwajając wynik operacyjny EBITDA i zwiększając globalny zasięg
• Tendam to druga co do wielkości grupa odzieżowa w Hiszpanii według udziału w rynku oraz jedna z wiodących europejskich grup odzieżowych prowadzących sprzedaż wielokanałową.
• 12 ugruntowanych marek własnych Tendam z sektora artykułów odzieżowych zapewnia różnorodność i międzynarodowy zasięg, jeszcze bardziej pogłębiając obecność Grupy w branżach konsumenckich.
• Transakcja wyceniona na kwotę 5,6 mld AED (1,3 mld EUR) wartości przedsiębiorstwa plasuje Multiply Group jako kluczowy podmiot na globalnym rynku detalicznej sprzedaży odzieży.- 25.07.2025, 11:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Kultowy różowy Cadillac Mary Kay teraz jako elektryk w całkowicie nowej odsłonie OPTIQ
Służbowy samochód nowej generacji jako sposób na wsparcie innowacyjności, dbałości o środowisko i wykorzystywania możliwości biznesowych z myślą o przyszłości.- 25.07.2025, 10:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BusinessWire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ