Newsletter

Na Wielkanoc wydamy 363 zł

24.03.2015, 15:54aktualizacja: 24.03.2015, 15:54

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Przemysław Kasza, Provident Polska
Przemysław Kasza, Provident Polska
363 zł tyle średnio planuje wydać polska rodzina na Święta Wielkanocne - wynika z najnowszego badania Barometr Providenta. Największa część tej kwoty zostanie prawdopodobnie przeznaczona na artykuły spożywcze. Zaskakujące może być, że mieszkańcy miast powyżej 200 tysięcy mieszkańców w proporcji do dochodów najmniej angażują się finansowo w najbliższe święta. Jak wynika z badania, porównując planowane wydatki na Wielkanoc do wydatków w zwykły, nieświąteczny weekend mieszkańcy wsi chcą wydać prawie 3,5 razy wyższą kwotę, natomiast mieszkańcy miast 2,5 razy więcej.

Na Wielkanoc wydajemy też mniej niż na święta Bożego Narodzenia . Trzy miesiące temu 65% pytanych przyznało, że suma, którą planują przeznaczyć na zakupy przed Wigilią to, co najmniej 500 zł. W przypadku świat Wielkanocnych taką kwotę zadeklarowała tylko jedna piąta badanych. Prezenty znacznie też chętniej kupujemy pod choinkę. Ponad połowa ankietowanych nie zamierza obdarować swoich bliskich przy okazji tych najbliższych świąt. Ci, którzy zamierzają jednak kupić prezent przeznaczą na niego ok. 127 zł.

W okresach przedświątecznych tradycyjnie zaobserwować można wzrost zainteresowania pożyczkami. Jak mówi Przemysław Kasza z Provident Polska wynika to nie tylko z potrzeby sfinansowania Świąt, ale również można to tłumaczyć wiosennymi naprawami i remontami.

Nagranie video z wypowiedzą eksperta do pobrania na: http://newsrm.tv/wielkanoc-wydamy-363-zl/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 24.03.2015, 15:54
Źródło informacji Newsrm.tv
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii