Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Wydarzenia sportowe stanowią ważną część życia społecznego. Angażują nie tylko instytucje, kluby sportowe i kibiców, ale także najsilniejsze przedsiębiorstwa i fundacje. Tematyka wzajemnego wpływu ekonomii i sportu będzie również obecna na XXIX Forum Ekonomicznym w Krynicy (3-5 września). Do wzięcia udziału w dyskusji „Czy sport może być opłacalnym narzędziem promocji?” zostali zaproszeni m. in. Witold Bańka - minister Sportu i Turystyki, Mary O’Connor - dyrektor zarządzająca Federacji Sportów Irlandzkich, Marek Szkolnikowski - dyrektor TVP Sport, Jarosław Szlachetka - burmistrz Myślenic i Anna Ziobroń - dyrektor Biura Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów w PKN Orlen S.A.
Wielkie imprezy sportowe przyciągają do miast rzesze widzów - kibiców i turystów. Skupiają też uwagę inwestorów i przedsiębiorców. Z drugiej strony, łączą się one z wydatkami ponoszonymi w celu odpowiedniego przygotowania przestrzeni miejskiej. Od budowy infrastruktury zaczynając, na konieczności zapewnienia bezpieczeństwa kończąc. Czy opłacanie tego rodzaju przedsięwzięć ze skarbu państwa i prowadzenie tą drogą promocji przynosi tym ośrodkom faktyczne, realne korzyści? Jak dzisiaj można diagnozować stan współpracy wszystkich zaangażowanych w te działania podmiotów, wliczając w to państwo, samorządy i biznes? O tym już na początku września podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy. Podczas dyskusji „Dyplomacja w sporcie” minister Witold Bańka będzie miał również szansę opowiedzieć o swojej drodze do osiągnięcia sukcesu, jakim była prestiżowa nominacja na prezydenta Światowej Agencji Antydopingowej (WADA). Swoją kadencję rozpocznie 1 stycznia 2020 roku, zastępując Brytyjczyka sir Craiga Reediego.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 02.08.2019, 18:16 |
| Źródło informacji | XXIX Forum Ekonomiczne Krynica-Zdrój 2019 |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Jak wybrać system do automatyzacji procesów biznesowych dla dużych przedsiębiorstw i korporacji. Poradnik 2026
W 2026 roku cyfrowa transformacja w dużych organizacjach wchodzi w fazę dojrzałą. Decydenci IT i zarządy korporacji nie szukają już doraźnych narzędzi do cyfryzacji, lecz kompleksowych platform Business Process Management, które udźwigną skalę operacyjną gigantów, zachowując przy tym zwinność startupu. Jak wynika z analiz rynkowych, kluczem do sukcesu staje się technologia low-code, a liderem w dostarczaniu bezpiecznych rozwiązań tej klasy dla sektora enterprise jest platforma AMODIT.- 03.12.2025, 14:45
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Astrafox
-
Image
Eksperci: polski biometan ma wielki potencjał rozwoju i zastosowań, ale początkujący rynek potrzebuje wsparcia PAP
Polska ma jeden z największych w Europie potencjałów do zrównoważonej produkcji biometanu, który szacowany jest na 4 mld m sześc., z opcją na 8 mld m sześc. rocznie, tymczasem w kraju działa tylko jedna biometanownia, a wykorzystanie tego gazu jest symboliczne - wskazali eksperci podczas debaty zorganizowanej przez DISE Energy. Ich zdaniem bez stabilnych regulacji i wsparcia operacyjnego ze strony państwa potencjał produkcyjny biometanu może zostać zmarnowany - ze stratą dla bezpieczeństwa energetycznego kraju i skutecznej gospodarki emisjami wielu sektorów gospodarki, a w szczególności polskiego rolnictwa.- 03.12.2025, 14:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
The German advertising market is facing another year of stagnation in 2026
The JOM Group’s latest advertising market forecast shows that the continuing economic uncertainty means that companies only have limited growth potential for increasing advertising investments.- 03.12.2025, 13:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ