Newsletter

Najnowsza propozycja PKO BP dla wszystkich fanów dwóch lub czterech kółek

21.03.2023, 11:34aktualizacja: 21.03.2023, 11:39

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Po sukcesie rynkowym oferty PKO Dom, największy polski bank przedstawił kolejny pakiet ubezpieczeniowy, skierowany tym razem do zmotoryzowanych klientów. Udostępnienie dopasowanego do indywidualnych potrzeb ubezpieczenia PKO Moto, to element realizacji strategii banku na lata 2023-2025, w którym kluczową rolę odgrywa rozwój ekosystemu usług pozabankowych.

PKO Moto od PKO Ubezpieczenia to szeroki pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych, który jest już dostępny w PKO Banku Polskim. Pakiet obejmuje ubezpieczenia: obowiązkowe OC, Autocasco, Auto Assistance, od następstw nieszczęśliwych wypadków i Zieloną Kartę.

„Wprowadzenie PKO Moto to kolejny ważny etap rozwoju naszej oferty ubezpieczeń samodzielnych. Konsekwentnie zmierzamy do tego, aby klienci PKO Banku Polskiego, mogli skorzystać z oferty maksymalnie dopasowanej do ich potrzeb” – tłumaczy Leszek Skop, prezes zarządu PKO Ubezpieczenia.

W dodatkowych ubezpieczeniach zmotoryzowani mogą wybrać AC w trzech wariantach, gdzie w najwyższej opcji wraz z ochroną all risk otrzymują gwarancję wykorzystania oryginalnych części przy naprawie pojazdu. Auto Assistance jest dostępne w czterech wariantach, dzięki czemu kierowcy mogą zdecydować się na najlepszy dla siebie zakres ochrony.

„Jesteśmy dobrze przygotowani, aby w momencie wystąpienia szkody wesprzeć klienta jak najszybciej. Dysponujemy szeroką siecią warsztatów partnerskich, a sposób zgłoszenia szkody jest wygodny i zajmuje niewiele czasu” – dodaje Leszek Skop.

Do dyspozycji klientów oddane będą nowoczesne rozwiązania w procesie likwidacji szkody, np. śledzenie jej statusu czy, w przypadku mniejszych incydentów, samodzielne wyliczenie odszkodowania.

Wspomniany, innowacyjny moduł śledzenia szkody umożliwia również wysyłanie i odbieranie niezbędnych dokumentów oraz stałą komunikację z opiekunem szkody w formie czatu.

Sam mechanizm zgłaszania szkody jest bardzo przejrzysty i intuicyjny — w serwisie iPKO klient podaje informacje w prostym formularzu. W kolejnym kroku otrzymuje on komunikat z potwierdzeniem zarejestrowania szkody wraz z jej numerem oraz informacją o możliwości śledzenia statusu jej naprawy.

„Dostępność oferty ubezpieczeń komunikacyjnych od PKO Ubezpieczenia we wszystkich kanałach dystrybucji banku wpisuje się w realizację drugiego filaru naszej strategii, czyli tworzenia bankowości dopasowanej do stylu życia. Mamy nadzieję, że potencjał bazy naszych klientów przyniesie efekt porównywalny do tego, który osiągnęliśmy w przypadku oferty PKO Dom, która od ponad roku ma już blisko 5-procentowy udział w rynku ubezpieczeń domów i mieszkań” – mówi Paweł Gruza, wiceprezes zarządu PKO Banku Polskiego, kierujący pracami Zarządu.

Obsługująca ponad 2,5 mln polis PKO Ubezpieczenia należy do Grupy PKO Banku Polskiego, jednej z największych grup finansowych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.03.2023, 11:34
Źródło informacji PAP MediaRoom
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ