Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wśród polskich respondentek największą popularność mają spacery oraz piesze wycieczki - 78,2% deklaruje, że spaceruje na łonie natury, 65,8% wybiera spacery miejskie, 56,1% spaceruje w mieście, 35,9% w górach. Dużym zainteresowaniem cieszy się również bieganie - tę formę aktywności uprawia 35,3% badanych. „Sposoby spędzania czasu na świeżym powietrzu mają odzwierciedlenie w deklarowanej zawartości koszyka. Polki doceniają ubrania sportowe dobrej jakości, które mogą wykorzystać podczas uprawiania więcej niż jednego rodzaju aktywności fizycznej. Dlatego coraz większą popularnością cieszą się produkty wielofunkcyjne, które można założyć zarówno podczas trekkingu w górach, jak i spaceru po mieście. W kolekcji Royal Robbins znajdziemy casualowe bluzy i spodnie, funkcjonalne koszule czy stylowe sukienki stworzone z materiałów do tej pory zarezerwowanych dla odzieży typowo outdoorowej. Ubrania wyprodukowane z poszanowaniem środowiska naturalnego, ale także posiadające wiele praktycznych funkcji, są więc na przykład odprowadzające pot, nieplamiące czy odporne na zagniecenia, wszystkie te właściwości doskonale sprawdzają się na szlaku, jak i w miejskich realiach, a nawet w pracy” - wyjaśnia Dorota Grzechowiak, przedstawiciel marki Royal Robbins w Polsce.
60,7% ankietowanych deklaruje, że poświęca czas wolny na aktywność na świeżym powietrzu ze względu na zdrowie, 50,1% dla odprężenia oraz zmniejszenia poziomu stresu, zaś dla 43,8% istotna jest możliwość kontaktu z naturą. Polki inwestują w dobrej jakości sprzęt sportowy, odzież i obuwie, które mogą wykorzystać w każdych warunkach - jedynie 13,5% respondentek przyznało, że nigdy nie zakupiło takowych. „To pokazuje, że Polki zdają sobie sprawę z tego, że odpowiedni strój i wyposażenie wpływa na komfort i poziom bezpieczeństwa na szlaku - górskim czy miejskim. Warto zainwestować np. w ubrania, chroniące przed kleszczami czy komarami czyhającymi na nas niemal wszędzie. W portfolio Royal Robbins znajdziemy serię Bug Burrier stworzoną z wykorzystaniem technologii Insect Shield. Według Amerykańskiej Agencji Ochrony Środowiska system zapewnia bezzapachową ochronę, jest bezpieczny dla dzieci i dorosłych, a także neutralny dla środowiska” - tłumaczy Dorota Grzechowiak.
Największą popularnością cieszą się produkty podstawowe, jak odzież i obuwie. 71,5% ankietowanych deklaruje zakup kurtek, bluz, koszulek czy bielizny sportowej/outdoorowej, 56,1% specjalistycznego obuwia (trekkingowego, turystycznego lub do biegania). Podczas zakupów Polki biorą pod uwagę nie tylko przystępną cenę (60,7%), ale także wysoką jakość produktu (43,6%), materiał, z którego został wykonany (42,4%) oraz właściwości techniczne (25,1%).
Royal Robbins jest prekursorem w aspekcie tworzenia odzieży z poszanowaniem natury - do dziś inspiruje i motywuje innych producentów do wdrażania proekologicznych rozwiązań. „Wyniki badania pokazują, że Polki są coraz bardziej świadome oddziaływania przemysłu odzieżowego na stan środowiska, dlatego coraz częściej sięgają po produkty dobrej jakości, tworzone z poszanowaniem natury, których mogą używać przez wiele lat” - podsumowuje Dorota Grzechowiak.
Więcej o marce Royal Robbins na www.royalrobbins.com.
Źródło informacji: Royal Robbins
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.08.2022, 10:49 |
Źródło informacji | Royal Robbins |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rozszerzona odpowiedzialność producenta to wyzwanie dla producentów, samorządów, branży odpadowej i recyklerów PAP
Dla nas najważniejszym elementem ostatnich dni i tygodni jest rozszerzona odpowiedzialność producenta, ponieważ dotyka ona całego obiegu materiałowego: od producentów, przez samorządy, branżę odpadową, po recyklerów – podkreślił Kamil Majerczak, CEO PreZero w Polsce, podczas XXXIV Forum Ekonomicznego w Karpaczu.- 15.09.2025, 11:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
XXXIV Forum Ekonomiczne w Karpaczu - wiodąca platforma dialogu
Ponad 6 tysięcy gości przyjechało na XXXIV Forum Ekonomiczne w Karpaczu, które odbyło się w dniach 2-4 września 2025 roku. Przez trzy dni przedstawiciele polityki, biznesu, ekonomii, nauki i kultury z ponad 50 krajów świata debatowali o najważniejszych wyzwaniach współczesności, koncentrując się wokół hasła przewodniego tegorocznego Forum: „Czas transformacji - jaka będzie Europa przyszłości?”.- 15.09.2025, 11:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Fundacja Instytut Studiów Wschodnich
-
Image
Maczfit i smaki dzieciństwa
Każdy z nas ma w pamięci zapachy i smaki, które przenoszą nas do beztroskich lat dzieciństwa. Wystarczy je przywołać, by znów poczuć się jak dziecko - siedzące przy kuchennym stole i czekające na ulubione danie przygotowane z sercem przez mamę czy babcię. Aromat drożdżowych racuchów unoszący się w kuchni, kremowy budyń z cynamonem jedzony prosto z rondelka, gorąca zupa pomidorowa czy makaron z truskawkami i śmietaną - właśnie takie dania zapamiętujemy na całe życie. Są częścią naszych historii i rodzinnych tradycji.- 15.09.2025, 10:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Maczfit
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ