Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Dla czteroosobowej rodziny z Warszawy oferta Energy Match przynosi około 160 PLN oszczędności rocznie. Połączenie niskiej ceny i bardzo przyjaznej dla klienta umowy zaprojektowanej przy współudziale Federacji Konsumentów tworzy najlepszą sposobność dla polskich gospodarstw domowych aby "wejść" na wolny rynek energii.
"Jesteśmy dumni a zarazem szczęśliwi, że w wyniku kampanii Energia Razem okazaliśmy się sprzedawcą oferującym najlepsze warunki dla klientów indywidualnych. To podkreśla ponownie, że warto aby konsumenci korzystali z wolnego rynku. Potwierdza to również skuteczność naszej strategii inwestowania w wysoką jakość usług połączoną z bardzo konkurencyjnymi cenami" - powiedział Jaap van der Velde, prezes zarządu Energy Match.
"Możemy z przyjemnością poinformować, że w wyniku aukcji uzyskaliśmy dla konsumentów dobrą ofertę - atrakcyjną cenowo a zarazem uczciwą i wolną od wieloletnich zobowiazań, kar umownych i innych niekorzystnych postanowień. Uzyskana cena za kWh jest niższa nawet od cen obowiązujących w taryfach regulowanych, zatwierdzonych przez Prezesa URE. Wierzymy, że to pierwszy zdecydowany krok w kierunku zmiany otwartego rynku energii elektrycznej na lepsze, z korzyścią zarówno dla konsumentów jak i w dłuższej perspektywie dla oferty wolnorynkowej sprzedaży energii elektrycznej" - powiedział Kamil Pluskwa-Dąbrowski, prezes Federacji Konsumentów.
Prawie 10 000 rodzin zapisało się do aukcji. Nowi konsumenci zainteresowani przystąpieniem mogą wciąż dołączyć do 'Energii Razem' przez www.energiarazem.org i skorzystać z najbezpieczniejszego i najłatwiejszego sposobu zmiany sprzedawcy. Rejestracja trwa do 31 maja 2016 roku.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 22.04.2016, 11:03 |
| Źródło informacji | Energy Match |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Sklep online, który rośnie z Tobą dzięki wdrożeniom Magento
Czy chcesz zbudować sklep, który nie dusi się przy wzrostach ruchu i zamówień? Szukasz platformy, która rośnie razem z biznesem i nie zamyka drogi do zmian? Magento 2 daje swobodę, kontrolę i stabilność. Jeśli planujesz poważny e‑commerce, potrzebujesz wdrożenia, które łączy warstwę techniczną z celami sprzedażowymi.- 26.11.2025, 13:13
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Aurora Creation
-
BOC Group liderem w raporcie Gartner® Magic Quadrant™ 2025 dla narzędzi do architektury korporacyjnej
- 26.11.2025, 10:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Wdrażanie założeń ESG ważnym elementem Strategii Rozwoju Grupy Enea PAP
Enea zaprezentowała Strategię Zrównoważonego Rozwoju GK Enea do 2035 roku. Strategia wyznacza kierunki transformacji środowiskowej, społecznej i zarządczej, wpisując się w strategię biznesową Grupy. „Strategia ESG mówi, jak chcemy się transformować. Mówi też o naszej uwadze skierowanej zarówno na pracowników, jaki i klientów oraz naszych kontrahentów” - powiedziała Dalida Gepfert, wiceprezes Enei ds. korporacyjnych.- 26.11.2025, 08:42
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ