Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Dla czteroosobowej rodziny z Warszawy oferta Energy Match przynosi około 160 PLN oszczędności rocznie. Połączenie niskiej ceny i bardzo przyjaznej dla klienta umowy zaprojektowanej przy współudziale Federacji Konsumentów tworzy najlepszą sposobność dla polskich gospodarstw domowych aby "wejść" na wolny rynek energii.
"Jesteśmy dumni a zarazem szczęśliwi, że w wyniku kampanii Energia Razem okazaliśmy się sprzedawcą oferującym najlepsze warunki dla klientów indywidualnych. To podkreśla ponownie, że warto aby konsumenci korzystali z wolnego rynku. Potwierdza to również skuteczność naszej strategii inwestowania w wysoką jakość usług połączoną z bardzo konkurencyjnymi cenami" - powiedział Jaap van der Velde, prezes zarządu Energy Match.
"Możemy z przyjemnością poinformować, że w wyniku aukcji uzyskaliśmy dla konsumentów dobrą ofertę - atrakcyjną cenowo a zarazem uczciwą i wolną od wieloletnich zobowiazań, kar umownych i innych niekorzystnych postanowień. Uzyskana cena za kWh jest niższa nawet od cen obowiązujących w taryfach regulowanych, zatwierdzonych przez Prezesa URE. Wierzymy, że to pierwszy zdecydowany krok w kierunku zmiany otwartego rynku energii elektrycznej na lepsze, z korzyścią zarówno dla konsumentów jak i w dłuższej perspektywie dla oferty wolnorynkowej sprzedaży energii elektrycznej" - powiedział Kamil Pluskwa-Dąbrowski, prezes Federacji Konsumentów.
Prawie 10 000 rodzin zapisało się do aukcji. Nowi konsumenci zainteresowani przystąpieniem mogą wciąż dołączyć do 'Energii Razem' przez www.energiarazem.org i skorzystać z najbezpieczniejszego i najłatwiejszego sposobu zmiany sprzedawcy. Rejestracja trwa do 31 maja 2016 roku.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 22.04.2016, 11:03 |
Źródło informacji | Energy Match |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Targi CBD Guangzhou 2025 za nami - liczba międzynarodowych odwiedzających wzrosła o 47,22%
- 28.07.2025, 14:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Archicom Collection niezmiennie zaskakuje. W inwestycji M7 powstanie siedem kolekcjonerskich apartamentów unikalnych w skali światowej
W inwestycji M7 zlokalizowanej w nowym superkwartale Towarowa22, powstaną wyjątkowe, kolekcjonerskie apartamenty stworzone od początku do końca według autorskich koncepcji łączących je z wybitnymi postaciami ze świata sztuki lub prestiżowymi markami. Pierwsze trzy projekty są już gotowe do sprzedaży. To apartamenty „Helmut Newton and Sylvia Gobbel”, „M as Marylin” oraz „Guitar Heroes”. Posiadają swoje wyróżniki, a nawet – oryginalne dzieła wybitnych artystów w luksusowych wnętrzach.- 28.07.2025, 12:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Archicom Collection
-
Image
ORLEN Paczka partnerem Jarmarku Św. Dominika - z jarmarku prosto do bliskich
ORLEN Paczka została partnerem tegorocznego Jarmarku Św. Dominika, który potrwa od 27 lipca do 17 sierpnia 2025 roku. W samym sercu Gdańska stanął wyjątkowy automat paczkowy. Usługa łączy odwiedzających jarmark z ich bliskimi, umożliwiając nadawanie paczek z upominkami.- 28.07.2025, 11:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN Paczka
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ