Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Dla czteroosobowej rodziny z Warszawy oferta Energy Match przynosi około 160 PLN oszczędności rocznie. Połączenie niskiej ceny i bardzo przyjaznej dla klienta umowy zaprojektowanej przy współudziale Federacji Konsumentów tworzy najlepszą sposobność dla polskich gospodarstw domowych aby "wejść" na wolny rynek energii.
"Jesteśmy dumni a zarazem szczęśliwi, że w wyniku kampanii Energia Razem okazaliśmy się sprzedawcą oferującym najlepsze warunki dla klientów indywidualnych. To podkreśla ponownie, że warto aby konsumenci korzystali z wolnego rynku. Potwierdza to również skuteczność naszej strategii inwestowania w wysoką jakość usług połączoną z bardzo konkurencyjnymi cenami" - powiedział Jaap van der Velde, prezes zarządu Energy Match.
"Możemy z przyjemnością poinformować, że w wyniku aukcji uzyskaliśmy dla konsumentów dobrą ofertę - atrakcyjną cenowo a zarazem uczciwą i wolną od wieloletnich zobowiazań, kar umownych i innych niekorzystnych postanowień. Uzyskana cena za kWh jest niższa nawet od cen obowiązujących w taryfach regulowanych, zatwierdzonych przez Prezesa URE. Wierzymy, że to pierwszy zdecydowany krok w kierunku zmiany otwartego rynku energii elektrycznej na lepsze, z korzyścią zarówno dla konsumentów jak i w dłuższej perspektywie dla oferty wolnorynkowej sprzedaży energii elektrycznej" - powiedział Kamil Pluskwa-Dąbrowski, prezes Federacji Konsumentów.
Prawie 10 000 rodzin zapisało się do aukcji. Nowi konsumenci zainteresowani przystąpieniem mogą wciąż dołączyć do 'Energii Razem' przez www.energiarazem.org i skorzystać z najbezpieczniejszego i najłatwiejszego sposobu zmiany sprzedawcy. Rejestracja trwa do 31 maja 2016 roku.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 22.04.2016, 11:03 |
Źródło informacji | Energy Match |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
PARP świętuje 20 lat Polski w Unii Europejskiej
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości przyłącza się do inicjatywy Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej i świętuje 20 lat Polski w strukturach UE. Celebracja nie może ominąć także polskich przedsiębiorców, którzy dzięki Funduszom Europejskim mogą liczyć na wsparcie w realizacji swoich pomysłów biznesowych. Zaprasza do wspólnego świętowania, bo będzie się działo.- 29.04.2024, 12:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PARP
-
Image
H2POLAND: rozwój wodoru wymaga wsparcia finansowego i systemowego PAP
Transformacja energetyczna jest bardzo kosztowna, ale nie możemy z niej zrezygnować, jeśli chcemy odejść od paliw kopalnych - powiedział podczas kongresu H2POLAND & NetZero Forum Marek Zieliński, dyrektor biura innowacji 3W w BGK. „Wodór jest naturalnym kierunkiem, w którym powinniśmy podążać. Może on znaleźć zastosowanie w transporcie lądowym, kolejowym, morskim i powietrznym. Dzięki temu obniżymy emisję i spowodujemy, że będzie nam się żyło zdrowiej” - tłumaczył Marek Zieliński. Według niego rozwój technologii wodorowych wymaga nie tylko wsparcia finansowego, ale także systemowego, m.in. wprowadzenia odpowiednich regulacji prawnych.- 29.04.2024, 10:35
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Nano-Care Deutschland AG launches next generation of sustainable PFAS-free oleophobic coatings
Rehlingen-Siersburg, - Nano-Care Deutschland AG, leader in the development of innovative surface finishes, is excited to announce the launch of its latest product range. Taking “next generation products” as its theme, the company is introducing a range of revolutionary solutions that not only offer maximum performance, but also place a strong emphasis on sustainability and environmental compatibility.- 29.04.2024, 09:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS