Newsletter

Biznes i finanse

Najważniejsze elementy programu Auto Shanghai – GWM konsekwentnie realizuje globalną ekspansję z udziałem pięciu marek

19.04.2021, 17:14aktualizacja: 19.04.2021, 17:18

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SZANGHAJ, 19 kwietnia 2021 /PRNewswire/ -- 19 kwietnia nastąpiło oficjalne otwarcie 19. Międzynarodowej Wystawy Przemysłu Motoryzacyjnego w Szanghaju (Auto Shanghai 2021). Z tej okazji GWM oficjalnie wprowadził na rynek nową markę – TANK, która jest piątą marką obok HAVAL, WEY, ORA i GWM PICKUP. W następnej kolejności GWM wzmocni swoją globalną strategię i będzie systematycznie przyspieszać globalną ekspansję swoich pięciu głównych marek.

HAVAL i Pickup od wielu lat intensywnie działają na wielu rynkach na całym świecie i cieszą się coraz większą popularnością. W zeszłym roku pickupy POER zostały wprowadzone na kilka rynków na całym świecie. Na Bliskim Wschodzie, gdzie pickupy są popularne, GWM jest dobrze rozpoznawalną, popularną marką. W ciągu ponad 20 kolejnych lat Pickup zajmował pierwsze miejsce wśród chińskich eksporterów samochodów. HAVAL H6 trzeciej generacji i JOLION również zostaną zaprezentowane na targach, skąd stopniowo będą trafiać na rynki światowe. Sporo uwagi mediów na wystawie przyciągnęły pełnowymiarowe pickupy oraz liczne stylowe i awangardowe samochody koncepcyjne HAVAL.

Nowa marka i modele reprezentują nowy strategiczny plan GWM. Przedsiębiorstwo jest wierne zasadzie „ukierunkowania na użytkownika” i przyspiesza swoją transformację w „globalną firmę technologii mobilności”. Firma uruchomiła trzy platformy technologiczne: L.E.M.O.N., TANK i COFIS. GWM stosuje koncepcję „przeinwestowania” badań i rozwoju oraz kładzie nacisk na skuteczność. Jej globalny system badań i rozwoju został przeniesiony do Europy, Ameryki Północnej i Azji, tworząc model badań i rozwoju „10 zakładów w 7 krajach”. Firma będzie nadal inwestować w badania i rozwój, aby utrzymać swoją pozycję lidera najnowocześniejszych technologii.

Wraz z postępującą realizacją strategii globalnej firma GWM wprowadziła na rynek szereg modeli na całym świecie, a także utworzyła globalny system produkcji „12+5”, obejmujący 12 głównych baz produkcji samochodów z pełnym procesem technologicznym oraz 5 fabryk KD. Obecnie GWM posiada fabryki w Tajlandii, Rosji, Indiach i innych krajach oraz sieć sprzedaży składającą się z ponad 500 punktów dealerskich w ponad 60 krajach na całym świecie, obejmującą najważniejsze dzielnice biznesowe w głównych miastach Rosji, Australii, RPA, Ameryki Środkowej i Południowej oraz na Bliskim Wschodzie. Firma GWM sprzedała ponad 700000 samochodów na rynkach zagranicznych.

Nowa platforma technologiczna, kategoryzacja i nazwy produktów pomagają GWM rozwijać się pod każdym względem. W 2020 roku GWM sprzedał 1,11 miliona samochodów na całym świecie, a udział firmy w rynku zagranicznym wzrósł do 8%. W przyszłości pięć marek GWM połączy siły i będzie się wzajemnie uzupełniać, aby móc oferować globalnym konsumentom bardziej stylowe i wysokiej jakości modele.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1490434/image_1.jpg

Źródło: HAVAL

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.04.2021, 17:14
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ