Pobierz materiał i Publikuj za darmo
      Laureaci konkursu zyskują prawo posługiwania się Godłem "Teraz Polska", które na przestrzeni lat stało się synonimem najwyższej jakości.
"Teraz, gdy dla Polaków jakość zaczęła odgrywać najważniejszą rolę w procesie zakupowym, szczególnie ważne staje się odznaczanie tych naprawdę najwartościowszych produktów. Znak "Teraz Polska" umożliwia konsumentom szybką identyfikację najlepszych produktów w sklepach - tłumaczy Michał Lipiński, dyrektor konkursu "Teraz Polska". - Dla ponad 70% konsumentów Godło "Teraz Polska" jest gwarancją najwyższej jakości, a ponad 80% ankietowanych decyduje się na zakup produktów oznaczonych właśnie tym znakiem" - dodaje.
Wysoka rozpoznawalność znaku "Teraz Polska" wpływa pozytywnie na działania promocyjne firmy, na prestiż, a także na poprawę wizerunku przedsiębiorstwa wśród kontrahentów, partnerów biznesowych oraz w otoczeniu społecznym.
"W spotkaniach B2B, w spotkaniach z naszymi dystrybutorami, z osobami, które podejmują decyzję, by nasz produkt zaproponować konsumentowi na swoim rynku, Godło "Teraz Polska" jest bardzo pomocne i potrzebne” - mówi Katarzyna Furmanek, właścicielka firmy kosmetycznej FLOSLEK, która od 2005 roku posługuje się biało-czerwonym znakiem.
"20 lat temu rozpoczęliśmy ekspansję na rynki zagraniczne. Dzisiaj możemy się pochwalić, że m.in. dzięki współpracy z Fundacją „Teraz Polska” jesteśmy firmą globalną i jako wicelider rynku okien dachowych osiągnęliśmy 15-proc. udział w światowej sprzedaży" - mówi Janusz Komurkiewicz z firmy Fakro, która od 20 lat wykorzystuje Godło "Teraz Polska" w budowaniu swojego wizerunku.
Prestiż, zwiększenie zaufania, lojalności klientów, rozpoznawalności i konkurencyjności firmy to zdaniem dotychczasowych laureatów najważniejsze korzyści, jakie przynosi zwycięstwo w konkursie "Teraz Polska".
"W konkursie może wziąć udział każdy przedsiębiorca, który oferuje klientom wysokiej jakości produkty lub usługi. Co roku laureatami zostają zarówno małe, rodzinne firmy, jaki i największe polskie przedsiębiorstwa - tłumaczy Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego. - Kryteria oceny są tak skonstruowane, że każda firma ma szansę na zwycięstwo, bez względu na wielkość zatrudnienia, kapitał czy osiągane zyski. Warunek jest jeden: najwyższa jakość! To ona decyduje o przyznaniu nagrody" - dodaje.
Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić ankietę rejestracyjną, która znajduje się na stronie www.terazpolska.pl lub skontaktować się z biurem fundacji, pisząc na adres konkurs@terazpolska.pl lub dzwoniąc pod numer: 22 201 29 90, 22 826 01 91.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 27.01.2017, 16:59 | 
| Źródło informacji | Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego | 
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. | 
Pozostałe z kategorii
- 
Image
  Podróż kulinarna w rytmie staropolskich tradycji - gęsina w menu LOT Business Class
- PLL LOT wprowadzają wyjątkowe danie - gęsinę, która jest dostępna w listopadzie na wszystkich rejsach dalekodystansowych z Warszawy i Krakowa w LOT Business Class.
- Nowa propozycja przewoźnika to danie w duchu staropolskiej tradycji, które od wieków symbolizuje obfitość i ciepło domowego ogniska.
- PLL LOT konsekwentnie promują polskie dziedzictwo kulinarne i wspierają lokalnych producentów, zapraszając pasażerów do odkrywania rodzimych smaków na pokładzie.- 03.11.2025, 16:15
 - Kategoria: Biznes i finanse
 - Źródło: PLL LOT
 
 - 
Image
  Urząd Zamówień Publicznych: jesteśmy prawdziwą skarbnicą danych, z których może skorzystać cała polska gospodarka PAP
Tylko w poprzednim roku, na podstawie Prawa Zamówień Publicznych, udzielonych zostało ok. 153 tys. zamówień na kwotę ponad 330 mld złotych. Z każdym z nich był związany olbrzymi wolumen cennych danych, których integracja mogłaby pozwolić na optymalizację polityk publicznych, przekrojową analizę rynku, przewidywanie makroekonomicznych trendów czy lepsze zarządzanie procesem zakupowym. Stworzenie tej nowej architektury danych o zamówieniach publicznych w Polsce, realizowane przez Urząd Zamówień Publicznych, uzyskało właśnie wsparcie Komisji Europejskiej i Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD).- 03.11.2025, 15:41
 - Kategoria: Polityka i społeczeństwo
 - Źródło: PAP MediaRoom
 
 - 
    
IV Kongres „Dialog o Gospodarce” - razem kształtujemy bezpieczną przyszłość
27 października w Warszawie odbyła się czwarta edycja Kongresu „Dialog o Gospodarce”, organizowanego przez Federację Przedsiębiorców Polskich.- 03.11.2025, 13:55
 - Kategoria: Biznes i finanse
 - Źródło: Federacja Polskich Przedsiębiorców
 
 
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ