Newsletter

NetComm zdobywa nagrodę Edisona za kampanię bezprzewodowego internetu 5G do samodzielnej instalacji

09.04.2019, 17:34aktualizacja: 09.04.2019, 17:34

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SYDNEY, 9 kwietnia 2019 r. /PRNewswire/ -- Firma NetComm wygrała prestiżową nagrodę Commsday 2019 Edison Award w kategorii najlepsza inicjatywa marketingowa za kampanię bezprzewodowego internetu 5G do samodzielnej instalacji rozpoczętą na targach Mobile World Congress w Barcelonie wcześniej w tym roku.

Pokonując konkurencję, w tym firmę Optus wspieraną przez SingTel, Superloop i Aussie Broadband, firma NetComm zdobyła nagrodę Edisona przyznaną przez jurorów za wspaniałą kampanię podnoszącą świadomość wśród operatorów sieci na całym świecie w zakresie produktów do samodzielnej instalacji internetu 5G firmy.

Firma NetComm zrealizowała wielopłaszczyznową, strategicznie zaplanowaną kampanię, która oparła się na konkretnie nakierowanych wideo w internecie w celu osiągnięcia popularności w mediach społecznościowych, co przyczyniło się do przyciągnięcia zainteresowania i podniesienia świadomości na temat produktów do samodzielnej instalacji internetu 5G wśród operatorów telekomunikacji na całym świecie.

Bazując na pierwszym etapie kampanii promocyjnej produktów do samodzielnej instalacji internetu 5G wdrożonym 30 stycznia, firma NetComm była w stanie wygenerować znaczne zainteresowanie wśród operatorów, mediów i analityków. Produkty do samodzielnej instalacji internetu 5G firmy zdobyły popularność pomimo zaciekłej konkurencji w mediach przed targami Mobile World Congress.

Els Baert, dyrektor marketingu i komunikacji w NetComm:

„Zdobycie tegorocznej nagrody Commsday Edison Award 2019 w kategorii najlepsza inicjatywa marketingowa za kampanię bezprzewodowego internetu 5G do samodzielnej instalacji jest dla nas prawdziwym zaszczytem i powodem do radości”.

„W NetComm jesteśmy bardzo dumni z tego, że stworzyliśmy tak dobrą kampanię, która przyczyniła się do osiągnięcia świetnych wyników w zakresie podnoszenia świadomości na temat naszych przełomowych produktów do samodzielnej instalacji bezprzewodowego internetu 5G”.

„Wprowadzanie nowych produktów na rynek tuż przed targami Mobile World Congress jest prawdziwym wyzwaniem, bo tyle się w tym okresie dzieje! Dlatego też musieliśmy opracować kampanię, która miała szanse na przebicie się”.

„Wyniki mówią same za siebie. Dzięki kampanii firma NetComm miała najlepsze wyniki na targach Mobile World Congress w historii, a nasze produkty do samodzielnej instalacji internetu 5G przyciągnęły zainteresowanie ze strony operatorów i analityków z całego świata”.

„Jak do tej pory firma NetComm była jedną z najlepiej strzeżonych tajemnic międzynarodowej branży telekomunikacji, ale nadszedł czas na ujawnienie tajemnicy całemu światu."

NetComm 

NetComm (ASX: NTC) to globalny deweloper rozwiązań łączących światłowody i domy, urządzenia i sprzęt. W świecie, w którym liczą się połączone życia rozwiązania szerokopasmowe stałej sieci bezprzewodowej, bezprzewodowego internetu rzeczy M2M/Industrial i tzw. Fibre to the distribution point (FTTdp) są opracowywane specjalnie z myślą trudniejszych implementacjach. W NetComm rozumiemy, że nie ma jednego rozwiązania, które odpowie na wszystkie potrzeby. Każdy operator i przedsiębiorstwo są inne, dlatego też tworzymy odpowiednie rozwiązania VDSL, Gfast, 4G i 5G w odpowiedzi na potrzeby konkretnych sieci, rynków i warunków geograficznych na całym świecie. Założona w 1982 r. firma NetComm jest uznanym na całym świecie innowatorem w zakresie pionierskich technologii przekazu danych. www.netcommwireless.com.

Zdjęcie: Steve Collins, tymczasowy główny dyrektor wykonawczy NetComm i Els Baert, dyrektor marketingu i komunikacji NetComm: https://mma.prnewswire.com/media/858632/NetComm_Interim_CEO_Steve_Collins_and_Director_of_Marketing___Communications_Els_Baert.jpg

Logo : https://mma.prnewswire.com/media/737282/NetComm_Logo.jpg

https://www.dropbox.com/s/48p1xu3v9s9e1f4/Steve%20%26%20Els.jpg?dl=0

Źródło: NetComm

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.04.2019, 17:34
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ