Newsletter

NEWAG SA (25/2018) Powołanie Członków Zarządu kolejnej kadencji

13.06.2018, 19:09aktualizacja: 13.06.2018, 19:09

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 25/2018

Zarząd NEWAG S.A. ("Emitent") informuje, że w dniu dzisiejszym Rada Nadzorcza powołała Zarząd Spółki na kolejną trzyletnią kadencję.

W skład Zarządu Spółki kolejnej kadencji zostali powołani:

1.Zbigniew Konieczek - Prezes Zarządu,

2.Bogdan Borek - Wiceprezes Zarządu,

3.Józef Michalik - Wiceprezes Zarządu.

Członkowie Zarządu legitymują się następującym wykształceniem, kwalifikacjami i doświadczeniem zawodowym:

Zbigniew Konieczek

Zbigniew Konieczek z NEWAG S.A. związany jest od ponad 30 lat. Karierę zawodową rozpoczynał na stanowisku mechanika pojazdów spalinowych. W latach 1984-1988 pracował jako mistrz produkcji na wydziale napraw lokomotyw spalinowych, a w roku 1988objął stanowisko kierownika oddziału napraw wózków wagonowych. W latach 1996-1998 pracował jako specjalista marketingu. W 1998 roku na trzy lata opuścił Spółkę, by objąć stanowisko prezesa zarządu w Kuźnia Glinik sp. z o.o. z siedzibą w Gorlicach. W czerwcu 2001 roku wrócił do Spółki i objął funkcję prezesa Zarządu Spółki. Zbigniew Konieczek uzyskał tytuł technika w Technikum Kolejowym w Nowym Sączu, a następnie tytuł inżyniera Politechniki Krakowskiej na Wydziale Transportu (kierunek: utrzymanie i eksploatacja pojazdów). Ukończył też studia podyplomowe z zakresu zarządzania firmą w Wyższej Szkole Biznesu-NLU w Nowym Sączu.

Bogdan Borek

Bogdan Borek karierę zawodową rozpoczął w 1994 roku w Domu Maklerskim Arabski & Gawor s.c. z siedzibą w Warszawie. W latach 1994-2000 zajmował stanowisko kierownika zespołu ekonomicznego w Polskim Banku Inwestycyjnym S.A. z siedzibą w Warszawie (obecnie: Kredyt Bank S.A.). W latach 2000-2001 pracował w FM GLINIK S.A. z siedzibą w Gorlicach na stanowisku dyrektora finansowego. Od 2001 roku pracuje w Spółce jako dyrektor finansowy. Od 2015 sprawuje funkcję Wiceprezesa Zarządu NEWAGS.A. Bogdan Borek jest absolwentem Akadamii Ekonomicznej w Krakowie.

Józef Michalik

Józef Michalik - wykształcenie wyższe, mgr inż. Elektronik, absolwent Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Elektroniki Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Karierę zawodową rozpoczął we wrześniu 1989 r. w firmie Optimus S.A. w dziale technicznym na stanowisku Dyrektora Technicznego. Od roku 1994 Wiceprezes Zarządu ds. technicznych. Pracę w Optimus S.A. zakończył na stanowisku Dyrektora IT w roku 2001. Od września 2001 do czerwca 2003 był zatrudniony w TTI Inventel S.A. na stanowisku Dyrektora Sprzedaży. W latach 2003-2005 zajmował stanowisko Dyrektora Zarządzającego Unicard S.A. Następnie zatrudniony w Zakładach Automatyki Polna S.A. na stanowisku Dyrektora Marketingu i Sprzedaży, Członka Zarządu. Od sierpnia 2009 roku zatrudniony w Newag S.A. na stanowisku Dyrektora Marketingu, a od 2016 roku jako Wiceprezes Zarządu.

Wedle wiedzy Spółki żaden z powołanych członków Zarządu nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Emitenta oraz nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej wobec Emitenta jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej, jak również nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu.

Wedle wiedzy Spółki żaden z powołanych członków Zarządu nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

Podstawa prawna: § 5 pkt 5) Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 marca 2018 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz.U.2018.757 z dnia 20 kwietnia 2018 r.).

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.06.2018, 19:09
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ