Newsletter

NielsenIQ i Gorillas podpisują umowę współpracy w celu usprawnienia interpretacji i tworzenia danych analitycznych z branży quick commerce

25.07.2022, 14:52aktualizacja: 25.07.2022, 14:54

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- Firmy Gorillas i NielsenIQ ogłosiły dzisiaj zawarcie umowy współpracy, która ma przynieść połączenie sprawnej realizacji dostaw i mocy tkwiącej w big data. Współpraca w ramach umowy przyniesie producentom zysk w postaci bardziej szczegółowych danych analitycznych na wymaganym poziomie prędkości i granularności, dzięki którym rozwój ich przedsiębiorstw dynamicznie przyspieszy.

W rezultacie zawartego sojuszu NielsenIQ stanie się dla Gorillas głównym źródłem danych analitycznych w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Holandii i Stanach Zjednoczonych. NielsenIQ dostarczać będzie Gorillas szereg wysokiej klasy usług analitycznych, w tym danych panelowych uzyskanych od konsumentów i danych detalicznych dotyczących konsumentów. Zapewniany przez NielsenIQ zintegrowany pakiet usług danych panelowych i analitycznych, jedyny zbiór danych o takim potencjale w branży, pozwala uzyskać dogłębny wgląd w dane panelowe dotyczące kupujących. Dzięki dostępowi do szczegółowych odczytów danych sprzedażowych zapewnianych przez jednego z europejskich liderów branży quick commerce benchmarki NielsenIQ uwzględniać będą szczegółowe wyniki pochodzące prosto od klientów.

„Jesteśmy zachwyceni tym, że firma Gorillas zdecydowała się korzystać z usług NielsenIQ, aby mieć dostęp do najbardziej kompleksowych danych konsumenckich w branży – mówi David Johnson, prezes działu handlu międzynarodowego w NielsenIQ. - Perspektywa współpracy z Gorillas - firmą, której bacznie przyglądaliśmy się jako liderowi rynku zakupów spożywczych z dowozem - jest bardzo ekscytująca. Kolejne innowacje w e-handlu spożywczym i dostawach do punktu docelowego - tzw. last mile - pojawiają się z prędkością błyskawicy. W tym kontekście nasza współpraca w obszarze danych pozwoli na podejmowanie lepszych decyzji w Gorillas oraz w odniesieniu do producentów, na co z niecierpliwością czeka cała branża”.

Zmiany, jakie zachodzą w uwarunkowaniach rynku e-handlu i zachowaniach konsumentów, stanowią nieodłączony element bardzo dynamicznej rzeczywistości branży produktów szybkozbywalnych. Sprawne zakupy online z szybką dostawą offline sprawiają, że codzienne zakupy stają się doświadczeniem iście omnichannelowym. Wraz z rosnącą różnorodnością rynku e-handlu podmioty działające online potrzebują precyzyjnej interpretacji i benchmarkingu danych dotyczących sprzedaży cyfrowej produktów szybkozbywalnych, dlatego NielsenIQ konsekwentnie zwiększa granularność i szczegółowość danych analitycznych na potrzeby rynku quick commerce.

NielsenIQ

NielsenIQ, globalna firma świadcząca usługi informacyjne, zapewnia złoty standard w dziedzinie pomiarów parametrów konsumenckich i detalicznych poprzez najbardziej spójne, kompletne i użyteczne dane na temat ewoluujących globalnych konsumentów kupujących produkty w modelu omnichannel. NielsenIQ jest źródłem wiedzy dla obsługiwanych branż oraz pionierem definiującym nową erę pomiaru parametrów konsumenckich i detalicznych. Nasze dane, zintegrowane wnioski i analityka predykcyjna optymalizują wyniki firm z branży markowych produktów pakowanych i handlu detalicznego, przybliżając je do społeczności, dla których działają, i wspierając ich rozwój.

Jako spółka należąca do portfela Advent International, NielsenIQ działa na ponad 90 rynkach, obejmując swoim zasięgiem ponad 90% światowej populacji. Więcej informacji na stronie NielsenIQ.com.

Wersja źródłowa na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220725005298/en/

Źródło: NielsenIQ

KONTAKT:

Media

Europa

Julia Mayer

e-mail: Julia.Mayer@nielseniq.com

-

Ameryka Północna

Gillian Mosher

e-mail: Gillian.Mosher@nielseniq.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.07.2022, 14:52
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii