Newsletter

Niesamowicie wydajna bateria, profesjonalny tryb kolarski i rozbudowany monitoring nastroju - seria HUAWEI WATCH GT 6 już w Polsce

19.09.2025, 15:00aktualizacja: 19.09.2025, 16:16

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Huawei (1)
Huawei (1)
Huawei wprowadza na polski rynek nową odsłonę popularnych smartwatchy HUAWEI WATCH GT. W szóstej generacji kupujący mają do wyboru modele podstawowe, czyli HUAWEI WATCH GT 6 oraz premium, czyli HUAWEI WATCH GT 6 Pro. Ta premiera jest kluczową częścią wydarzenia Huawei, podczas którego producent zaprezentował nowe produkty redefiniujące monitorowanie aktywności i samopoczucia oraz wspierające naukę i twórczość.

Szósta generacja bestsellerowej serii HUAWEI WATCH GT została zaprezentowana podczas paryskiej premiery 19 września 2025 r., przeprowadzonej pod hasłem „Ride the Wind”. Nie są to jednak jedyne nowości od Huawei - swój debiut w Paryżu miał także wyczekiwany HUAWEI WATCH Ultimate 2 - pierwszy smartwatch przystosowany do nurkowania na głębokość 150 metrów, a także HUAWEI WATCH D2 w nowym, niebieskim wariancie kolorystycznym, z rozbudowaną funkcjonalnością monitorowania ciśnienia krwi. Marka rozszerzyła również swoją ofertę o tablet HUAWEI MatePad 12 X 2025 z ultrawyraźnym matowym ekranem PaperMatte i nowym rysikiem HUAWEI M-Pencil Pro, słuchawki HUAWEI FreeBuds 7i z adaptacyjną redukcją szumów ANC 4.0 oraz smartfony z serii HUAWEI nova 14, które wprowadzają fotografię portretową na nowy poziom. 

Wyjątkowy w swojej kategorii

Nowe wersje HUAWEI WATCH GT 6 Pro mają koperty 46 mm i stworzone są z materiałów premium - tytanu, ceramiki i szafirowego szkła, które zapewniają lepszą trwałość. Wodoodporność 5 ATM i poziom szczelności IP69 pozwalają nurkować z nimi na głębokość do 40 metrów. Ostre, geometryczne cięcia dodają zegarkom charakteru. Każdy z nich waży jedynie 54,7 g (bez paska) i mierzy zaledwie 11,25 mm w najcieńszym miejscu. Do wyboru są trzy wersje kolorystyczne: sportowa czarna, casualowa brązowa z wygodnym paskiem oraz klasyczna srebrna z tytanową bransoletą.

Natomiast modele HUAWEI WATCH GT 6, ponadczasowe i nieco bardziej sportowe, stworzono w oparciu o obudowę wykonaną ze stali szlachetnej. Koperty mają dwa rozmiary: większy 46 mm i 41 mm na drobniejsze nadgarstki. 

Wersje z kopertą w rozmiarze 46 mm mają 10,95 mm grubości (w najcieńszym miejscu), ważą ok. 51,3 g (bez paska) i zostały stworzone z myślą o osobach preferujących większe czasomierze o wyglądzie nawiązującym do zegarków klasy premium. Dostępne są w trzech stylach, zarówno bardziej klasycznym, z beżowym paskiem z wegańskiej skóry, jak i w wyjątkowych wersjach: z dominującym kolorem zielonym czy też w uniwersalnym, czarnym kolorze.

Z kolei w modelach z kopertą w rozmiarze 41 mm kluczowa jest elegancja i subtelność. Urządzenie waży zaledwie ok. 37,5 g (bez paska) i mierzy w najcieńszym miejscu jedynie 9,9 mm. Do wyboru jest pięć wariantów: z kopertą w kolorze złotym i ze stalową bransoletą typu milanese, także w złotym odcieniu, lub z paskiem ze skóry wegańskiej w kolorze białym, a także modele z kopertą w kolorze srebrnym, z beżowym paskiem ze skóry wegańskiej z brązowymi elementami, lub z paskiem z fluoroelastomeru w kolorze fioletowym lub czarnym.

Bardzo dobry stał się jeszcze lepszy

Seria HUAWEI WATCH GT 6 łączy w sobie ponadczasową elegancję z rozbudowanymi funkcjami do pomiaru aktywności i samopoczucia. Największą zmianą, w porównaniu do poprzedniej generacji, jest jeszcze lepszy czas pracy na jednym ładowaniu - w wersjach 46 mm wystarcza ona nawet na 21 dni pracy, a w mniejszych (41 mm) do 14 dni. W nowej odsłonie zadebiutował także profesjonalny tryb kolarski, zwiększono jasność ekranu i dokładność pozycjonowania oraz rozszerzono możliwości pomiaru samopoczucia - od analizy fali tętna po monitorowanie dwunastu różnych nastrojów. Zegarki można połączyć z dowolnym smartfonem - niezależnie, czy jest to Android, czy iOS. Obsługują także płatności zbliżeniowe.

Idealne na rower, bieganie czy spacer

System TruSense™ zbiera i analizuje wszystkie dane związane z aktywnością fizyczną. Dzięki temu zegarki z serii HUAWEI WATCH GT 6 motywują i wspierają każdą osobę, która postanowiła się regularnie ruszać - niezależnie od stopnia zaawansowania. Do wyboru jest ponad 100 trybów sportowych, w tym wiele zaawansowanych. Wśród nich znajduje się m.in. tryb rowerowy - wystarczy go włączyć, a kluczowe wskaźniki, takie jak tętno, nachylenie, prędkość i odległość, będą wyświetlać się na nadgarstku. Smartwatch oszacuje też maksymalną i średnią moc kolarską użytkownika. A po sparowaniu go z miernikiem mocy, czujnikiem kadencji czy opaską do pomiaru tętna - zyskuje się jeszcze dokładniejszy wgląd w efektywność treningu i możliwość lepszego dopasowania obciążeń. 

Można go także zabrać na spacer, przebieżkę lub narty. Dane dotyczące aktualnej formy biegowej pomogą właściwie dostosować tempo, żeby uniknąć przeciążenia i kontuzji. Z kolei nowa architektura anteny GPS i ulepszony 2-zakresowy, 6-systemowy GNSS zwiększają precyzję odwzorowania trasy, pomiaru odległości i tempa w porównaniu do poprzedniej generacji. Co to oznacza? Realne dane, którym można ufać - na szosie, w lesie i w górach.

Monitoring samopoczucia i kondycji

Ten zegarek dostarczy również precyzyjnych danych i analiz, które pomogą poprawić wyniki i uniknąć kontuzji. System TruSense™ monitoruje także parametry samopoczucia, takie jak tętno, SpO2, poziom stresu i jakość snu. Odczyt tętna jest stabilny w każdych warunkach - od intensywnego sprintu po długi podjazd rowerowy. W kilka sekund można sprawdzić saturację podczas wysokogórskiej wędrówki. Natomiast analiza snu pokaże fazy, czas odpoczynku i potencjalne problemy z oddychaniem. Te informacje pomogą efektywniej się regenerować.

W całodobowym monitorowaniu zmęczenia i samopoczucia pomoże też analiza HRV. Emocje użytkownika są podzielone na dwanaście subtelnych stanów, które zostaną odpowiednio zwizualizowane - zgodnie z tym jaki ma aktualnie nastrój. Zegarek mierzy również poziom stresu i, jeśli jest zbyt wysoki, zaproponuje ćwiczenia oddechowe na odstresowanie. Dzięki temu wiadomo, kiedy warto się zatrzymać. Dodatkowo można wykonać pomiar EKG na nadgarstku, sprawdzić sztywność tętnic czy analizę fali tętna. Wszystkie dane zdrowotne monitorowane i zbierane przez smartwatch są dostępne w aplikacji HUAWEI Zdrowie, gdzie przedstawione są w łatwy i intuicyjny sposób.

Wyraźny ekran i wysoka odporność

Zarówno w serii HUAWEI WATCH GT 6 Pro, jak i HUAWEI WATCH GT 6 zastosowano duże wyświetlacze AMOLED, oferujące rozdzielczość 466x466 pikseli i bardzo wysoką jasność do 3000 nitów, co zapewnia świetną czytelność w każdych warunkach. Przekątna ekranu w mniejszych modelach z kopertami 41 mm to 1,32 cala, a przy modelach w rozmiarze 46 mm jest to 1,47 cala.

Obie wersje spełniają wymagania szczelności na poziomie IP69, co oznacza, że niestraszne są im woda i pył. Z kolei klasa wodoodporności 5 ATM w modelach Pro, umożliwia nurkowanie z nimi do głębokości 40 metrów. Każda z bransolet i wersji paska jest ponadto delikatna dla skóry i łatwa do czyszczenia.

Pasuje do wielu telefonów i każdego tempa życia

HUAWEI WATCH GT 6 działa zarówno z Androidem, jak i iOS, więc nie trzeba zmieniać telefonu, żeby korzystać z funkcji zegarka. Z nim na nadgarstku można odbierać połączenia, odpisywać na wiadomości, robić zrzuty ekranu i płacić zbliżeniowo - wystarczy aplikacja Quicko Wallet i wirtualny portfel.

Dostępność, ceny i promocja premierowa

Rekomendowane ceny detaliczne smartwatchy z serii HUAWEI WATCH GT 6 wynoszą od 1099 zł do 1999 zł, w zależności od wersji. W okresie od 19 września do 26 października 2025 r., w sklepie huawei.pl oraz u partnerów biznesowych marki, wszystkie wersje HUAWEI WATCH GT 6 są dostępne w specjalnej ofercie premierowej, w ramach której modele Pro można nabyć o 200 złotych taniej, a na warianty standardowe rabat wynosi 150 zł (od rekomendowanej ceny detalicznej). 

Każdy nabywca zegarka z serii HUAWEI WATCH GT 6 otrzyma w prezencie 3-miesięczną subskrypcję HUAWEI Health+. Ta rozszerzona wersja aplikacji oferuje m.in. ekskluzywny dostęp do treningów i zestawów ćwiczeń przygotowanych przez światowej klasy ekspertów, planu utrzymania formy, relaksacyjnych utworów czy rozszerzonej funkcji medytacji.

Jeszcze więcej inicjatyw od Huawei

Huawei ogłosił także inicjatywę GoPaint Worldwide Creating Activity 2025 - konkurs, którego celem jest inspirowanie kreatywnych użytkowników na całym świecie do sięgnięcia po cyfrowe narzędzia i odkrywania swojego potencjału artystycznego. Przedstawiona została także nowa filozofia marki „Now Is Yours”, skierowana szczególnie do młodego pokolenia użytkowników. Jej fundamentem są otwartość i inkluzywność, a celem - budowanie kulturowej i emocjonalnej więzi poprzez technologię, która jest jednocześnie innowacyjna, a zarazem bliska człowiekowi.

Zdjęcia:

Produktowe: https://bit.ly/WATCH-GT6-produktowe | https://bit.ly/WATCH-GT6-Pro-produkt 
Lifestyle: https://bit.ly/seria-WATCH-GT6-lifestyle  
Sport: https://bit.ly/seria-WATCH-GT6-sport  

Podane ceny są cenami rekomendowanymi. Oferta może różnić się w zależności od kanału sprzedaży oraz może ulec zmianie. Szczegóły ofert dostępne są u sprzedawców.

O Huawei Consumer Business Group

Huawei jest jednym z czołowych producentów elektroniki użytkowej na świecie. Usługi i urządzenia Huawei dostępne są w ponad 170 krajach i korzysta z nich ponad 3 miliardy ludzi na całym świecie. Huawei Consumer Business Group (CBG), jedna z trzech grup biznesowych firmy, oferuje konsumentom w Polsce szeroką gamę produktów, które dzięki zaawansowanym technologiom ułatwiają codzienne życie. Portfolio Huawei zawiera szeroki wachlarz produktów: smartfony, laptopy, tablety, monitory, smartwatche, opaski sportowe, bezprzewodowe słuchawki, głośniki, routery czy rozwiązania chmurowe. Od 2019 roku Huawei intensywnie rozwija swój autorski ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami AppGallery, który w skali świata oferuje dostęp do ponad 177 tysięcy aplikacji zintegrowanych z HMS, w tym ponad 8000 aplikacji w języku polskim. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 580 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Firma ma ponad 30-letnie doświadczenie w tworzeniu technologii teleinformatycznych, a motto marki „Make it possible” jest gwarancją stałego wysiłku firmy w dostarczaniu użytkownikom na całym świecie najnowocześniejszych, innowacyjnych technologii, urządzeń i usług. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę Huawei Consumer Business Group: consumer.huawei.com/pl/.

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami na temat Huawei Consumer BG, wejdź na:
Facebook: https://www.facebook.com/HuaweimobilePL  
Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobilepl  
YouTube: https://www.youtube.com/user/HuaweiPolska  

KONTAKT:
Aleksandra Kurowska
Senior Account Executive
Ogilvy PR 
tel.: 507 123 844
e-mail: aleksandra.kurowska@ogilvy.com 

Źródło informacji: Huawei

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 19.09.2025, 15:00
Źródło informacji Huawei
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ