Pobierz materiał i Publikuj za darmo
CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- NIQ, pionierski gigant w dziedzinie wywiadu konsumenckiego i rynkowego, ma przyjemność ogłosić mianowanie Krisa Ewinga na stanowisko globalnego prezesa ds. usług paneli konsumenckich (CPS) w celu przyspieszenia wzrostu, pobudzenia innowacji i dostarczenia rozwiązań skoncentrowanych na klientach. Nominacja podkreśla niezachwiane zobowiązanie NIQ na rzecz rozszerzania zakresu pomiarów konsumenckich w różnych kanałach i kategoriach, wspierając zasadniczą rolę w umacnianiu branży pakowanych towarów konsumenckich (CPG). Wraz z epokowym kamieniem milowym w historii NIQ nominacja stanowi wyraz zaangażowania na rzecz intensyfikacji działalności w zakresie paneli konsumenckich, wkraczając w nową erę, w której solidne informacje oparte na danych mają nieodzowne znaczenie dla pomyślności branży CPG.
Awans Ewinga na stanowisko globalnego prezesa ds. usług paneli konsumenckich świadczy o zobowiązaniu NIQ na rzecz wzniesienia analiz opartych na danych na niespotykany dotąd poziom. Ewing będzie podlegał Tracey Massey, dyrektor operacyjnej firmy, a jego zadaniem będzie pokierowanie globalną ekspansją w dziedzinie paneli konsumenckich. Ściśle koncentrując się na różnorodnej ofercie produktowej, nowatorskich rozwiązaniach technologicznych i zespole wykwalifikowanych specjalistów ds. nabywców i konsumentów, celem przewodnictwa Ewinga jest wyznaczenie nowych standardów w branży.
Mając na uwadze, że 76% kierowników wyższego szczebla z branży FMCG wskazuje, że zmieniające się zachowania konsumentów i nadejście nowych pokoleń stanowi wyzwanie, a zarazem okazję do przyszłego rozwoju, NIQ koncentruje się na realizacji zobowiązania wobec klientów, dzięki któremu zyskają oni przyszłościowe analizy umożliwiające wypracowanie długoterminowego wzrostu.
„Jestem niezmiernie zaszczycony możliwością pokierowania działaniami w tym dynamicznym segmencie – powiedział Kris Ewing, globalny prezes ds. usług paneli konsumenckich w NIQ. – Nasze zobowiązanie do rozwoju i doskonalenia zdolności ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia klientom lepszej obsługi oraz realizacji naszych ambicji. Cieszę się, że będę miał okazję przewodzić tym staraniom na drodze do innowacji i rozwoju, zapewniając dostosowanie naszych strategii do stale ewoluujących potrzeb naszych klientów oraz branży”.
NIQ kładzie strategiczny nacisk na rozwój usług paneli konsumenckich w całej organizacji, podejmując w tym celu szereg kluczowych działań:
- Wsparcie większej przejrzystości na rzecz klientów dzięki połączeniu usług pomiarów w segmencie sprzedaży detalicznej i usług paneli konsumenckich za pomocą dynamicznych, zintegrowanych widoków w NIQ Discover (dostępne w 2024 r.).
- Zwiększenie zasięgu, reprezentacji i jakości danych z CPS na globalnych rynkach za pomocą ukierunkowanych inwestycji w czołowe próby w Wielkiej Brytanii, Francji, we Włoszech, w Hiszpanii, Niemczech, Australii, Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
- Świadczenie silniejszego wsparcia za pomocą szkoleń, warsztatów i świadomego przywództwa wiodących w branży specjalistów w celu utorowania nowych ścieżek wzrostu dzięki wykorzystaniu najlepszych w swojej klasie analiz z pomiarów w segmencie sprzedaży detalicznej i paneli konsumenckich.
- Zapewnienie bardziej precyzyjnej i wiarygodnej identyfikacji trendów, zwłaszcza w kluczowych kanałach wzrostu, a także rozszerzenie zasięgu, kategorii i charakterystyki działalności wielokanałowej.
NIQ przyspiesza tempo postępów dokonywanych w dziedzinie pomiarów, wykorzystując znaczące inwestycje strategiczne w zasięg oraz rozwiązania technologiczne. Stawiając na przyszłościowe podejście, firma zidentyfikowała kluczowe inicjatywy o znaczeniu krytycznym dla wsparcia istotnego wzrostu, a CPS stanowi główny filar tych strategicznych wysiłków. NIQ niezmiennie realizuje misję dotyczącą dostarczania pionierskich analiz i innowacji w dziedzinach wywiadu konsumenckiego i rynkowego, kształtując drogę ku przyszłości pod znakiem niezrównanych osiągnięć i transformacyjnego oddziaływania na całą branżę.
Informacje o NIQ
NIQ to światowy lider w dziedzinie wywiadu konsumenckiego, który umożliwia swoim klientom najbardziej kompletne zrozumienie zachowań zakupowych klientów i odkrywa przed nimi nowe ścieżki wzrostu. W 2023 roku nastąpiło połączenie NIQ z GfK, po którym tych dwóch liderów branży zyskało niespotykany wcześniej zasięg w skali globalnej. Dzięki holistycznemu spojrzeniu i niezwykle kompleksowym wnioskom z obserwacji zachowania klientów – uzyskiwanym dzięki zaawansowanym narzędziom analitycznym za pośrednictwem najnowocześniejszych platform – NIQ umożliwia pełny ogląd sytuacji: Full ViewTM.
NIQ to firma z portfolio Advent International, działająca na ponad 100 rynkach i obszarze zamieszkanym przez ponad 90% światowej populacji. Więcej informacji na stronie NIQ.com.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20231219068099/pl/
Źródło: NIQ
KONTAKT:
Media
Gillian Mosher
Wiceprezes ds. komunikacji
e-mail: gillian.mosher@NIQ.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 20.12.2023, 14:21 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |