Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Ze względu na pandemię Covid-19 w tym roku akcja ma szczególny wymiar. Podczas „Nocy Cudów” dealerzy będą obsługiwać klientów zarówno online poprzez stronę noccudow.pl, jak i w salonach, które w dniach 18 i 19 czerwca będą czynne aż do godz. 22:00. Sprzedaż tradycyjna będzie prowadzona z przestrzeganiem obostrzeń sanitarnych dotyczących m.in. dezynfekcji, noszenia maseczek i zachowania bezpiecznej odległości, by zarówno klienci, jak i obsługa czuli się bezpiecznie i komfortowo.
Zeszłoroczna „Noc Cudów” FCA Poland zaowocowała sprzedażą przeszło tysiąca samochodów osobowych i dostawczych. W tym roku dealerzy szykują się na podobny wynik, podyktowany powrotem klientów do salonów po blisko trzymiesięcznej przerwie wymuszonej przez koronawirusa.
Akcja zaplanowana na najbliższy czwartek i piątek przyniesie moc okazji na zakup aut marek należących do FCA wyprodukowanych w 2019 roku.
Fiat przygotował specjalną ofertę z okazji 100. rocznicy obecności marki w Polsce. Tipo, ulubiony model Polaków nabywających samochód do celów prywatnych, podczas „Nocy Cudów” będzie dostępny z rabatami do 16000 zł za wersję sedan i aż do 20000 zł za wersje hatchback i kombi. W najbliższy czwartek i piątek na swoich właścicieli będzie czekać blisko pół tysiąca egzemplarzy bestsellerowego Fiata.
Rekordy sprzedaży w Polsce i na świecie notuje też duma marki, Fiat 500 produkowany w tyskiej fabryce FCA. W dniach 18-19 czerwca ten model będzie dostępny nawet o 14000 zł taniej, a na klientów czeka prawie trzysta aut.
Mega promocje cenowe obejmą też pozostałe modele Fiata: cena wszechstronnego SUV-a 500X spadnie nawet o 24000 zł, a rodzinnego 500L nawet o 20000 zł.
Jeep, kultowa amerykańska marka z portfolio FCA, kolejny już raz dołączy do „Nocy Cudów”, kusząc klientów wyjątkowymi cenami. Każdy, kto marzy o legendarnym aucie z siedmioszczelinowym grillem na masce, powinien zaraz zajrzeć na stronę noccudow.pl. Dealerzy Jeepa przygotowali kilkaset samochodów, których warunki zakupu podczas „Nocy Cudów” zapierają dech w piersiach. Oryginalny Renegade, bardzo w stylu Jeepa, będzie dostępny nawet o 22 procent taniej, a jego większy brat Compass z rabatem do 24 procent. Miłośników przygody i topowych parametrów jazdy off-roadowej z pewnością ucieszy zniżka do 22 procent na królewskiego Wranglera.
Dla fanów szybkiej, sportowej jazdy i włoskiego stylu, FCA Poland przygotowała niezwykle atrakcyjną ofertę na samochody Alfa Romeo. Piękny sedan Giulia i podbijający rynki pierwszy SUV mediolańskiej marki, model Stelvio, zostaną przecenione nawet o 29 procent. Kompaktową, miejską Giuliettę będzie można nabyć do 20 procent taniej.
Pozostając przy sportowych osiągach i zwiększonej dawce adrenaliny, nie można nie wspomnieć o nawet 19-procentowym rabacie na Abartha 595. Nadchodząca „Noc Cudów” to doskonała okazja, aby stać się właścicielem rasowej i szybkiej „500” z logo skorpiona na masce.
W zeszłym roku po raz pierwszy do „Nocy Cudów” dołączyła „najbardziej pracowita” marka koncernu FCA, Fiat Professional, oferując szeroką gamę samochodów dostawczych dostosowanych do większości branż i biznesów w Polsce. Fiat Ducato to dziś synonim auta dostawczego w Polsce, wieloletni lider rankingów sprzedaży i satysfakcji klientów. Ten model podczas „Nocy Cudów” będzie dostępny nawet z 22-procentowym rabatem, a nieco mniejszy, lecz równie dzielny Doblo Cargo z maksymalnie 20-procentową zniżką.
Podane wartości rabatów dotyczą maksymalnych rabatów na samochody z roku produkcji 2019.
Pełna lista samochodów objętych promocją „Noc Cudów” 2020 dostępna jest na stronie noccudow.pl.
Lista punktów sprzedaży znajduje się na stronie dealerzy.fcapoland.pl.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 17.06.2020, 11:12 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |