Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Kobiety eBiznesu (1)](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/attachments/202304/DOC.20230427.45166736.1.jpg?itok=EHjxtqGG)
Konkurs Kobieta e-commerce to najważniejsze wyróżnienie dla kobiet angażujących się w branżę e-commerce w Polsce. Ideą corocznego konkursu jest docenienie i podkreślenie wkładu przedsiębiorczych kobiet w rozwój sektora gospodarki cyfrowej, w tym handlu internetowego w Polsce.
Do tegorocznej edycji konkursu wpłynęło ponad 180 zgłoszeń, z których kapituła konkursu, złożona z ekspertów branży e-commerce i digital marketingu, wyłoniła 60 nominacji w 8 kategoriach:
• Najlepszy sklep internetowy, której opiekunem jest Allegro,
• Technologia w e-commerce, w której wręczy nagrodę przedstawiciel firmy Audioteka;
• Najlepszy e-marketing, której partnerem jest Ceneo;
• Innowacja w e-commerce, której patronuje InPost;
• Odpowiedzialny e-commerce, której patronem jest Modivo;
• Najlepszy start-up e-commerce, której partnerem są Przelewy24;
• Przedsiębiorcza mama w e-commerce, której partnerem jest Allaboutlife.pl,
• The best influencer dla e-commerce, której partnerem jest They.pl.
Tytuł w każdej z kategorii otrzyma kobieta, która w ciągu ostatniego roku wyróżniła się spektakularnymi sukcesami, innowacyjnością oraz kreatywnością w obszarze handlu internetowego lub jest liderką projektów digitalowych i e-marketingowych.
Głosowanie Internautów trwa od 10 kwietnia do 7 maja 2023 r.
Niezależnie od decyzji Jury, każda z nominowanych kandydatek ma szansę na nagrodę w kategorii „Wybór Internautów”. Zwyciężczyni z największym procentowym udziałem głosów, które zostaną oddane do 7 maja 2023 roku przez internautów, otrzyma oprócz tytułu i statuetki Kobieta e-commerce 2023 również nagrodę pieniężną.
Więcej informacji oraz głosowanie: www.kobietaecommerce.pl/nominowane/
Jury konkursu
Nad wyborem oraz jakością nominacji czuwa jury konkursu, w którym zasiadają eksperci od lat związani z branżą e-commerce i digital marketingiem:
-Aleksandra Szol, Director of Ecommerce & Marketing, EOBUWIE MODIVO;
-Arkadiusz Seidler, prezes – CEO, Audioteka S.A.;
-Marta Mikliszańska, Head of Public Affairs & Sustainability, Allegro;
-Jacek Kinecki, CEO, Przelewy24;
-Izabela Karolczyk-Szafrańska, wiceprezes i Chief Marketing Oficer, InPost Grupa,
-Dominika Wabich, PR Officer, Ceneo,
-Kamila Grotowska, Education and Merchant Develoment Leader w Allegro;
-Mateusz Lipski, CEO agencji kreatywnej Progressivo;
-Patrycja Bilewska, założycielka agencji ALLABOUTLIFE.PL i plebiscytu Influencer’s Top,
-Adrianna Kubik, Business Director & Board Member They.pl;
-Anna Heimberger, Dorota Bachman, Agnieszka Brytan - Jędrzejowska, założycielki Fundacji Kobiety e-biznesu.
Gala Kobieta e-commerce 2023
Gala przyznania tytułów i wręczenia statuetek odbędzie się 18 maja 2023 roku w Villi Intrata na terenie Pałacu Króla Jana III Sobieskiego.
Podczas Gali wizualnych emocji dostarczy pokaz mody oraz prezentacja najnowszego modelu elektrycznego Volvo C40 Recharge. Odbędzie się także panel dyskusyjny poświęcony trendom na rynku e-commerce.
O wrażenia smakowe osób uczestniczących w gali zadba szef kuchni wilanowskiego Muzeum Pałacu Króla Jana III - Norbert Sokołowski.
Organizatorem konkursu Kobieta e-Commerce 2023 jest Fundacja Kobiety e-biznesu we współpracy z partnerami.
Partnerzy konkursu: Allegro, MODIVO, CENEO, InPost, Audioteka, Przelewy24, They, Progressivo
Partnerzy gali: DMCom, Volvo Car Warszawa, Danone, CEDC, Kazar, Tatuum, eTutor
Więcej informacji oraz głosowanie: www.kobietaecommerce.pl/nominowane/
Źródło informacji: Kobiety e-Biznesu
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.04.2023, 10:20 |
Źródło informacji | Kobiety e-Biznesu |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Salonik biznesowy PLL LOT Polonez na lotnisku Chopina w Warszawie zyska zupełnie nowe wnętrze
- 03.07.2024, 13:33
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT
-
Należąca do EIG spółka Pearl Pipelines finalizuje program refinansowania długu uprzywilejowanego o wartości ponad 11 mld USD
Całkowity kapitał zainwestowany w ramach 49% udziałów spółki w Aramco Oil Pipelines sięga ok. 13 mld USD; uzyskane środki zapewniają wsparcie bezpośrednich inwestycji zagranicznych w Królestwie Arabii Saudyjskiej, których kapitał w blisko 65% pochodzi z inwestycji dokonanych poza Królestwem.- 03.07.2024, 12:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
T-Mobile wprowadza Cyber Know, autorskie rozwiązanie zapobiegające atakom socjotechnicznym
Intensywna cyfryzacja i powszechne korzystanie z, także prywatnych, urządzeń mobilnych w biznesie powoduje, że cyberprzestępcy nieustannie doskonalą swoje techniki ataków. Phishing i smishing, wykorzystujące wiadomości e-mail i SMS do wyłudzania danych, są wciąż jednymi z najczęściej stosowanych metod infiltracji systemów informatycznych. W odpowiedzi na te zagrożenia T-Mobile Polska wprowadza nową usługę - Cyber Know. Usługa ta została stworzona z myślą o podnoszeniu świadomości pracowników i zwiększaniu poziomu bezpieczeństwa w instytucjach oraz w biznesie.- 03.07.2024, 12:46
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: T-Mobile