Newsletter

Nowa aplikacja pomaga klientom Santander Bank Polska w łatwym bankowaniu

29.09.2023, 09:24aktualizacja: 29.09.2023, 11:21

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Santander Bank Polska
Santander Bank Polska
Bank wprowadził nową wersję aplikacji Santander mobile z odmienionym designem, nowymi funkcjami i zaawansowanymi możliwościami personalizacji. Z nowej aplikacji korzysta już prawie 2,3 mln klientów. Od 2 października br. klienci będą mogli korzystać tylko z nowej wersji aplikacji.

Nowy wygląd, przydatne funkcje i jeszcze lepsza personalizacja pozwalają wygodnie i szybko korzystać z bankowości mobilnej.

Nowe funkcje

Cyfryzacja jest ważną częścią strategii banku. Dlatego Santander Bank Polska systematycznie wprowadza kolejne produkty i rozwiązania. Nowa aplikacja Santander mobile umożliwia klientom samodzielną personalizację oraz wygodne i szybkie korzystanie z bankowości mobilnej.

Personalizacja - klient decyduje, jak ma wyglądać pulpit jego aplikacji - dostosowuje go do swoich potrzeb i preferencji. Możliwe jest np. powitanie własnym imieniem, wybór języka, wybór zdjęcia, tapety czy dopasowanie skrótów widocznych na ekranie.

Finanse pod kontrolą - klient indywidualny w każdej chwili może sprawdzić, czy i ile zapłaci w danym miesiącu za konto Santander i kartę Dopasowaną. W Poradniku cenowym znajdzie informację, ile brakuje, aby opłata miesięczna za prowadzenie konta Santander i kartę wynosiła 0 zł.

Bezpieczeństwo - domyślną formą potwierdzania transakcji internetowych jest mobilna autoryzacja. Przelewy i logowanie w aplikacji i bankowości internetowej można potwierdzić odciskiem palca, rozpoznawaniem twarzy lub PIN-em.

Nowo wprowadzony tryb dyskretny sprawi, że dzięki podwójnemu kliknięciu w logotyp wydatki i stan konta nie będą widoczne na pulpicie. Dostęp do tych informacji będzie ograniczony dla innych osób np. w zatłoczonych miejscach publicznych.

Płatności mobilne - w nowej aplikacji można sprawdzić numer karty oraz kod CVV2/CVC2. Dzięki temu można robić transakcje internetowe bez konieczności posiadania plastikowej karty. Dodatkowo opcja ostatnich odbiorców ułatwia i przyspiesza przelewy.

Klienci, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą i korzystają z bankowości internetowej mogą płacić BLIKiem.

W aplikacji dla klientów indywidualnych dostępna jest funkcja szacowania śladu węglowego na podstawie wydatków kartami płatniczymi. Ślad węglowy szacowany jest w oparciu o kategorie wydatków pogrupowane wg kodu MCC (Merchant Category Code) np. transport, dom, supermarkety i zakupy codzienne. Funkcje szacowania śladu węglowego można wyłączyć w aplikacji. W tej funkcji klienci będą mogli także korzystać z porad, jak zmieniać codzienne nawyki na bardziej ekologiczne.

Jak zacząć korzystać z nowej aplikacji?

Aplikacja Santander mobile jest dostępna od początku września, a korzysta z niej już prawie 2,3 mln osób. Poprzednia wersja aplikacji będzie dostępna do 2 października. Po tym terminie nie będzie już można z niej skorzystać, dostępna będzie tylko nowa wersja Santander mobile.

Aplikację Santander mobile można pobrać ze sklepów Google Play lub App Store. 

Źródło informacji: Santander Bank Polska

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 29.09.2023, 09:24
Źródło informacji Santander Bank Polska
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ