Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Iperfumy.pl by Notino w krakowskiej galerii Bonarka to blisko 214 metrów ultranowoczesnego wnętrza z bogatą ofertą kosmetyków i perfum, po które chętnie sięgają Polacy. Wielkoformatowe plazmy wyświetlające treści promocyjne i edukacyjne, dostępne dla klientów tablety oraz wi-fi - podkreślają tożsamość marki, która swój sukces zbudowała dzięki internetowi. Salon ma wyraźnie wydzieloną strefę z kosmetykami do pielęgnacji skóry, włosów oraz sekcję z bogatą kolekcją luksusowych oraz niszowych perfum.
Dodatkowo z okazji otwarcia na klientów czekają atrakcyjne promocje produktowe, upominki oraz oferta darmowej dostawy zamówień online do krakowskiej perfumerii.
Nowy salon iperfumy by Notino będzie zlokalizowany na pierwszym piętrze w lokalu F09 w Galerii Bonarka i otwarty codziennie w godz.10:00 - 22:00 od pon. do sob. i w godz. 10:00 - 21:00 w nd.
Iperfumy.pl by Notino - przepis na sukces
Iperfumy.pl by Notino to największa internetowa perfumeria w Europie środkowej i wschodniej, która swoje korzenie ma w Czechach - w Brnie, gdzie obecnie mieści sie główna siedziba firmy i magazyn. Za sukcesem marki stoi Michal Zamec - CEO, twórca i wizjoner, który w ciągu 13 lat stworzył imperium biznesowe, skupiające dziś w swoim portfolio blisko 1200 oryginalnych marek - od niszowych po selektywne. Dzięki temu sama internetowa sprzedaż perfumerii to ok. 120 milionów wizyt rocznie, które przekładają się na sprzedaż blisko 12 milionów kosmetyków w skali roku. To sprawia, że iperfumy.pl by Notino należy do najdynamiczniej rozwiających się perfumerii w naszej części Europy, a także w USA. Wartość spółki szacowana jest na blisko 50 mln Euro, a firma nieustannie stawia na innowacyjność i rozwój. Rozszerzenie sprzedaży poza serwis online to kolejny krok w ekspansji marki i wyjście na przeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy uwielbiają testować kosmetyki, sprawdzać zapach, konsystencję, zasięgać porad ekspertów, ale zarazem oczekują możliwości nabycia produktów w najlepszych cenach. Dokładnie tak jest w iperfumy.pl by Notino.
*dane za 2015 rok.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.12.2017, 17:12 |
Źródło informacji | Iperfumy.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Tumi inauguruje kampanię „Icons Tested” z udziałem międzynarodowych ambasadorów marki Lando Norrisa i Nelly Kordy
Celebracja indywidualnej doskonałości i ewoluującego designu w postaci dwóch najbardziej ikonicznych rodzin produktowych TUMI.- 04.09.2025, 15:24
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
ORLEN przekaże 370 jednostkom straży pożarnej 20 milionów złotych PAP
Zakończono kolejną edycję programu ORLEN na straży. Rekordowe środki w wysokości 20 mln zł trafią do prawie 370 jednostek Ochotniczej i Państwowej Straży Pożarnej w całej Polsce. Dzięki grantom strażacy będą mogli doposażyć swoje jednostki, szkolić kadry i wzmocnić bezpieczeństwo lokalnych społeczności. W odpowiedzi na duże zainteresowanie, budżet projektu został zwiększony dwukrotnie w porównaniu do poprzedniej edycji i był najwyższy w historii programu.- 04.09.2025, 14:48
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
3 miliony klientów zatankowało taniej w wakacyjnej promocji ORLEN PAP
Sukcesem zakończyła się wakacyjna promocja ORLEN na paliwo. Przez dwa letnie miesiące wzięło w niej udział blisko 3 mln klientów, którzy wykorzystali o około 20 proc. więcej kuponów na tańsze tankowanie niż w ubiegłoroczne wakacje. Z możliwości promocyjnego ładowania korzystali również posiadacze „elektryków”. Liczba pojazdów zarejestrowanych w aplikacji ORLEN CHARGE wzrosła w wakacje o ponad 60 proc., a liczba ładowań o ponad 80 proc.- 04.09.2025, 12:58
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ