Newsletter

Nowa, ekskluzywna perfumeria Iperfumy.pl by Notino w Krakowie

05.12.2017, 17:12aktualizacja: 05.12.2017, 17:12

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Iperfumy.pl by Notino w krakowskiej galerii Bonarka fot.1
Iperfumy.pl by Notino w krakowskiej galerii Bonarka fot.1
Iperfumy.pl by Notino - największa perfumeria internetowa w Europie Środkowo-Wschodniej rozszerza sieć dystrybucji o ekskluzywne perfumerie stacjonarne. 1-go grudnia 2017 w Galerii handlowej Bonarka w Krakowie otwarty został drugi flagowy salon Iperfumy.pl by Notino.

Iperfumy.pl by Notino w krakowskiej galerii Bonarka to blisko 214 metrów ultranowoczesnego wnętrza z bogatą ofertą kosmetyków i perfum, po które chętnie sięgają Polacy. Wielkoformatowe plazmy wyświetlające treści promocyjne i edukacyjne, dostępne dla klientów tablety oraz wi-fi - podkreślają tożsamość marki, która swój sukces zbudowała dzięki internetowi. Salon ma wyraźnie wydzieloną strefę z kosmetykami do pielęgnacji skóry, włosów oraz sekcję z bogatą kolekcją luksusowych oraz niszowych perfum.

Dodatkowo z okazji otwarcia na klientów czekają atrakcyjne promocje produktowe, upominki oraz oferta darmowej dostawy zamówień online do krakowskiej perfumerii.

Nowy salon iperfumy by Notino będzie zlokalizowany na pierwszym piętrze w lokalu F09 w Galerii Bonarka i otwarty codziennie w godz.10:00 - 22:00 od pon. do sob. i w godz. 10:00 - 21:00 w nd.

Iperfumy.pl by Notino - przepis na sukces

Iperfumy.pl by Notino to największa internetowa perfumeria w Europie środkowej i wschodniej, która swoje korzenie ma w Czechach - w Brnie, gdzie obecnie mieści sie główna siedziba firmy i magazyn. Za sukcesem marki stoi Michal Zamec - CEO, twórca i wizjoner, który w ciągu 13 lat stworzył imperium biznesowe, skupiające dziś w swoim portfolio blisko 1200 oryginalnych marek - od niszowych po selektywne. Dzięki temu sama internetowa sprzedaż perfumerii to ok. 120 milionów wizyt rocznie, które przekładają się na sprzedaż blisko 12 milionów kosmetyków w skali roku. To sprawia, że iperfumy.pl by Notino należy do najdynamiczniej rozwiających się perfumerii w naszej części Europy, a także w USA. Wartość spółki szacowana jest na blisko 50 mln Euro, a firma nieustannie stawia na innowacyjność i rozwój. Rozszerzenie sprzedaży poza serwis online to kolejny krok w ekspansji marki i wyjście na przeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy uwielbiają testować kosmetyki, sprawdzać zapach, konsystencję, zasięgać porad ekspertów, ale zarazem oczekują możliwości nabycia produktów w najlepszych cenach. Dokładnie tak jest w iperfumy.pl by Notino.

*dane za 2015 rok.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 05.12.2017, 17:12
Źródło informacji Iperfumy.pl
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ