Newsletter

Nowa, ekskluzywna perfumeria Iperfumy.pl by Notino w Krakowie

05.12.2017, 17:12aktualizacja: 05.12.2017, 17:12

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Iperfumy.pl by Notino w krakowskiej galerii Bonarka fot.1
Iperfumy.pl by Notino w krakowskiej galerii Bonarka fot.1
Iperfumy.pl by Notino - największa perfumeria internetowa w Europie Środkowo-Wschodniej rozszerza sieć dystrybucji o ekskluzywne perfumerie stacjonarne. 1-go grudnia 2017 w Galerii handlowej Bonarka w Krakowie otwarty został drugi flagowy salon Iperfumy.pl by Notino.

Iperfumy.pl by Notino w krakowskiej galerii Bonarka to blisko 214 metrów ultranowoczesnego wnętrza z bogatą ofertą kosmetyków i perfum, po które chętnie sięgają Polacy. Wielkoformatowe plazmy wyświetlające treści promocyjne i edukacyjne, dostępne dla klientów tablety oraz wi-fi - podkreślają tożsamość marki, która swój sukces zbudowała dzięki internetowi. Salon ma wyraźnie wydzieloną strefę z kosmetykami do pielęgnacji skóry, włosów oraz sekcję z bogatą kolekcją luksusowych oraz niszowych perfum.

Dodatkowo z okazji otwarcia na klientów czekają atrakcyjne promocje produktowe, upominki oraz oferta darmowej dostawy zamówień online do krakowskiej perfumerii.

Nowy salon iperfumy by Notino będzie zlokalizowany na pierwszym piętrze w lokalu F09 w Galerii Bonarka i otwarty codziennie w godz.10:00 - 22:00 od pon. do sob. i w godz. 10:00 - 21:00 w nd.

Iperfumy.pl by Notino - przepis na sukces

Iperfumy.pl by Notino to największa internetowa perfumeria w Europie środkowej i wschodniej, która swoje korzenie ma w Czechach - w Brnie, gdzie obecnie mieści sie główna siedziba firmy i magazyn. Za sukcesem marki stoi Michal Zamec - CEO, twórca i wizjoner, który w ciągu 13 lat stworzył imperium biznesowe, skupiające dziś w swoim portfolio blisko 1200 oryginalnych marek - od niszowych po selektywne. Dzięki temu sama internetowa sprzedaż perfumerii to ok. 120 milionów wizyt rocznie, które przekładają się na sprzedaż blisko 12 milionów kosmetyków w skali roku. To sprawia, że iperfumy.pl by Notino należy do najdynamiczniej rozwiających się perfumerii w naszej części Europy, a także w USA. Wartość spółki szacowana jest na blisko 50 mln Euro, a firma nieustannie stawia na innowacyjność i rozwój. Rozszerzenie sprzedaży poza serwis online to kolejny krok w ekspansji marki i wyjście na przeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy uwielbiają testować kosmetyki, sprawdzać zapach, konsystencję, zasięgać porad ekspertów, ale zarazem oczekują możliwości nabycia produktów w najlepszych cenach. Dokładnie tak jest w iperfumy.pl by Notino.

*dane za 2015 rok.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 05.12.2017, 17:12
Źródło informacji Iperfumy.pl
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ