Pobierz materiał i Publikuj za darmo

"Zupy z Naszej Kuchni" będą sprzedawane na wyłączność w sklepach Biedronka. Przygotowywane są z użyciem świeżych warzyw, pochodzących od krajowych dostawców, którzy na co dzień współpracują z siecią Biedronka. W procesie produkcji wykorzystano innowacyjne rozwiązania, w tym proces szybkiego schładzania, który pozwala zachować kilkudniowy okres przydatności do spożycia, bez stosowania konserwantów.
Jeronimo Martins Polska zainwestowała w projekt już ponad 30 mln zł. Zakład produkcyjny ulokowano w Parzniewie k. Warszawy. Wcześniej, w 2014 r., Biedronka uruchomiła tam już centrum regionu i centrum dystrybucyjne. Dzięki nowej inwestycji w zakład produkcyjny, stworzono miejsca pracy dla ok. 40 osób. Tym samym spółka JMP, zatrudniająca dotąd ponad 55 tys. osób, poszerzyła grono pracowników o nową grupę specjalistów.
"Projekt jest dla nas ważny w dwóch wymiarach. Dzięki niemu dostarczymy naszym klientom produkty, które są przygotowywane z użyciem świeżych warzyw, bez konserwantów, cechują się świetnym smakiem, wysoką jakością, ale co jednocześnie bardzo istotne - pozwalają zaoszczędzić czas. Z naszych obserwacji wynika bowiem, że właśnie takich korzyści poszukują współcześni konsumenci. Z drugiej strony, poprzez rozpoczęcie działalności produkcyjnej, JMP wchodzi na nowy poziom jako inwestor. W ten sposób doceniamy potencjał polskiego rynku" - powiedział Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych w Jeronimo Martins Polska.
"Zupy z Naszej Kuchni", oferowane w Biedronce, będą początkowo dostępne w trzech smakach: krem pomidorowy z pomidorem malinowym, krem brokułowy i krem kalafiorowy. W najbliższym czasie planowane jest poszerzenie oferty o nowe wersje kremów, a także dalsze poszukiwanie znanych i lubianych przez Polaków smaków.
Kremy z linii "Zupy z Naszej Kuchni" mogą być spożywane przez wegetarian i wegan, ponieważ do ich produkcji nie są używane żadne składniki pochodzenia zwierzęcego. Dla wygody klientów skład zup został wyeksponowany w dobrze widocznym miejscu - na wieczku. Opakowanie pozwala na bezpieczne podgrzanie zupy.
Zupa-krem (450 g) kosztuje 3,99 zł. Można ją będzie także zakupić w ramach ofert promocyjnych, np. trzy sztuki w cenie dwóch.
Pierwsza partia produktów trafiła do sprzedaży 10 sierpnia br. w warszawskich sklepach Biedronka. Stopniowo liczba placówek, w których oferowane będą "Zupy z Naszej Kuchni", będzie się zwiększać.
Więcej informacji o aktualnej ofercie sieci sklepów Biedronka, regulaminach akcji promocyjnych, a także innych realizowanych projektach można znaleźć na stronie internetowej www.biedronka.pl.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.08.2016, 12:28 |
Źródło informacji | Jeronimo Martins Polska S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Raport Santander TFI: Polacy coraz więcej inwestują, ale ich cele i wartości warunkuje przynależność pokoleniowa PAP
Pozytywne emocje i dobra zabawa z jednej strony, rozsądne i przemyślane decyzje z drugiej. Polaków inwestujących swe środki na rynku cechuje, w zależności od daty urodzenia, cała gama odmiennych oczekiwań oraz celów. Banki i instytucje finansowe muszą uwzględniać tę różnorodność przy opracowywaniu produktów, usług i kanałów komunikacji odpowiednich dla każdego pokolenia klientów. Cel jest wspólny: wzrost liczby inwestorów indywidualnych, ponieważ w Polsce, patrząc na nasze PKB, inwestycji i inwestorów powinno być kilkakrotnie więcej - mówi Marcin Groniewski, prezes zarządu Santander TFI S.A.- 04.07.2025, 09:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Nowa biała księga poświęcona przyszłości płatności i powstaniu sieci płatniczych czwartej generacji
- 04.07.2025, 08:59
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Holcim Polska przejmuje nowoczesny zakład wełny skalnej i rozwija ofertę rozwiązań izolacyjnych
Holcim Polska ogłasza finalizację przejęcia nowoczesnego zakładu produkcyjnego zlokalizowanego w Wykrotach na Dolnym Śląsku, specjalizującego się w wytwarzaniu wełny skalnej. Przejęcie obejmuje również działalność dystrybucyjną prowadzoną na rynku krajowym i wybranych rynkach europejskich.- 04.07.2025, 08:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Holcim Polska
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ