Pobierz materiał i Publikuj za darmo
KOLONIA, Niemcy, 15 sierpnia 2012 r. - /PRNewswire/ - Po sukcesie pilotażowego projektu K Town realizowanego w Goettingen, 14 września sieć Karstadt otworzyła w Kolonii drugi sklep, jako kluczowy element strategii "Karstadt 2015". K Town przyczyni się do unowocześnienia i urozmaicenia oferty Karstadt.
"Nasza lifestyle'owa koncepcja podąża za najnowszymi trendami i skierowana jest do nowych, nowoczesnych klientów o młodzieżowym stylu bycia. Pilotażowy projekt K Town realizowany w Goettingen spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem ze strony klientów i dostawców, a teraz, po roku pełnym ekscytujących doświadczeń, jest już gotowy, by wejść na rynek. Nadszedł czas, by uruchomić projekt i rozpocząć ekspansję K Town" - mówi Andre Maeder, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej w Karstadt.
Koncepcja K Town łączy atrakcyjne, modne marki odzieży, obuwia i dodatków z nowoczesną, atrakcyjną atmosferą. W przeciwieństwie do Goettingen, sklep K Town w Kolonii nie jest samodzielną placówką, ale mieści się na przestrzeni 2 000 m2 na parterze domu handlowego w Karstadt. Jak mówi Andre Maeder: "Karstadt dysponuje ogromnym potencjałem, jeśli chodzi o branżę nowoczesnej, młodej i podążającej za trendami mody. Postaramy się to wykorzystać na wielu różnych poziomach, otwierając nowe sklepy i wprowadzając zmiany w już istniejących. To niesamowite, jakie efekty można uzyskać w zwykłym domu handlowym".
Sklep K Town w Kolonii przypomina galerię sztuki współczesnej. Znajdują się tam ekrany i świetlne instalacje zawieszone pod otwartym sufitem na wysokości ponad 5 metrów, jak również wyświetlacze, które wyglądają, jak małe dzieła sztuki. Całość tej aranżacji nadaje wnętrzu niepowtarzalną atmosferę. W samym sercu sklepu znajduje się strefa wypoczynkowa, gdzie klienci będą mogli zrelaksować się przy drinkach i poczęstunku. Ekrany dotykowe zamontowane w stołach pozwolą im przeglądać materiały multimedialne podczas przerwy w zakupach.
"Nasz pilotażowy projekt w Goettingen jednoznacznie wykazał, że klienci przychodzą do sklepu nie tylko po to, by coś kupić, lecz także by czerpać z zakupów przyjemność. Zapewnienie im tej przyjemności to nasz priorytet, a dzięki K Town przybliżamy się do jego realizacji" - dodaje Andre Maeder.
Wśród oferowanych w sklepie marek dla kobiet znajdą się: Desigual, Mavi, One Green Elephant czy też supermodny, skandynawski Gestuz. Produkty dla mężczyzn firmowane będą m.in. przez: G-Star, Blend, Scotch & Soda i Superdry. W dziale obuwia znajdziemy najnowsze kreacje: Lacoste, Camper, UGG oraz innych, najlepszych marek. Do nowo zakupionego ubrania klienci będą też mogli dobrać idealny dodatek spośród produktów: Pieces, Liebeskind lub George, Gina & Lucy.
Pierwszy sklep K Town otwarto w ramach projektu pilotażowego w Goettingen we wrześniu 2011 roku. Już w grudniu tego roku branżowy magazyn TM wybrał go "Sklepem miesiąca", a czasopismo Retail Week nominowało go do Nagrody Roku dla Międzynarodowego Domu Handlowego.
Źródło: Karstadt Warenhaus GmbH
KONTAKT:
dział Karstadt ds. komunikacji biznesowej
tel. +49(0)201-727-2030
e-mail: presse@karstadt.de
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 17.09.2012, 10:50 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |