Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Velvet CARE, polska firma powstała w wyniku wykupu menedżerskiego współfinansowanego przez fundusz inwestycyjny Avalon MBO II, będąca właścicielem marki Velvet, wiodącego gracza na polskim rynku papierowych wyrobów higienicznych, sukcesywnie od 2 lat realizuje ambitny plan rozwoju.
W 2014 roku zmodernizowano papiernię w Kluczach, dzięki czemu wprowadzono nową, jeszcze lepszą jakość produktów marki Velvet. Standardem stały się trójwarstwowe, a nie jak dotychczas dwuwarstwowe, papiery toaletowe oraz bardziej chłonne ręczniki papierowe, produkowane z wykorzystaniem technologii DESL. Zmieniono opakowania oraz zaprezentowano światu nową ikonę marki - misia polarnego.
W bieżącym roku przystąpiono do 2. etapu inwestycji w park maszynowy. W drugim kwartale ruszą nowe linie technologiczne, które znacząco zwiększą moce produkcyjne oraz umożliwią produkcję zupełnie nowych kategorii produktów (nawilżany papier toaletowy, nawilżane chusteczki do pielęgnacji niemowląt), w tym także wyrobów kosmetycznych o najwyższej jakości (chusteczki higieniczne z balsamem). Nowe produkty z segmentu premium będą dostępne na polskim rynku już w II kwartale 2015 roku. Szacuje się, że całkowita wartość inwestycji w ciągu 2 - 3 lat wyniesie ok. 200 mln zł.
"Są to inwestycje przełomowe dla Velvet CARE, pozwalające na zaoferowanie innowacyjnych produktów naszym konsumentom. Umożliwią one rozszerzenie portfolio marki Velvet o zupełnie nowe kategorie rynkowe ale również, dzięki znacznie zwiększonym mocom produkcyjnym, pozwolą zaoferować naszym partnerom możliwość produkcji marek własnych w wielu obszarach" - komentuje Marek Ściążko, wiceprezes Velvet CARE.
Materiał na zlecenie: agencja PR Room
KONTAKT:
Julita Dąbrowska
tel. 501.597.504
e-mail: julita@prroom.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 12.05.2015, 17:43 |
Źródło informacji | Velvet CARE Sp. z o.o. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Firma Creditsafe - klient BlackLine - odnotowuje 234-procentowy zwrot z inwestycji i zdobywa nagrodę 2025 Nucleus Research ROI Awards
Wyróżnienie od niezależnej instytucji potwierdza, że bazująca na SI platforma wsparcia działów finansowych przedsiębiorstw, którą stworzyła firma BlackLine, ma wymierny wpływ na modernizację światowej branży finansowej.- 03.07.2025, 16:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
PAP i Google będą współpracować na rzecz cyfrowej transformacji
Polska Agencja Prasowa i Google podjęły współpracę służącą wzmocnieniu procesów cyfrowej transformacji Agencji poprzez m.in. pełniejsze wykorzystanie w pracy redakcyjnej zaawansowanych narzędzi technologicznych, w tym rozwiązań sztucznej inteligencji. Partnerska umowa obejmuje też współdziałanie w organizacji wydarzeń istotnych dla środowiska polskich mediów.- 03.07.2025, 15:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP/Google
-
Image
Hisense przybliża fanów z całego świata do gry dzięki doświadczeniom „Own the Moment” w trakcie FIFA Club World Cup 2025™
- 03.07.2025, 11:55
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ