Newsletter

Nowoczesna bankowość i przyjazne podejście do klienta – przesłanie kampanii „Czerwiec z bankiem spółdzielczym”

02.07.2020, 18:03aktualizacja: 02.07.2020, 18:03

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

KZBS
KZBS
W ostatnim dniu czerwca odbyła się zorganizowana przez Krajowy Związek Banków Spółdzielczych konferencja online podsumowująca kampanię informacyjno-edukacyjną „Czerwiec z bankiem spółdzielczym”.

Kampania zawierała cztery bloki tematyczne: udział banków spółdzielczych w programach pomocowych dla MŚP, wsparcie finansowe ekologicznego biznesu, bankowanie online, w tym edukacja dla seniorów oraz cyberbezpieczeństwo. W jej ramach KZBS zorganizował dla pracowników oraz członków i klientów banków spółdzielczych cztery tematyczne webinaria, w których wzięło udział ponad tysiąc osób. Ponadto, systematycznie publikowano w mediach elektronicznych liczne materiały informacyjno-edukacyjne nawiązujące do przewodnich tematów, w tym infografiki i wywiady z ekspertami z poszczególnych dziedzin, a także przedstawicielami bankowości spółdzielczej.

„Społeczno-gospodarczy rozwój Polski opiera się m.in. na sprawnej pracy instytucji bankowych, w tym banków spółdzielczych. Zorganizowana przez nas przy współudziale banków zrzeszających kampania +Czerwiec z bankiem spółdzielczym+ pokazała szerszej publiczności, osobom spoza naszego sektora, że spółdzielcze instytucje finansowe potrafią stanąć na wysokości zadania w każdych okolicznościach. Są gotowe na wyzwania teraźniejszości i jutra w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa cybernetycznego, dostarczenia nowoczesnych usług elektronicznych, legitymują się wrażliwością społeczną, w tym także dostrzegają potrzebę wdrażania ekologicznych rozwiązań w społecznościach lokalnych, ponadto – wspierają instytucje publiczne w zakresie dystrybucji funduszy w ramach m.in. PFR i NFOŚiGW. Przy tym wszystkim – są niezmiennie otwarte na potrzeby każdego klienta, oferując mu indywidualne podejście do jego potrzeb – powiedziała Krystyna Majerczyk-Żabówka, prezes zarządu KZBS. - Działając także na tych obszarach, które znajdują się poza zasięgiem innych instytucji finansowych, banki spółdzielcze w trakcie trwającej epidemii nieprzerwanie świadczyły usługi nie pozostawiając klientów samych sobie oraz włączały się w pomoc społecznościom lokalnym, m.in. kupując sprzęty i środki medyczne. Po raz kolejny udowodniły, że są to instytucje, na które można liczyć i że są godne zaufania!”.

Zwieńczeniem kampanii była konferencja „Czerwiec z bankiem spółdzielczym” oraz udostępnienie bezpłatnej publikacji „Banki spółdzielcze odpowiedzialne społecznie”.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 02.07.2020, 18:03
Źródło informacji KZBS
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ