Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W konkursie „Volant d’Or” magazynu „Tunisie Auto” nagrodzono najlepsze marki samochodów osobowych i dostawczych sprzedawanych w Tunezji, jeśli chodzi o osiągi i zadowolenie klientów. Ankiety online przesłało około 6000 czytelników.
Prestiżowy tytuł „Najlepiej sprzedający się kompaktowy samochód dostawczy w Tunezji w 2018 roku" trafił do nowego Fiorino, modelu, który zapoczątkował segment małych vanów, a którego sprzedaż od chwili premiery w 2007 roku osiągnęła prawie 480 000 egzemplarzy.
W ubiegłym roku w Afryce włoski model odnotował 57% wzrost sprzedaży, umacniając stały trend wzrostowy w okresie od 2015 do 2018 r. W szczególności, w 2018 r. zarejestrowano ponad 630 nowych samochodów Fiorino w Tunezji, prowadząc w rankingach sprzedaży wśród silnej konkurencji.
Nowa odsłona modelu prezentuje nowoczesne wzornictwo wnętrza i nadwozia oraz wzbogacona jest o nowe cechy, które wynoszą go na szczyt kategorii pod względem osiągów, kosztów obsługi, komfortu i funkcjonalności. Doskonale nadaje się do jazdy po mieście, dzięki kompaktowym rozmiarom sprawnie porusza się w ruchu i jest łatwy w parkowaniu, zapewniając przy tym pokaźną pojemność ładunkową aż do 2,8 m3 oraz ładowność do 660 kg. Bogata gama silników - wszystkie z homologacją Euro 6 dla Eu28 i Euro 4 dla Afryki - może sprostać wszelkim wymaganiom.
W zależności od rynku sprzedaży, model z gamy Fiat Professional jest dostępny w dwóch konfiguracjach (Cargo i Combi), oferuje trzy poziomy wyposażenia (podstawowy, SX i Adventure) i trzy jednostki napędowe (benzyna, benzyna/metan i olej napędowy). Gama silników jest równie szeroka. Dostępne są dwa turbodoładowane silniki Desla 1.3 MultiJet 2 o mocy 80 i 95 KM, jeden benzynowy o pojemności 1.4 i mocy 77 KM oraz 1.4 Natural Power CNG o mocy 70 KM z podwójnym zasilaniem (benzyna/metan), rozwiązanie, które w segmencie małych samochodów dostawczych ma tylko nowy Fiorino.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.02.2019, 11:14 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Trzeba chronić polski przemysł cementowy i wzmocnić go, by był konkurencyjny
Jesteśmy otwarci na zmiany mające ochronić polski przemysł cementowy i wzmocnić go w takim wymiarze, aby był konkurencyjny - powiedział Michał Jaros, wiceminister rozwoju i technologii podczas debaty „Przemysł cementowy buduje polską gospodarkę” i prezentacji raportu EY Polska „Wpływ przemysłu cementowego na gospodarkę Polski”.- 23.01.2025, 15:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Stowarzyszenie Producentów Cementu
-
HOTELEX Shanghai 2025: wspieranie postępu w branży hotelarskiej i gastronomicznej w obliczu gwałtownego rozwoju turystyki
- 23.01.2025, 14:08
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire