Newsletter

Nowy spot wizerunkowy Polskiej Spółki Gazownictwa

29.12.2022, 15:11aktualizacja: 29.12.2022, 15:22

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Polska Spółka Gazownictwa, która jest jednym z największych w Europie operatorów systemu dystrybucyjnego gazu, zaprezentowała nowy spot wizerunkowy. Jego celem jest pokazanie, że praca gazownika to codzienna służba, która wiąże się z olbrzymią odpowiedzialnością i dbałością o bezpieczeństwo mieszkańców Polski.

„Ten spot powstał w roku, w którym cały świat zdaje różne egzaminy. Pracownicy Polskiej Spółki Gazownictwa zdają praktycznie codziennie egzamin z niezawodnego i bezpiecznego transportu paliw gazowych. Chcieliśmy pokazać, że dbałość o bezpieczeństwo Polaków jest również bardzo ważną częścią zadań realizowanych przez nich każdego” – powiedział Robert Więckowski, prezes zarządu Polskiej Spółki Gazownictwa.

W spocie oprócz aktorów w role epizodystów wcieliło się trzech pracowników Polskiej Spółki Gazownictwa, którzy na co dzień wykonują tę bardzo wymagającą, czasami niebezpieczną, często odbywającą się w trudnych warunkach pracę.

„Spot opowiada historię jednego z pracowników Pogotowia Gazowego, który ramię w ramię z policjantami i strażakami walczy o przywrócenie dostaw paliwa gazowego mieszkańcom. Chcieliśmy również pokazać, że praca w Pogotowiu Gazowym to służba, a nasi pracownicy czasami muszą zrezygnować z bardzo ważnych chwil rodzinnych, aby być tam, gdzie Polacy nas potrzebują” – dodał Jakub Kowalski, członek zarządu PSG ds. operacyjnych.

Pracownicy Pogotowia Gazowego dbają o bezpieczeństwo Polaków na terenie całego kraju 365 dni w roku, 24 godziny na dobę. W przypadku awarii instalacji gazowych czy wyczucia gazu, Polska Spółka Gazownictwa prosi o kontakt na całodobowy numer alarmowy 992.

Źródło informacji: Polska Spółka Gazownictwa

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
Data publikacji 29.12.2022, 15:11
Źródło informacji Polska Spółka Gazownictwa
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ