Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SINGAPUR, 24 czerwca 2024 r. /PRNewswire/ – Pierwsze targi NRF 2024: Retail’s Big Show Asia Pacific, zorganizowane przez organizację National Retail Federation (NRF) z USA i międzynarodowego organizatora imprez Comexposium, zakończyły się ogromnym sukcesem pod względem frekwencji i wpływu na przyszłość handlu detalicznego. Trzydniowe wydarzenie, które odbyło się w obiekcie Sands Expo and Convention Centre w Singapurze w dniach 11-13 czerwca, przyciągnęło ponad 7000 zarejestrowanych uczestników oraz 238 wystawców z całego regionu Azji i Pacyfiku, a także pozostałej części globu.
Pod hasłem „Przyspiesz swój sukces” podczas NRF 2024: Retail’s Big Show Asia Pacific zaprezentowało się ponad 100 prelegentów występujących w 60 sesjach, które obejmowały przemówienia, dyskusje panelowe, programy specjalne, a także wycieczki poświęcone najnowszym trendom, technologiom i strategiom zmieniającym krajobraz handlu detalicznego w regionie Azji i Pacyfiku.
W dyskusji wzięli udział liderzy branży, reprezentujący renomowane przedsiębiorstwa, takie jak m.in. AEON Group, Amazon, Coca-Cola, Central Retail Corporation (Tajlandia), Domino's, Fast Retailing (UNIQLO), Hermès, Mastercard, Moët Hennessy, Puma, Lotte Corporation i Wumart, wymieniając się spostrzeżeniami na różnorodne tematy, od wielokanałowej sprzedaży detalicznej i zrównoważonych praktyk po integrację sztucznej inteligencji (SI) i ewolucję procesu obsługi klienta.
„Targi NRF 2024: Retail’s Big Show Asia Pacific sprostały naszym oczekiwaniom jako wystawcy w zakresie frekwencji, przewodnictwa i wpływu. Wyraźnie widać, że impreza ta jest kluczową platformą stymulującą przyszłość handlu detalicznego, sprzyjającą nawiązywaniu konstruktywnych kontaktów i pobudzającą transformacyjne pomysły - powiedziała Mette Krogh, dyrektor ds. marketingu w RELEX Solutions. - Chcielibyśmy wykorzystać nieocenione spostrzeżenia i kontakty nawiązane podczas tego wydarzenia, aby wspierać nasze działania w regionie Azji i Pacyfiku”.
Jedną z głównych atrakcji imprezy było Laboratorium Innowacji NRF, prezentujące najbardziej wizjonerskie technologie handlu detalicznego dostępne obecnie na rynku. Uczestnicy mieli okazję osobiście doświadczyć postępów w takich obszarach jak sztuczna inteligencja, rzeczywistość rozszerzona, analiza danych i Web3, które stanowią siłę napędową tego nowego sektora w erze cyfryzacji.
„Jako prelegent byłem pod wrażeniem szerokiego zakresu poruszanych tematów i dogłębnej wiedzy specjalistycznej, którą dzielono się podczas konferencji - powiedział Xu Ying, prezes Wumei Technology Group. - Zaprezentowane na targach rozwiązania dla handlu detalicznego oraz wymiana innowacyjnych pomysłów i najlepszych praktyk pozostają niezatarte. Wystawa NRF 2024: Retail’s Big Show Asia Pacific nie tylko wyznaczyła nowy standard dla wydarzeń branżowych, ale także ugruntowała swój wpływ jako fundament przywództwa i innowacji w tej branży”.
„Serdeczne i pozytywne przyjęcie, jakie otrzymaliśmy od przedstawicieli sektora handlu detalicznego z Indii, Japonii, Chin, Filipin, Wietnamu i Nowej Zelandii, zdecydowanie wskazuje na znaczące zapotrzebowanie na ogólnoregionalną imprezę poświęconą handlowi detalicznemu - powiedział Ryf Quail, dyrektor zarządzający NRF 2024: Retail’s Big Show Asia Pacific, firma Comexposium. - Niesamowicie pozytywna energia i entuzjazm uczestników podkreślają dynamiczny i ewoluujący charakter branży detalicznej w regionie. Z dumą udostępniamy platformę wymiany wiedzy, nawiązywania kontaktów i innowacji, które pobudzają jej rozwój”.
Wybiegając w przyszłość, NRF ma przyjemność poinformować, że NRF 2025: Retail’s Big Show Asia Pacific odbędzie się w dniach 3-5 czerwca 2025 roku w tym samym kultowym miejscu w Singapurze. Nadchodzące wydarzenie zapowiada się jako kontynuacja sukcesu tegorocznej edycji, z jeszcze większą liczbą wizjonerskich prelegentów, pionierskich technologii i niezrównanych możliwości nawiązywania kontaktów.
Już teraz uruchomiono rezerwacje dla obecnych wystawców. Natomiast zgłoszenia nowych wystawców będą przyjmowane od 1 lipca 2024 roku. Specjaliści ds. handlu detalicznego, innowatorzy technologiczni i przedstawiciele branży mogą już teraz zarezerwować sobie czas w kalendarzu i dołączyć do największej i najbardziej wpływowej konferencji poświęconej sprzedaży detalicznej w regionie Azji i Pacyfiku.
NRF 2024: Retail’s Big Show Asia Pacific
Najważniejsze wydarzenie sektora handlu detalicznego w regionie Azji i Pacyfiku odbyło się w Singapurze w dniach 11–13 czerwca 2024 roku. Edycja Azja-Pacyfik przyciąga czołowych przedstawicieli branży detalicznej z całego regionu, którzy współpracują ze sobą na tym obszarze. Zapraszamy do czerpania inspiracji od największych ekspertów handlu detalicznego w regionie, czyli jednego z najszybciej rozwijających się rynków na świecie. Specjaliści ds. rynku detalicznego z całego świata mogą przez trzy dni uczestniczyć w programach edukacyjnych, kompleksowych wystawach prezentujących najnowsze rozwiązania dla handlu detalicznego, a także Laboratorium Innowacji i Strefie Startupów z przełomowymi technologiami wykorzystywanymi w tym sektorze w regionie Azji i Pacyfiku. https://nrfbigshowapac.nrf.com
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2438655/Horiz_Reverse_NOdate_Logo.jpg
Źródło: Comexposium Asia Pacific
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 24.06.2024, 11:55 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |