Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Kreatura to ogólnopolski konkurs dla twórców, firm oraz podmiotów, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji. Wydarzenie ma na celu wyróżnienie i uhonorowanie polskiej sztuki reklamowej. Prace biorące udział w konkursie oceniane są pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania.
„Wiemy wszyscy, jak wiele zmian przyniosło ostatnie kilkanaście miesięcy. Zmieniły się zwyczaje kupujących, sposoby pracy, spędzania wolnego czasu, relacje między ludźmi, a może nawet wartości, jakimi się kierują konsumenci. Jeszcze bardziej niż dotychczas marketerzy potrzebują kreatywnego i niestandardowego myślenia ze strony agencji. Kreatura - festiwal niezależnej kreacji jest właśnie takim miejscem, w którym szukamy rzeczy wyjątkowych” - mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu „Media Marketing Polska”.
Gala wręczenia nagród #Kreatura2021 odbędzie się już 25 listopada 2021.
Formuła wydarzenia zostanie ogłoszona wkrótce.
Kto oceni najbardziej niezależne kreacje w Polsce?
Jak co roku, prace oceni jury złożone z najlepszych polskich marketerów oraz przedstawicieli topowych agencji i domów mediowych.
Wśród nich między innymi:
· Karolina Witecka - przewodnicząca Jury, CEO i co-owner agencji Cut The Mustard;
· Katarzyna Białasiewicz-Jaczewska - creative director, Unique One;
· Dorota Bubka - creative director GoldenSubmarine;
· Tomasz Gębala - creative director & partner, Dziadek do orzechów;
· Karol Kamas - dyrektor marketingu i rozwoju, Sodexo Benefits and rewards services;
· Łukasz Matyla - kierownik komunikacji i CRM, Skoda;
· Michał Michalik - creative director/CEO Pomarańcza;
· Paweł Patkowski - dyrektor marki i komunikacji marketingowej, Orange Polska;
· Kacper Wantola - współwłaściciel i producent Graffiti Film;
· Rafał Lampasiak - strategy director, Mullenlowe Group;
· Paweł Miziołowski - dyrektor marketingu, Electrolux Polska;
· Katarzyna Podlaszewska - social media & online marketing manager, H&M;
· Monika Pruszczyńska - integrated communication director, LiquidThread (Publicis Groupe);
· Radosław Sączek - creative group head, Tandem Media.
Bio:
Konkurs Niezależnej Kreacji Kreatura organizowany jest od 1996 r. przez najstarszy ogólnopolski tytuł branżowy „Media Marketing Polska”, wydawnictwo - VFP Communications Ltd. Celem konkursu jest wyróżnienie i uhonorowanie twórców polskiej sztuki reklamowej, m.in. agencji reklamowych full service, sieciowych i niesieciowych, agencji marketingu zintegrowanego, BTL oraz interaktywnych, a także domów mediowych, studio filmowych, fotograficznych i graficznych oraz indywidualnych twórców branży marketingowej (freelancerów).
„Media Marketing Polska” to magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.
Wydawcą miesięcznika „Media Marketing Polska”, „MMPOnline”, „Handel”, „Handel Extra” i „Food Service”/Ouichef.pl jest VFP Communications LTD (część niemieckiego koncernu Deutcher Fachverlag Media Group) - jeden z największych niezależnych wydawców specjalistycznych w Europie; dostarcza profesjonalnych informacji osobom decyzyjnym z trzech segmentów rynku B2B: Media/Agencje, FMCG, HoReCa. VFP Communications jest też organizatorem branżowych konferencji oraz konkursów reklamowych, m.in. Golden Arrow, Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych oraz Kreatura, jak również plebiscytu poświęconego branży FMCG - Hit Handlu.
Więcej informacji: www.kreatura.pl
Relacje z poprzednich edycji: https://kreatura.pl/archiwum/
Sponsorzy i partnerzy:
KONTAKT:
Kontakt dla mediów:
Katarzyna Bieńkowska
specjalista ds. PR i social media
tel. +48 607 090 033
e-mail: katarzyna.bienkowska@media.com.pl
Kontakt w sprawie współpracy/sponsoringów:
Paweł Balcerek
tel. 602 674 030pawel.balcerek@media.com.pl
Robert Kosim
tel. 881 708 108
e-mail:robert.kosim@media.com.pl
Kontakt w sprawie zgłoszeń:
Anna Pastor
tel. 666 024 577
e-mail: anna.pastor@media.com.pl
Źródło informacji: Media Marketing Polska
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.09.2021, 12:46 |
Źródło informacji | Media Marketing Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Projekt Baltica 2 przechodzi z fazy przygotowania inwestycji do realizacji PAP
„Trwają przygotowania lądowej części projektu. Rok 2027 to etap instalacji morskich turbin wiatrowych i oddanie całego przedsięwzięcia do eksploatacji. A późnej kilkadziesiąt lat efektywnej produkcji zielonej energii dla polskich odbiorców” – mówił Bartosz Fedurek, prezes zarządu PGE Baltica, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024. Baltica 2 jest wspólnym projektem PGE i Ørsted.- 22.11.2024, 14:04
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Kraj kontrastów. Kazachstan stawia na rozwój turystyki i zaprasza do odwiedzin
Od kosmopolitycznej stolicy Astany przez spokojny region Ałmaty z malowniczymi górami, rwącymi rzekami i krystalicznie czystymi jeziorami po mistyczne pustynie Mangystau oraz starożytne miasta Jedwabnego Szlaku - Kazachstan ma wiele do zaoferowania. I doskonale zdaje sobie z tego sprawę.- 22.11.2024, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ambasada Kazachstanu
-
Image
Offshore Wind Poland 2024: od słów do czynów - będą nowe obszary pod rozwój następnej fazy offshore PAP
Zimą pierwsze spółki wychodzą z budową na morze, a rząd zapowiada wytyczenie kolejnych obszarów na Bałtyku pod następną fazę rozwoju morskiej energetyki wiatrowej, poza dwiema już realizowanymi. „Powstaje raport o stanie zagospodarowanie obszarów morskich, który da nam podstawy do merytorycznej decyzji o wyznaczeniu nowych obszarów dla rozwoju morskich farm wiatrowych na Bałtyku” - zadeklarował Arkadiusz Marchewka, wiceminister infrastruktury na Konferencji Offshore Wind Poland.- 22.11.2024, 12:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom