Pobierz materiał i Publikuj za darmo
35 lat działalności na rynku obuwniczym
Historia firmy Wojas zaczęła się w 1990 roku od małego rodzinnego warsztatu w Nowym Targu, gdzie powstawały pierwsze modele butów. Dzisiaj marka produkuje niemal milion par obuwia rocznie oraz cieszy się dużą renomą i kojarzona jest z butami wysokiej jakości. Mimo tak wielkich osiągnięć marka Wojas stawia na ciągły rozwój. Dlatego w tym roku planuje rozszerzenie działalności e-commerce i zintensyfikowanie działania marketingowe.
Własne salony w kraju i za granicą
Buty Wojas można zakupić w prawie 140 salonach firmowych zlokalizowanych w Polsce, Czechach i na Słowacji. Klienci mogą w nich kupić buty dla kobiet, mężczyzn, a także dziecięce, w bardzo różnorodnej stylistyce. Asortyment marki Wojas to zarówno obuwie casualowe, eleganckie, jak i sportowe - oczywiście w wersji na każdą porę roku. Modele obuwia wykonane są zgodnie z najnowszymi trendami modowymi, nad czym pieczę sprawują topowi designerzy.
Ekspansja międzynarodowa na rynki online
Obuwie marki Wojas można zakupić nie tylko stacjonarnie. Od wielu lat rozwija własne sklepy internetowe, które działają m.in. w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii i Wielkiej Brytanii. Natomiast sprzedaż w marketplace’ach marka Wojas rozwija w Polsce, Czechach, Słowacji, Niemczech, Holandii, Austrii, Belgii oraz w tym roku we Francji, Hiszpanii i Włoszech.
„Wejście na kolejne rynki europejskie to dla nas naturalny krok. Widzimy duży potencjał w rozwoju sprzedaży międzynarodowej" - Maciej Wojas, dyrektor sprzedaży Wojas S.A.
Firma prężnie rozwija również sklep bartek.com.pl z obuwiem dla dzieci.
WOJAS - siła polskiego obuwia specjalistycznego
Solidność wykonania obuwia oraz renoma marki Wojas zaowocowały tym, że firma obecnie produkuje również obuwie specjalistyczne dla straży pożarnej, wojska, straży granicznej, a także Poczty Polskiej. To nie tylko ogromne wyróżnienie, ale też i potwierdzenie tego, że Wojas to jakość obuwia, o którą przez 35 lat działalności dbają sami właściciele.
- W 2024 roku sprzedaż samych butów przekroczyła imponującą liczbę 900 000 par. To efekt konsekwentnej pracy, inwestycji w jakość oraz zaufania, jakim od lat obdarzają naszą markę klienci w Polsce i za granicą.
- W 2020 roku Wojas zapisał się także na kartach historii jako jedyna firma z Polski, która wyprodukowała obuwie dla NATO - aż 100 000 par spełniających międzynarodowe standardy jakości i wytrzymałości.
Fenomen marki Wojas
Filozofią Wojas jest bezkompromisowe połączenie rzemieślniczej precyzji, wyselekcjonowanych materiałów najwyższej jakości i nowoczesnego wzornictwa. Ta konsekwencja zaowocowała budową silnego portfolio marek:
- Bartek - lider na rynku obuwia dziecięcego, cieszący się zaufaniem rodziców za jakość i komfort najmłodszych.
- Relaks - legendarna polska marka z lat 80., którą Wojas skutecznie zrewitalizował. Obecnie oferuje nie tylko kultowe obuwie, ale również nowoczesne plecaki, odzież outdoorową i akcesoria lifestyle'owe, trafiając do młodszego pokolenia konsumentów.
W 2024 roku firma odnotowała wzrost sprzedaży detalicznej o 5% rok do roku, osiągając poand 400 mln zł przychodu, co stanowi dowód na to, że polska jakość, rzetelność i tradycja wciąż mają ogromną wartość. Zwiększenie zasięgu i dostępności obuwia Wojas dzięki ekspansji na zagraniczne rynki online to kolejne cele firmy.
KONTAKT:
tel.: +48 18 2649210
e-mail: wojas@wojas.pl
Źródło informacji: Wojas
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 05.05.2025, 14:43 |
| Źródło informacji | Wojas |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Firma Kolmar Korea wybrana do rządowej inicjatywy budowy „AI Factory”, której zadaniem jest stymulowanie rozwoju innowacji w obszarze produkcji kosmetyków K-Beauty
• Jedyna firma kosmetyczna wybrana przez Ministerstwo Handlu, Przemysłu i Zasobów do udziału w projekcie „AI Factory”.
• Umożliwia elastyczną produkcję niewielkich partii wielu produktów, aby w czasie rzeczywistym zaspokajać różnorodne potrzeby klientów.- 27.10.2025, 17:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Aż 94 proc. Polek i Polaków deklaruje, że marzy – najczęściej o zdrowiu, bezpieczeństwie i bliskości
Jak wynika z raportu Fundacji PZU, aż 93,5 proc. Polek i Polaków deklaruje, że marzy – niezależnie od wieku, płci czy miejsca zamieszkania. Ponad połowa badanych uważa, że marzenia pomagają radzić sobie z codziennością, dają energię do działania i oswajają zmiany. „Te wyniki inspirują nas do dalszej pracy na rzecz budowania odporności społecznej i poczucia wspólnoty” – deklarowała Maia Mazurkiewicz prezeska zarządu Fundacji PZU, podczas 12. edycji kongresu Igrzyska Wolności w Łodzi.- 27.10.2025, 15:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
mBank prezentuje plan transformacji
Po wrześniowym ogłoszeniu nowej, ambitnej, 5-letniej strategii „Cała naprzód”, mBank nie zwalnia tempa i prezentuje swój Plan Transformacji. Lider finansowania transformacji energetycznej obiera w ten sposób konkretny kurs do neutralności klimatycznej, wsparcia polskiej gospodarki i zwiększenia konkurencyjności rodzimych firm.- 27.10.2025, 14:08
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: mBank
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ