Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Dodatkowo, lojalni klienci mogą łączyć wyprzedażowe ceny z rozszerzoną gwarancją Maximum Care w wariantach 3 lata/90 000 km dla marek Alfa Romeo i Jeep oraz 4 lata/120 000 km dla Fiata i Abartha. Akcje są ograniczone czasowo i kończą się w dniu 25 czerwca 2018 r.
Okres przedwakacyjny to czas wzmożonych zakupów samochodów - nowe, w pełni sprawne auto gwarantuje wygodny i bezproblemowy transport na urlop. Dbając o potrzeby klientów, dealerzy marek Abarth, Alfa Romeo, Fiat i Jeep oferują teraz jeszcze atrakcyjniejsze ceny na pojazdy wyprodukowane w 2017 roku i dostępne „od ręki” w salonach. Przy zakupie nowego samochodu do dnia 25 czerwca br. klienci mają szansę poczynić znaczne oszczędności w budżetach domowych - zależnie od marki, modelu i wersji, nawet do niemal 65 000 zł. W przypadku Abartha poziom zniżek wynosi do 15 200 zł za Abartha 595 i nawet do 45 700 zł za sportowy kabriolet 124 Spider. W gamie Alfy Romeo klienci zaoszczędzą od minimum 3900 zł za podstawową Giulię do imponującej kwoty 64 500 zł przy zakupie topowej wersji tego modelu. Rabaty na nową Giuliettę wynoszą od 11 000 do 29 000 zł, na MiTo od 12 500 zł do 21 600 zł, a na pierwszy SUV w ofercie marki, Stelvio, od 4 500 aż do 53 800 zł.
Klienci decydujący się na markę Fiat zaoszczędzą minimum 1 400 zł w przypadku podstawowej wersji Pandy do maksymalnie 21 600 zł przy zakupie 124 Spider. Dla przykładu gwarantowany do 25 czerwca br. rabat na Fiata 500 z rocznika 2017 wyniesie między 6 400 a 9 800 zł, a na modnego crossovera 500X od 4 200 do 18 700 zł. Ceny rodziny bestsellerowego Fiata Tipo spadły o od 3 300 zł za nowoczesny Sedan do nawet 12 700 zł za rodzinny Station Wagon.
Wyprzedaż objęła również gamę Jeepa, w której zdecydowani na zakup klienci mogą zaoszczędzić od 6 600 zł w przypadku zakupu najmniejszego w portfolio Renegade`a aż do 48 400 zł przy nabyciu topowego Grand Cherokee. Nowy Compass, który podbił serca klientów w Polsce, kosztuje teraz od 9 900 do 33 200 zł mniej.
Drugą korzyścią przygotowaną dla wiernych klientów jest rozszerzona gwarancja Maximum Care na nowo nabywany samochód, dostępna w wariantach: 3 lata/90 000 km dla marek Alfa Romeo i Jeep oraz 4 lata/120 000 km dla samochodów Fiat i Abarth. W celu skorzystania z oferty lojalnościowej wystarczy okazać w Salonie dowód zakupu samochodu jednej z marek należących do FCA: Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional, Jeep, a także Chrysler, Dodge i Lancia, z datą nie wcześniejszą niż 1 stycznia 2000 roku. Co ciekawe, oferta będzie obowiązywała również w przypadku przedstawienia dokumentu dla członka najbliższej rodziny.
Lista samochodów dostępnych „od ręki” w promocji lojalnościowej znajduje się na stronach:
- stock.fiat.pl
- stock.alfaromeo.pl
- stock.jeep.pl
- stock.abarth.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 12.06.2018, 17:39 |
| Źródło informacji | FCA Polska |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Polskie Addepto dołącza do globalnej ligi AI. KMS Technology przejmuje spółkę
Addepto, polska firma konsultingowa specjalizująca się w sztucznej inteligencji i danych, została przejęta przez KMS Technology - amerykańską spółkę z obszaru Digital Engineering, Data i AI. Przejęcie wzmacnia globalne kompetencje KMS w obszarze AI i data-driven solutions, jednocześnie otwierając przed Addepto nowe możliwości skalowania działalności na rynkach międzynarodowych.- 22.12.2025, 16:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Addepto
-
Digital Subsidiary of Austrian State Printing Company Wins Infrastructure Tender for German EU Digital Identity Wallet
• youniqx Identity, a digital subsidiary of the Austrian State Printing Company (OSD), has won a Europe-wide tender, together with partner companies, for the infrastructure of the German EU Digital Identity Wallet (EUDI-Wallet).
• EU member states are required by EU regulations to provide a national version of an EU-wide valid EUDI-Wallet by the end of 2026.
• Citizens will be able to use the EUDI-Wallet to prove their personal identity throughout the EU.- 22.12.2025, 15:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ