Pobierz materiał i Publikuj za darmo
GUANGZHOU (Chiny), 9 lipca 2025 r. - /PRNewswire/ - Rankiem 9 lipca 2025 r. Muzeum Zapachów Xuelei zostało oficjalnie otwarte dla zwiedzających w Guangzhou w Chinach. Będąc największym obiektem tego typu na świecie, jego otwarcie stanowi niezwykle ważny przełom dla rosnącej pozycji Chin na arenie międzynarodowej w branży perfumeryjnej.
Muzeum o powierzchni ponad 7 tys. metrów kwadratowych zostało zaprojektowane w stylu łączącym śnieżnobiałe góry i urządzenia do destylacji perfum. Czerwona cegła i faktura elewacji symbolizują dążenie firmy Xuelei Group do doskonałości technologicznej i perfekcji rzemieślniczej. Misją muzeum jest edukacja w zakresie zapachów i głębokie zanurzenie się w kulturze. Łączy ono w sobie inteligentne technologie i ponad 300 unikalnych profili zapachowych, tworząc fascynujące, interaktywne doświadczenie. Dzięki oddziaływaniu na wiele zmysłów, ponadczasowym scenariuszom i wielowymiarowym perspektywom zwiedzający mogą odkrywać dynamiczny, zmysłowy świat zapachów, który jest namacalny, interaktywny i obfituje w niesamowite odkrycia.
W ceremonii otwarcia wzięli udział dyrektorzy i przedstawiciele największych światowych producentów substancji zapachowych, w tym Givaudan, Firmenich, IFF, Symrise, MANE, Iberchem i CPL Aromas, którzy złożyli gratulacje z okazji oficjalnego otwarcia muzeum. Wszystkie te przedsiębiorstwa przyczyniły się do jego budowy. Weng Zhenguo, prezes spółki Xuelei Group i założyciel muzeum, podzielił się spostrzeżeniami na temat prawie 30-letniej historii innowacji w dziedzinie perfum, wyraził szczerą wdzięczność swojemu zespołowi i partnerom oraz przedstawił swoją wizję przyszłości przemysłu perfumeryjnego w Chinach.
Będąc przełomowym projektem i owocem pracy oraz pasji firmy Xuelei, muzeum poświęcone jest odkrywaniu i ożywianiu tradycyjnej kultury zapachowej Chin, a jednocześnie budowaniu międzynarodowego pomostu dla dialogu między Wschodem a Zachodem w dziedzinie zapachów. Muzeum to nie tylko zabytek kulturowy, ale także katalizator innowacji w branży. Bazując na dogłębnej integracji środowiska akademickiego, przemysłu i badań naukowych, stanowi platformę rozwoju uzdolnionych pracowników, innowacji technologicznych i wymiany akademickiej, pomagając przygotować kolejne pokolenia globalnych specjalistów w dziedzinie perfum. Konsolidując zasoby marek i usprawniając łańcuch dostaw, umożliwia również chińskim producentom perfum konkurowanie na arenie międzynarodowej i zdecydowane dążenie do uzyskania statusu światowych marek.
W przyszłości Muzeum Zapachów Xuelei zamierza kontynuować eksplorację tradycyjnej chińskiej kultury zapachowej, jednocześnie otwierając się na najnowsze światowe trendy. Poprzez zapachy muzeum dąży do połączenia tradycji z innowacyjnością oraz Wschodu ze światem, tworząc nowy pomost kulturowy oparty na sztuce zapachowej.
Xuelei
Spółka Guangzhou Xuelei Cosmetics Co., Ltd. od 30 lat specjalizuje się w opracowywaniu i produkcji perfum oraz całościowych rozwiązaniach w tym zakresie. Spółka oferuje klientom kompleksowe usługi w dziedzinie opracowywania i produkcji zapachów oraz wsparcia globalnych marek.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.xuelei.com
Instagram: Xuelei Fragrance Museum
Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/2727486/thumbnail_2FCD0AFB_CC20DF69_5F056E68.jpg
Źródło: Xuelei Fragrance Museum
KONTAKT:
e-mail: xueleikf@xuelei.com
Adres: Nr 1633, Beitai Road, dzielnica Baiyun, Guangzhou, Chiny
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.07.2025, 09:17 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |