Newsletter

Omnicom Media Group ujawnia szczegóły dotyczące sieci Hearts & Science

11.04.2016, 12:16aktualizacja: 11.04.2016, 12:16

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nowy Jork, 9 kwietnia 2016 r. /PRNewswire / Omnicom Media Group, Dział Usług Medialnych grupy Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC), powiadomił dzisiaj o uruchomieniu trzeciej sieci agencji - Hearts & Science.

Inspiracją dla Hearts & Science stali się pracownicy ds. marketingu walczący o przewagę handlową w świecie zindywidualizowanego marketingu cyfrowego, w którym CRM (system zarządzania relacjami z klientami) i kierowanie kanałami adresowanymi oraz podejmowanie decyzji powinno odbywać się w czasie rzeczywistym, aby osiągnąć efektywny zasięg i w odpowiedniej chwili przekazać właściwą wiadomość. Mając na celu zamiar informowania o strategiach marek handlowych ze spostrzeżeniami w czasie rzeczywistym, Hearts & Science opiera się o dane marketingowe z możliwością planowania i zakupu przestrzeni medialnej oraz możliwością świadczenia innych usług, w tym marketingu docelowego, innowacji marketingowej i aktywacji treści przekazu.

"Obecnie po uzupełnieniu przez Hearts & Science, Omnicom Media Group posiada trzy znaczące marki agencyjne ukierunkowane na wyniki handlowe klientów - powiedział Daryl Simm, prezes zarządu Omnicom Media Group. - OMD to największa na świecie agencja medialna z największą liczbą wyróżnień za kreatywność, natomiast PHD to lider światowy w planowaniu komunikacji. Hearts & Science koncentruje się w dużym stopniu na marketingowym przetwarzaniu danych. Wszystkie trzy sieci agencyjne będą w pełni korzystały z możliwości, którymi Omnicom Media Group dysponuje w zakresie aktywacji i zakupu. Wykorzystana zostanie także najbardziej zaawansowana w tej dziedzinie platforma Annalect do gromadzenia i analizowania danych".

Hearts & Science rozpoczyna działalność w biurach w Ameryce Północnej w tym miesiącu, przy czym jej pierwszym klientem będzie Procter & Gamble, a funkcję prezesa zarządu obejmie Scott Hagedorn.

Hagedorn przejmie stery Hearts & Science po pięciu latach stażu na stanowisku pierwszego prezesa zarządu Annalect. Kierując wysiłkiem na rzecz zintegrowania danych w różnych agencjach sieci Omnicom Hagedorn, rozpoczął rozbudowanie wizji Hearts & Science - projektu, który opisał jako „połączenie nauki marketingowej i relacji z klientami".

"W miarę upływu czasu, gdy marketing oparty o dane i aplikowane analizowanie odbiorców w mediach masowych przekształcił się z kwestii marginalnej w praktykę fundamentalną, w branży nie sposób pominąć roli treści w procesie rozbudowy relacji pomiędzy markami a klientami - powiedział Hagedorn. - Hearts & Science stworzono po to, by zachować równowagę i wykorzystać relacje pomiędzy informacjami a emocjami, łącząc planowanie oparte o dane i praktykę zakupu ze zorganizowanym opracowaniem treści, przekazu i optymalizacji we wszystkich miejscach styczności".

W firmie Annalect Hagedorna zastąpi Slavi Samardzija na stanowisku prezesa zarządu na poziomie światowym i prezesa zarządu na poziomie Ameryki Północnej. Samardzija i Matts sprawowali wcześniej kolejno funkcję dyrektora ds. Analiz w Annalect oraz głównego kierownika ds. Marketingu.

Według dyrektor ds. Operacyjnych Hearts & Science, Kathleen Brookbanks, która dołącza do nowej agencji, przechodząc z agencji siostrzanej OMD, agencja rozpocznie działalność w World Trade Center 7, zatrudniając 175 pracowników. Liczba ta na początku trzeciego kwartału powinna przekroczyć 300 jednostek, a działalność zostanie poszerzona na główne rynki poza Ameryką Północną w drugiej połowie 2016 r. W ciągu najbliższych tygodni firma powiadomi o wdrożeniu nowych menedżerów pozyskanych z firm technologicznych, wydawnictw i agencji.

Omnicom Media Group

Omnicom Media Group (OMG) stanowi Dział Usług Medialnych grupy Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC), czołowej firmy światowej w branży reklamy, marketingu i komunikacji firmowej, świadczącej usługi ponad 5000 klientom w ponad 100 krajach. Omnicom Media Group zawiera sieci kompletnych usług OMD, PHD i Hearts & Science, jak również platformę Annalect do globalnego gromadzenia i analizowania danych, platformę Accuen do globalnego zakupu przestrzeni programowej, agencję marketingową Resolution Media o zasięgu globalnym oraz dużą liczbę wydawnictw specjalistycznych.

Źródło: Omnicom Media Group

KONTAKT:

Isabelle Gauvry

tel. +1 917-435-6457

e-mail: isabelle.gauvry@omnicommediagroup.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.04.2016, 12:16
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ