Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Wciąż rośnie liczba osób, które decydują się na przeprowadzkę do Polski w celach zarobkowych i biznesowych. Największą grupę stanowią Ukraińcy – obecnie jest ich w Polsce około 1,2 mln. Ponad 1/4 pracujących w Polsce obywateli Ukrainy rozważa otwarcie w naszym kraju własnego biznesu. Wskazują przede wszystkim na usługi i handel. Rosyjska i ukraińska wersja programu Subiekt 123 powstała z myślą o firmach, które już zatrudniają pracowników ze Wschodu, planują rozszerzyć swoją działalność o nowe rynki, a także o przedsiębiorcach z Ukrainy i Rosji, którzy decydują się na uruchomienie w Polsce swojego biznesu czy oddziału firmy. Obecnie ponad 3 tys. Ukraińców prowadzi w naszym kraju własną działalność, są to m.in. restauracje, sklepy, punkty usługowe, a także innowacyjne start-upy.
„Ukraińskojęzyczna wersja Subiekta 123 jest strzałem w dziesiątkę. Od razu zacząłem z niej korzystać – mówi Oleksandr Kryvosheia, prezes Zarządu firmy Brat 2 z siedzibą w Krakowie, która zajmuje się produkcją i dystrybucją opakowań z tworzyw sztucznych, zwłaszcza folii z nadrukiem PE, PP, stretch hood i barierowych. – Aplikacja do fakturowania online jest intuicyjna, zrozumiała, prosta i wygodna, a wersja ukraińskojęzyczna bardzo ułatwia nam pracę. Pozwala m.in. unikać błędów spowodowanych nieprawidłowym tłumaczeniem w dostępnych translatorach z wersji polskiej lub angielskiej na mój ojczysty język” – dodaje Oleksandr Kryvosheia.
Wersje ukraińska i rosyjska Subiekta 123 są dostępne w ramach podstawowej licencji i nie są dodatkowo płatne. Dokumenty sprzedażowe generowane za pomocą aplikacji wystawiane są w języku polskim. Powstały też dwie wersje językowe strony subiekt123.pl.
Subiekt to najczęściej wybierana marka programu sprzedażowego w Polsce. Subiekt 123 (Subiekt raz dwa trzy) należy do tej samej rodziny. To aplikacja online skrojona na potrzeby firm szukających prostego i intuicyjnego narzędzia do obsługi sprzedaży, bez skomplikowanego zarządzania magazynem. Program umożliwia szybkie wystawianie paragonów lub faktur, w tym faktur cyklicznych, łatwe zarządzanie usługami i towarami, gromadzenie informacji o klientach w jednym miejscu, generowanie plików JPK, a także gwarantuje błyskawiczny dostęp do terminarza należności oraz zobowiązań wobec kontrahentów, urzędu skarbowego i ZUS.
Subiekt 123 to aplikacja, która rośnie razem z biznesem. Użytkownicy mają możliwość włączania kolejnych modułów i funkcji w zależności od potrzeb pojawiających się w trakcie rozwoju firmy. Standardowa opłata obejmuje pełen dostęp do wszystkich funkcji podstawowych. Aby rozpocząć pracę z Subiektem 123, wystarczy wejść na stronę subiekt123.pl, a następnie zalogować się lub zarejestrować konto.
Subiekt 123 dla klientów biur rachunkowych
Subiekt 123 został zintegrowany z programami księgowymi InsERT nexo, dzięki czemu dokumenty handlowe mogą od razu trafiać w postaci elektronicznej do biura rachunkowego. To olbrzymie przyspieszenie i ułatwienie pracy księgowej. Co więcej, biuro rachunkowe, które zakupi specjalną licencję Subiekta 123 dla biur rachunkowych, może bezpłatnie udostępniać aplikację wszystkim swoim klientom.
Więcej na subiekt123.pl.
InsERT S.A. jest największym w kraju – pod względem liczby sprzedanych licencji – producentem oprogramowania dla firm. Strategia firmy polega na tworzeniu programów wysokiej jakości, które jednocześnie są przyjazne w użytkowaniu i na tyle uniwersalne, by mogły spełniać wymagania bardzo różnych odbiorców. Dotychczas InsERT sprzedał blisko 750 tys. licencji, a rozwiązania oferowane przez spółkę wielokrotnie zdobywały najważniejsze tytuły i wyróżnienia. Oferta firmy obejmuje kompleksowe rozwiązania wspomagające zarządzanie małymi i średnimi firmami, począwszy od obsługi działu handlowego i gospodarki magazynowej, po programy z zakresu księgowości i finansów, rozwiązania przeznaczone dla działów kadr i płac oraz programy dla użytkowników indywidualnych. www.insert.com.pl
KONTAKT:
Marek Szklarz
PR & social media manager
InsERT S.A.
tel. 517 974 210
e-mail: marek.szklarz@insert.com.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
POBIERZ ZAŁĄCZNIKI
| Data publikacji | 06.12.2019, 14:10 |
| Źródło informacji | InsERT S.A |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Przed bankami najlepszy czas na współpracę z przedsiębiorstwami PAP
Nadchodzi najlepszy czas na współpracę pomiędzy bankami i instytucjami finansowymi a przedsiębiorstwami, bo pieniądz robi się coraz tańszy, a rozwój technologiczny i gospodarka przyspieszają - powiedział Jan Krzysztof Bielecki, przewodniczący Rady Programowej Europejskiego Kongresu Finansowego podczas 11. edycji Kongresu Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej (KBKiI), odbywającego się na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.- 14.11.2025, 10:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Polska stała się 20. największą gospodarką świata dzięki inwestycjom PAP
Polska gospodarka weszła do elitarnego klubu 20 największych gospodarek świata i ważne jest, żebyśmy dalej się rozwijali. Do tego rozwoju potrzebny jest kapitał, w którego zapewnianiu ogromną rolę pełni sektor bankowy i giełda papierów wartościowych - powiedział Tomasz Bardziłowski, prezes zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie podczas 11. Kongresu Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej (KBKiI), odbywającego się na warszawskiej GPW.- 14.11.2025, 10:39
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Kampania „Bezpieczne Złotówki” dotarła już do blisko 20 milionów Polaków. Edukuje, jak chronić pieniądze w sieci
Ponad 20 milionów odbiorców, setki materiałów edukacyjnych, współpraca z kluczowymi instytucjami państwowymi i finansowymi - to efekty kampanii „Bezpieczne Złotówki” prowadzonej przez Fundację THINK! ze środków Funduszu Edukacji Finansowej, którego dysponentem jest Minister Finansów i Gospodarki. Celem akcji jest podniesienie świadomości mieszkańców Polski nt. cyberbezpieczeństwa finansowego - tak, by każdy potrafił rozpoznać zagrożenie, chronić swoje dane i podejmować bezpieczne decyzje finansowe w internecie.- 14.11.2025, 10:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Wiedzy „THINK”!
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ