Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd "Orbis" S.A. informuje, że w dniu 9 lutego 2017 roku, "Orbis" S.A. ("Emitent") zawarł z indywidualnym inwestorem ("Kupujący"), przedwstępną umowę sprzedaży zorganizowanych części przedsiębiorstwa, w postaci hoteli: "Mercure Jelenia Góra" położonego przy ul. Sudeckiej 63 w Jeleniej Górze oraz "Mercure Karpacz Resort" położonego przy ulicy Obrońców Pokoju 5 w Karpaczu ("Hotele"), za łączną cenę 26 500 000 zł (dwudziestu sześciu milionów pięciuset tysięcy złotych). Umowa przedwstępna przewiduje, iż umowa przyrzeczona zostanie zawarta w terminie do dnia 31 marca 2017 roku, pod warunkiem uzyskania przez Emitenta zgody Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy "Orbis" S.A. na sprzedaż Hoteli. Zapłata ceny sprzedaży przez Kupującego nastąpi zgodnie z poniższymi ustaleniami:
- 10% ceny sprzedaży netto, tj. 2.650.000 zł (dwa miliony sześćset pięćdziesiąt tysięcy złotych) zostało wpłacone w formie zadatku na rachunek Emitenta przed podpisaniem umowy przedwstępnej,
- pozostałe 90% ceny sprzedaży netto, tj. 23.850.000 zł (dwadzieścia trzy miliony osiemset pięćdziesiąt tysięcy złotych) zostanie zapłacone nie później niż w terminie 5 (pięciu) dni roboczych od dnia zawarcia umowy przyrzeczonej.
Emitent informuje również, iż w związku z powyższą transakcją, pomiędzy Emitentem i Kupującym zawarte zostały długoterminowe umowy franczyzy, na podstawie których po zrealizowaniu sprzedaży, Hotele będą kontynuowały działalności pod marką "Mercure".
Transakcja sprzedaży Hoteli jest zgodna ze strategią Emitenta, która ma na celu m.in. koncentrację inwestycji własnych na kluczowych rynkach regionu, optymalizację zwrotu z zainwestowanego kapitału oraz powiększania sieci hoteli.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.02.2017, 09:45 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |