Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Po dwóch miesiącach zamknięcia spowodowanych epidemią koronawirusa, 15 maja 2020 r., wiedeńskie restauracje zostały ponownie otwarte. Aby przyspieszyć nowy start kawiarni, pubów i restauracji, miasto Wiedeń przyznaje wszystkim wiedeńskim gospodarstwom domowy bony gastronomiczne o wartości 25 lub 50 euro - w zależności od wielkości gospodarstwa. "Nasza wysoko ceniona wiedeńska scena gastronomiczna obejmuje 6.500 przedsiębiorstw, co z kolei zapewnia około 60.000 miejsc pracy w Wiedniu i generuje obrót na poziomie 1,4 mld euro", powiedział burmistrz Wiednia, Michael Ludwig.
W czerwcu b.r. rozpocznie się dystrybucja bonów gastronomicznych w Wiedniu. Wszystkie 950.000 wiedeńskich gospodarstw domowych otrzyma pocztą voucher na 25 euro dla gospodarstw jednoosobowych lub 50 euro dla wieloosobowych, który można zrealizować w uczestniczących w programie restauracjach w Wiedniu do końca września. Akcja miasta Wiedeń i Wiedeńskiej Izby Gospodarczej ma na celu pomoc lokalnej gastronomii w wyjściu z kryzysu spowodowanego koronawirusem, a jednocześnie przywrócenie wiedeńczykom jakości życia po drastycznych początkowych ograniczeniach. "Jako miasto, zapewniamy 40 milionów euro na tę akcję. Wiedeńska gastronomia jest warta tego wsparcia", powiedział członek zarządu miasta ds. finansów, Peter Hanke.
Akcja jest też formą podziękowania dla wiedeńczyków za odpowiedzialną postawę, spójność i "prawdziwy wiedeński spokój", który mieszkańcy miasta wykazali podczas epidemii koronawirusa i związanych z nim ograniczeń w życiu codziennym.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 15.05.2020, 13:44 |
Źródło informacji | Eurocomm-PR |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Branża recyklingu drewna istotnym elementem silnego sektora drzewnego w Polsce PAP
Polska jest ósmym w Unii Europejskiej producentem odpadów drzewnych i drewnopochodnych - rocznie w kraju powstaje ich ok. 1,3 mln ton. Jednak brak kompleksowych rozwiązań prawnych ogranicza potencjał rozwoju sektora recyklingu tych odpadów - konkludują autorzy raportu „Więcej drewna z drewna. Jak usprawnić system recyklingu drewna w Polsce?”.- 17.09.2025, 12:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Engineered for Whatever: nowa, odważna platforma marki Columbia Sportswear przedstawia ekstremalne przygody na świeżym powietrzu
Nowa kampania odświeża wizerunek marki, a także przywraca niekonwencjonalność i humor, charakterystyczne dla Columbia Sportswear. Kampania będzie prowadzona w kanałach cyfrowych, outdoorowych, sprzedaży detalicznej i innych.- 17.09.2025, 11:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Columbia Sportswear
-
Image
Gwiazda koszykówki Marcin Gortat ambasadorem marki LOTTO PAP
Marcin Gortat, łodzianin i najsłynniejszy polski koszykarz, utytułowany zawodnik ligi NBA, dołączył do grona ambasadorów marki LOTTO. Będzie promował zdrowy styl życia, aktywność fizyczną i produkty Totalizatora Sportowego, który od 70 lat hojnie wspiera sport i kulturę - powiedział Szymon Gawryszczak, członek zarządu Totalizatora Sportowego.- 17.09.2025, 10:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ