Pobierz materiał i Publikuj za darmo

"Nasza firma rozwija się systematycznie, tak by jako lider na rynku wyszukiwania lokalnego, móc dostarczać przedsiębiorcom kompleksowe usługi reklamowe dopasowane do ich potrzeb. Z sukcesem przeszliśmy transformację biznesową i obecnie oferujemy wyłącznie cyfrowe produkty - mówi Bożena Chmielarczyk, Dyrektor Generalny Eniro Polska. - Z uwagą obserwujemy rynkowe trendy, automatyzujemy wewnętrzne procesy i pracujemy jeszcze efektywniej. Również pracownicy Panoramy Firm stale poszerzają swoje kompetencje, tak by jak najlepiej doradzać klientom" - dodaje.
Firma Eniro Polska, właściciel marki Panoramy Firm dostarcza przedsiębiorcom w całym kraju nowoczesne rozwiązania z zakresu marketingu cyfrowego, aby mogli osiągać biznesowe sukcesy. Oferta firmy jest kompleksowa - od pakietów cyfrowych w Panoramie Firm do mobilnych stron www czy remarketingu.
Miesięcznie 5 milionów* osób odwiedza serwisy należące do firmy, korzystając ze smartfonów, tabletów czy komputerów. Oprócz popularnej wyszukiwarki PanoramaFirm.pl dostępne są również cyfrowe mapy, zdjęcia lotnicze oraz bezpłatna nawigacja GPS.
Dzisiejsza Panorama Firm to efektywne wsparcie dla polskich firm i odkrywanie ciekawych miejsc, produktów i usług wszędzie tam, gdzie jesteś.
* Źródło: SiteCatalyst 2015 r.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 12.10.2015, 18:16 |
Źródło informacji | Eniro Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
EKG 2025: AI, cyberbezpieczeństwo, sieć 5G to filary, na których można budować przewagę konkurencyjną PAP
W dobie globalnej rywalizacji technologicznej, kołem zamachowym krajowych gospodarek jest cyfryzacja. Czy Polska jest gotowa, by wykorzystać stwarzane przez nią szanse? Jakie są nasze mocne punkty, a co powinniśmy zmienić? Próbę odpowiedzi na te pytania podjęli eksperci uczestniczący w panelu pt. „Mapa cyfrowa dla Polski”, który odbył się pierwszego dnia XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.- 24.04.2025, 17:12
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Czego nie obejmuje polisa na życie?
Planujesz zakup ubezpieczenia na życie? Zapoznaj się dokładnie z warunkami umowy, ponieważ towarzystwa ubezpieczeniowe zastrzegają w nich, czego nie obejmuje taka polisa. W tym artykule przeczytasz, jakie zapisy (tzw. wyłączenia odpowiedzialności) pojawiają się najczęściej.- 24.04.2025, 15:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: CUK Ubezpieczenia
-
Image
ZPPP Browary Polskie: piwa bezalkoholowe odpowiadają na potrzeby współczesnych piwoszy PAP
97 proc. Polaków próbowało piw bezalkoholowych, a 62 proc. regularnie sięga po „zerówki”. O tym, że piwo bezalkoholowe jest ważną kategorią rynku piwowarskiego, motorem rozwoju branży i szansą na częściowe zrównoważenie trendu spadkowego piw alkoholowych, mówił Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie (ZPPP Browary Polskie) podczas premiery raportu „>>Zerówki<< zmieniają rynek piwa. Rewolucja 0,0 proc. trwa”.- 24.04.2025, 14:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ