Newsletter

Paramount mianuje Pamelę Kaufman prezesem i dyrektorem generalnym ds. rynków międzynarodowych, światowych produktów konsumenckich i doświadczeń

02.08.2022, 08:38aktualizacja: 02.08.2022, 08:41

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Paramount Global
PR Newswire/Paramount Global

NOWY JORK, 1 sierpnia 2022 r. /PRNewswire/ -- Firma Paramount Global (NASDAQ: PARA, PARAA) poinformowała dzisiaj, że Pamela Kaufman, prezes ds. międzynarodowych produktów konsumenckich i doświadczeń w firmie Paramount, została mianowana prezesem i dyrektorem generalnym ds. rynków międzynarodowych, globalnych produktów konsumenckich i doświadczeń, ze skutkiem natychmiastowym. To nowo utworzone stanowisko podlega Bobowi Bakishowi, prezesowi i dyrektorowi generalnemu spółki Paramount, i odzwierciedla realizowaną przez Paramount strategię globalizacji działalności. Raffaele Annecchino podjął decyzję o opuszczeniu firmy i ustąpieniu ze stanowiska prezesa i dyrektora generalnego Paramount International Networks, Studios and Streaming.

W ramach rozszerzonych obowiązków, Kaufman będzie odpowiedzialna za kierowanie ciągłym rozwojem międzynarodowej działalności Paramount i dbanie o międzynarodową pozycję działalności firmy na sześciu kontynentach, w tym w sieciach telewizyjnych i kablowych, streamingu i w ramach wytwórni oraz w zakresie możliwości handlowych firmy. W tym celu będzie ściśle współpracować z międzynarodowym zespołem kierowniczym Paramount, jak również ze światową organizacją ds. treści i transmisji strumieniowej, w tym asystować przy dalszym międzynarodowym wprowadzaniu Paramount+ i Pluto TV. Kaufman pozostanie przy swoich dotychczasowych obowiązkach, nadzorując międzynarodową organizację ds. produktów konsumenckich i doświadczeń o wartości wielu miliardów dolarów.

„Pam stanowiła strategiczną siłę napędową rozwoju i ekspansji niektórych z najbardziej kultowych globalnych franczyz i serii w branży rozrywkowej - powiedział Bakish. - Jest uznaną i zaufaną, wizjonerską liderką, która odmieniła sposób, w jaki przygotowujemy nasze produkty konsumenckie, wprowadzając innowacje i działając jako przedsiębiorstwo globalne. Pam ma wyjątkowe kwalifikacje, aby kierować naszą międzynarodową działalnością, w miarę jak będziemy rozszerzać i dywersyfikować własną obecność na świecie oraz przyspieszać transformację Paramount w spółkę z prawdziwie globalną perspektywą.”

Bakish dodał:

„Chciałbym podziękować Raffaele Annecchino za kluczową rolę, jaką odegrał w budowaniu i globalizacji międzynarodowej działalności Paramount. Jestem wdzięczny za jego zaangażowanie w ciągu 25 lat pracy w Paramount i życzę mu samych sukcesów w przyszłości.”

„Jestem zaszczycona, że mogę objąć tę funkcję w tak ważnym momencie dla międzynarodowej działalności Paramount - powiedziała Kaufman. - Miałam okazję bezpośrednio poznać międzynarodową siłę naszego portfela marek i cieszę się na współpracę z Bobem i niesamowitym zespołem International, który kontynuuje wdrażanie strategii światowego wzrostu, inwestując w kluczowe partnerstwa, kontynuując ekspansję na platformy mobilne i cyfrowe na nowych rynkach oraz działając jako jeden zespół na całym świecie.”

W listopadzie 2021 r. Kaufman objęła stanowisko prezesa ds. światowego rozwoju produktów i doświadczeń konsumenckich w Paramount, nadzorując światowy rozwój produktów i biznesu, marketing, planowanie franczyzy, strategię kreatywną, sprzedaż detaliczną i badania konsumenckie dla wszystkich marek z portfolio. W ciągu niespełna roku Kaufman przeprowadziła transformację biznesu produktów konsumenckich, ujednolicając organizację poprzez skoncentrowanie całej siły ekosystemu Paramount wokół najbardziej wartościowych produkcji. Jej zaangażowanie w transformację, innowacyjność i kształtowanie marki doprowadziło do powstania jednych z najbardziej przełomowych przedsięwzięć partnerskich w historii firmy, w tym do nawiązania współpracy z największymi nazwiskami w mediach społecznościowych. Kaufman była również odpowiedzialna za pierwszy bezpośredni sklep internetowy Viacom w 2019 r. – The SpongeBob Shop – i od tego czasu kierowała ekspansją w kierunku dodatkowego bezpośredniego segmentu internetowego dla towarów związanych z różnymi głównymi programami CBS i Showtime, w tym podobnych samodzielnych inicjatyw dla takich marek jak Star Trek, South Park i MTV.

Przed objęciem stanowiska prezesa ds. międzynarodowych produktów konsumenckich i doświadczeń, Kaufman pełniła funkcję prezesa ds. produktów konsumenckich i dyrektora ds. marketingu w Nickelodeon, gdzie była odpowiedzialna za budowanie najbardziej rozpoznawalnych serii Nickelodeon, od Psiego Patrolu po SpongeBoba Kanciastoportego, przeprowadzając je przez najważniejsze kampanie i uroczystości.

Przed dołączeniem do Nickelodeon w 1997 r. Kaufman zajmowała stanowiska w Turner International, Equity Marketing i Grey Advertising. Uzyskała tytuł licencjata w dziedzinie komunikacji społecznej na Uniwersytecie Amerykańskim w Waszyngtonie, a w 2019 r. przyznano jej tytuł doktora honoris causa The American University. Kaufman, zaangażowana orędowniczka równości płci oraz różnorodności i integracji, zasiada w zarządzie Fundacji Rock and Roll Hall of Fame, a także Bottomless Closet, organizacji non-profit, która ma na celu przygotowanie kobiet do osiągnięcia sukcesu w miejscu pracy, oraz w organizacji Pace Women’s Justice Center.

Paramount

Spółka Paramount Global (NASDAQ: PARA, PARAA) jest wiodącą międzynarodową firmą medialną i rozrywkową, która tworzy treści i materiały klasy premium dla widzów na całym świecie. Portfolio marek konsumenckich Paramount, stymulowane przez kultowe studia, sieci i usługi streamingowe, obejmuje między innymi CBS, Showtime Networks, Paramount Pictures, Nickelodeon, MTV, Comedy Central, BET, Paramount+, Pluto TV oraz Simon & Schuster. Paramount dociera do największej części amerykańskiej widowni telewizyjnej i może pochwalić się jedną z najważniejszych i najobszerniejszych bibliotek tytułów telewizyjnych i filmowych w branży. Oprócz oferowania innowacyjnych usług streamingowych i cyfrowych produktów wideo, firma zapewnia zaawansowane możliwości w zakresie produkcji, dystrybucji i rozwiązań reklamowych.

Więcej informacji na temat Paramount można znaleźć na stronie www.paramount.com i obserwować @ParamountCo na platformach społecznościowych.

PARA-IR

*Kliknij tutaj, aby obejrzeć zdjęcia

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1747626/Paramount_Logo.jpg

Źródło: Paramount Global

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.08.2022, 08:38
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ