Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„ParcelABC” może odebrać przesyłki od klientów mieszkających w Wielkiej Brytanii, Polsce, na Litwie, Ukrainie, w Australii, USA, Niemczech i przewieźć je do różnych państw świata. Spółka wyznacza sobie ambitne cele i w najbliższym czasie zamierza ogłosić jeszcze więcej nowych kierunków.
„Staramy się oferować klientom sprawną obsługę i przystępną cenę, dlatego aktywnie poszerzamy zasięg działalności zarówno w Europie, jak i poza jej granicami. Niemcy wybraliśmy nieprzypadkowo. Są one jednym z największych rynków e-commerce w całej Unii Europejskiej. Dla mieszkańców Niemiec robienie codziennych zakupów lub kupowanie droższych rzeczy przez Internet z dostawą do domu to norma” - mówi jeden z twórców platformy internetowej do transportu przesyłek „ParcelABC” Andrius Balkunas.
Za pomocą systemu „ParcelABC” można zamówić odbiór paczki z domu i doręczenie jej do odbiorcy. Drogę przesyłek wysyłanych przez platformę można obserwować w Internecie: po wprowadzeniu numeru przesyłki można zobaczyć każdy krok kuriera. Cena za usługę najczęściej obliczana jest na podstawie rozmiarów i wagi przesyłki.
„ParcelABC” łączy liczne duże i małe spółki kurierskie na całym świecie i należy do jednej z największych sieci kurierskich w tym sektorze. Dzięki temu spółka może zaoferować najszybszy i najtańszy sposób przetransportowania przesyłki o dowolnym rozmiarze i wadze, na którykolwiek kraniec świata.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.07.2018, 14:04 |
Źródło informacji | ParcelABC |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Legendarny obiekt sportowy zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski
Superauto.pl, największy sprzedawca nowych aut w internecie, został pierwszym w historii sponsorem tytularnym Stadionu Śląskiego. W efekcie zawartej umowy sponsorskiej, drugi co do wielkości stadion w Polsce zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski.- 02.04.2025, 17:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Superauto.pl
-
Image
„Na życie, które dzieje się teraz” - PZU z nową kampanią o ubezpieczeniach na życie i zdrowie
PZU rozpoczyna wiosenną kampanię promującą ubezpieczenia na życie i zdrowie pod hasłem „Na życie, które dzieje się teraz”. Celem akcji jest podniesienie świadomości Polaków o korzyściach z posiadania tego typu zabezpieczenia oraz promowanie oferty PZU, która łączy ochronę życia i budowanie kapitału na przyszłość.- 02.04.2025, 15:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PZU
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ