Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK, 3 grudnia 2013 r. /PRNewswire/ - Czołowy, międzynarodowy koncern kosmetyczny Coty Inc. (http://www.coty.com/) (NYSE: COTY) ogłosił dziś mianowanie Patrice de Talhoueta na dyrektora ds. finansów. Decyzja wejdzie w życie na początku przyszłego roku. Talhouet zastąpi Sergio Pedreiro, który pozostanie w Coty do marca 2014 r., aby zapewnić bezproblemowe przekazanie władzy na tym stanowisku oraz doprowadzić do końca publikację raportu podatkowego spółki za drugi kwartał 2014 roku.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130917/NY80540LOGO)
Pełniąc rolę kierownika ds. finansów firmy na rynku amerykańskim oraz będąc członkiem komitetu wykonawczego ds. finansowych w firmie Mars Inc., nowy dyrektor ma na swoim koncie m.in. pomyślną realizację wieloletniego programu przekształceń w zakresie strategii finansowej spółki, nadzorowanie procesu zarządzania i zgodności z przepisami w regionie oraz działalność w charakterze dziekana ds. finansowych na tzw. Uniwersytecie firmy Mars. Przez ostatnie pięć lat pełnił funkcję dyrektora ds. finansów na rynek europejski w Mars Global Chocolate. Wcześniej de Talhouet spędził kilkanaście lat na stanowiskach wyższego szczebla kierowniczego w zakresie finansów w Alcatel-Lucent, zyskując szerokie doświadczenie i umiejętności współprowadzenia globalnych koncernów w Europie i obydwu Amerykach. Swoją karierę zaczynał w banku Societe Generale, gdzie spędził cztery lata.
De Talhouet posiada tytuł licencjata z ekonomii i zarządzania międzynarodowego, a także magistra z finansów, księgowości i prawa spółek.
"Jestem niezwykle szczęśliwy, mogąc powitać Patrice w roli nowego dyrektora ds. finansów firmy Coty. Posiada on duże doświadczenie i kompleksowe umiejętności oraz imponującą listę osiągnięć w zakresie poważnych transakcji finansowych w wiodących korporacjach o międzynarodowym zasięgu - powiedział Michele Scannavini, dyrektor naczelny w Coty Inc. - Na pewno wzmocni on naszą kadrę kierowniczą".
Dotychczasowy dyrektor, Pedreiro, objął swoje stanowisko w Coty w roku 2009 w trakcie światowego kryzysu finansowego. Jest on odpowiedzialny za wdrożenie strategii, która stanowiła mocny fundament w kierunku poprawy przychodów i zwiększenia marży spółki. Pedreiro przyczynił się także do poprawy w zakresie zarządzania i zgodności z przepisami, włączając realizację przepisów ustawy SOX. Wszystko to miało kluczowe znaczenie przy pojawieniu się Coty na giełdzie w czerwcu 2013 roku.
"W imieniu całego zespołu kierowniczego Coty, chciałbym podkreślić jak bardzo utalentowaną osobą jest Sergio oraz podziękować mu za jego wkład w rozwój spółki w ostatnich pięciu latach. Bardzo cenimy sobie jego zmysł biznesowy oraz niepowtarzalne umiejętności interpersonalne. Będzie nam go brakowało. Jednocześnie życzymy mu samych sukcesów w przyszłości" - dodał Scannavini.
Coty Inc.
Coty Inc. to jeden z liderów globalnej branży kosmetycznej, którego przychody netto za rok finansowy zakończony 30 czerwca 2013 r. sięgnęły 4,6 mld USD. Coty jest firmą założoną w Paryżu w 1904 r., specjalizującą się wyłącznie w produktach kosmetycznych. Jej oferta obejmuje znane zapachy, kosmetyki kolorowe oraz produkty do pielęgnacji skóry i ciała, które można nabyć w ponad 130 krajach i regionach całego świata. W ofercie produktów Coty znajdują się takie globalne marki, jak: adidas, Calvin Klein, Chloe, Davidoff, Marc Jacobs, OPI, philosophy, Playboy, Rimmel oraz Sally Hansen.
Źródło: Coty Inc.
KONTAKT:
Coty Inc.
Catherine Walsh
starsza wiceprezes ds. komunikacji korporacyjnej
tel. +1 212 389 7346
e-mail: catherine_walsh@cotyinc.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 03.12.2013, 14:00 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |