Newsletter

PCF GROUP SA (17/2024) Zmiany w składzie Rady Nadzorczej PCF Group S.A.

06.09.2024, 19:34aktualizacja: 06.09.2024, 19:36

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 17/2024

Zarząd PCF Group S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") informuje, że w dniu 6 września 2024 r. na podstawie § 21 ust. 1 statutu Spółki, Rada Nadzorcza Spółki powołała w drodze kooptacji Panią Lidię Banach-Hoheker na członka Rady Nadzorczej Spółki z dniem 6 września 2024 r. do końca bieżącej, trzyletniej, wspólnej kadencji Rady Nadzorczej Spółki, z zastrzeżeniem zatwierdzenia wyboru Pani Lidii Banach-Hoheker przez Walne Zgromadzenie Spółki.

Poniżej Spółka przekazuje informacje o wykształceniu, kwalifikacjach i zajmowanych wcześniej stanowiskach, wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej nowo powołanej członkini Rady Nadzorczej Spółki.

Zgodnie z oświadczeniem złożonym przez Panią Lidię Banach-Hoheker, Pani Lidia Banach-Hoheker nie prowadzi innej działalności konkurencyjnej w stosunku do Spółki, nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej w stosunku do Spółki jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub spółki kapitałowej ani nie uczestniczy w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Pani Lidia Banach-Hoheker nie została wpisana do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych.

Ponadto, w tym samym dniu Rada Nadzorcza Spółki powołała Panią Lidię Banach-Hoheker na członka Komitetu Audytu Rady Nadzorczej. Uchwała weszła w życie z chwilą jej podjęcia. Zgodnie z oświadczeniem złożonym przez Panią Lidię Banach-Hoheker, Pani Lidia Banach-Hoheker spełnia kryteria niezależności określone w art. 129 ust. 3 ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym oraz posiada wiedzę i umiejętności w zakresie rachunkowości lub badania sprawozdań finansowych w rozumieniu powołanej ustawy.

Życiorys zawodowy Lidii Banach-Hoheker

Pani Lidia Banach-Hoheker jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Zarządzenie finansami i posiadaczką kwalifikacji ACCA (Association of Chartered Certified Accountants).

Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu finansami i działami operacyjnymi w polskich oraz międzynarodowych organizacjach. Od lat tworzy i organizuje działy wspierające w taki sposób, aby koncentrowały się na dostarczaniu wysokiej jakości usług i stanowiły realne wsparcie dla biznesu. Posiada doświadczenie w zakresie fuzji i przejęć, ocenie inwestycji, modelowania biznesowego, restrukturyzacji, planowania strategicznego i doskonalenia procesów w spółkach produkcyjnych, handlowych i usługowych.

W ramach prowadzonej od 2021 r. własnej działalności gospodarczej pełni rolę doradcy finansowego i strategicznego przedsiębiorstw, w tym aktualnie pełni funkcje w organach zarządczych spółek CPP Tower sp. z o.o., Senja sp. z o.o. oraz 5th Corner sp. z o.o.

Od maja 2021 r. zasiada w Radzie Nadzorczej i Komitecie Audytu spółki UNIMOT S.A., a w okresie od grudnia 2022 r. do czerwca 2024 r. dodatkowo pełniła funkcje w Radzie Nadzorczej i Komitecie Audytu spółki Elemental Holding S.A.

Wcześniej przez wiele lat (2005 - 2008 oraz 2013 - 2021) była związana z grupą kapitałową Wydawnictwa Naukowego PWN S.A., w tym na stanowisku Członka Zarządu, Dyrektor Finansowej (CFO, Chief Financial Officer) i Dyrektor Kontroli Finansowej.

W latach 2008 - 2013 pełniła funkcję Członka Zarządu i Dyrektor Finansowej (CFO, Chief Financial Officer) w spółce Merlin.pl S.A. Wcześniej związana z Grupą Wincanton z branży logistyczno-magazynowej, w tym na stanowisku Dyrektor Finansowo-Administracyjnej.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.09.2024, 19:34
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ