Pobierz materiał i Publikuj za darmo
„Z wirusem COVID-19 łatwo nie wygramy. Jednak wspólnie możemy przezwyciężyć wywołane przez niego zniechęcenie, ograniczenia czy konsumencki marazm” – komentuje Wojciech Kotala, prezes zarządu agencji Schulz brand friendly.
Wzrost e-commerce
Iwona Wojna, e-commerce i customer digital manager w PepsiCo, Central Europe and Greater Balkans, pisze, że: „atuty jak bezdotykowe dostawy, brak kontaktu z innymi kupującymi, brak konieczności stania w kolejkach oraz precyzyjny czas dostawy pozycjonują e-grocery jako bezpieczny kanał, kojarzący się nie tylko z wygodą, ale przede wszystkim z zaufaniem”.
Cyfrowa rewolucja
Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego w banku BNP Paribas, przygląda się cyfryzacji i zmianie nawyków. „Innowacyjność musi iść w parze z bezpieczeństwem, tak ważnym w cyfrowym świecie. Dziś to też kwestia bezpieczeństwa zdrowotnego”.
Lojalność
W swoim artykule dr Jolanta Karny, wiceprezes Avivy, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, porusza kwestię biznesowej elastyczności. „Nauczyliśmy się, aby w niestandardowych czasach działać nieszablonowo, jednoczyć się w walce z nierównym przeciwnikiem, z otwarciem na potrzeby drugiej strony”.
Wielcy razem z małymi
Donata Wolińska, chief marketing officer w L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie, twierdzi, że: „aktywne reagowanie na wyzwania współczesnego świata stanowi test odpowiedzialności i wrażliwości”. Podobnej tematyki dotyka Marcin Sienkowski, szef marketingu OLX, pisząc o wspieraniu małych biznesów.
Kreatywna perspektywa
Z kolei Marcin Gaworski, współzałożyciel agencji 180heartbeats + JUNG v MATT, podkreśla: „wygramy, jeśli będziemy silni psychicznie, a nasze marki będą komunikowały się w sposób transparentny, angażujący i ważny dla konsumentów”.
Pobierz bezpłatny raport „Wygrać z wirusem” w pełnej wersji!
Źródło informacji: Schulz brand friendly
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.11.2020, 08:00 |
Źródło informacji | Schulz brand friendly |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Rozbudowa kolei w połączeniu z dojazdowymi liniami autobusowymi - dobra recepta na wykluczenie komunikacyjne PAP
Małopolska rozwiązuje problem wykluczenia komunikacyjnego poprzez rozwój transportu kolejowego wspartego przez autobusowe Miejskie Linie Dowozowe. „Jesteśmy gotowi udostępnić nasze projekty pilotażowe, żeby zostały wdrożone na arenę całego kraju” - mówił Łukasz Smółka, Marszałek Województwa Małopolskiego podczas debaty „Jak samorządy radzą sobie z wykluczeniem transportowym?”, która odbyła się podczas Krynica Forum 2024.- 20.09.2024, 12:03
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Małopolska stawia na innowacje i chce przyciągnąć inwestorów PAP
Międzynarodowe partnerskie kontakty wspomagają instytucje i przedsiębiorców z województwa małopolskiego. „Jesteśmy w stanie tworzyć innowacje i przyciągać kapitał. Trzeba tylko zwiększyć promocję naszego regionu” – stwierdził Rafał Kosowski, dyr. Departamentu Nadzoru Właścicielskiego i Gospodarki Urzędu Marszałkowskiego Woj. Małopolskiego, uczestnik debaty „Międzynarodowe partnerstwa Małopolski: mosty do innowacji i rozwoju” na Forum Krynica 2024.- 19.09.2024, 13:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom