Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„Z wirusem COVID-19 łatwo nie wygramy. Jednak wspólnie możemy przezwyciężyć wywołane przez niego zniechęcenie, ograniczenia czy konsumencki marazm” – komentuje Wojciech Kotala, prezes zarządu agencji Schulz brand friendly.
Wzrost e-commerce
Iwona Wojna, e-commerce i customer digital manager w PepsiCo, Central Europe and Greater Balkans, pisze, że: „atuty jak bezdotykowe dostawy, brak kontaktu z innymi kupującymi, brak konieczności stania w kolejkach oraz precyzyjny czas dostawy pozycjonują e-grocery jako bezpieczny kanał, kojarzący się nie tylko z wygodą, ale przede wszystkim z zaufaniem”.
Cyfrowa rewolucja
Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego w banku BNP Paribas, przygląda się cyfryzacji i zmianie nawyków. „Innowacyjność musi iść w parze z bezpieczeństwem, tak ważnym w cyfrowym świecie. Dziś to też kwestia bezpieczeństwa zdrowotnego”.
Lojalność
W swoim artykule dr Jolanta Karny, wiceprezes Avivy, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, porusza kwestię biznesowej elastyczności. „Nauczyliśmy się, aby w niestandardowych czasach działać nieszablonowo, jednoczyć się w walce z nierównym przeciwnikiem, z otwarciem na potrzeby drugiej strony”.
Wielcy razem z małymi
Donata Wolińska, chief marketing officer w L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie, twierdzi, że: „aktywne reagowanie na wyzwania współczesnego świata stanowi test odpowiedzialności i wrażliwości”. Podobnej tematyki dotyka Marcin Sienkowski, szef marketingu OLX, pisząc o wspieraniu małych biznesów.
Kreatywna perspektywa
Z kolei Marcin Gaworski, współzałożyciel agencji 180heartbeats + JUNG v MATT, podkreśla: „wygramy, jeśli będziemy silni psychicznie, a nasze marki będą komunikowały się w sposób transparentny, angażujący i ważny dla konsumentów”.
Pobierz bezpłatny raport „Wygrać z wirusem” w pełnej wersji!
Źródło informacji: Schulz brand friendly
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.11.2020, 08:00 |
Źródło informacji | Schulz brand friendly |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
GAC przyspiesza ekspansję na rynku europejskim, traktując Polskę jako punkt wyjścia
- 16.09.2025, 08:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Kolmar Korea tworzy „czyste piękno” dzięki przełomowym rozwiązaniom, od ekologicznych opakowań po prace badawczo-rozwojowe
• Jest laureatem międzynarodowych nagród za innowacje w obszarze opakowań, obejmujących papierowe tubki, papierowe opakowania do kosmetyków w sztyfcie i papierowe pojemniki.
• Kolmar plasuje się na 125. miejscu w rankingu magazynu TIME wyróżniającym "Najlepsze firmy na świecie pod względem zrównoważonego rozwoju 2025”, będąc jedyną koreańską firmą kosmetyczną na liście.- 16.09.2025, 08:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Marka GAC debiutuje w Polsce, inaugurując działalność na rynku europejskim
- 16.09.2025, 08:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ