Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„Z wirusem COVID-19 łatwo nie wygramy. Jednak wspólnie możemy przezwyciężyć wywołane przez niego zniechęcenie, ograniczenia czy konsumencki marazm” – komentuje Wojciech Kotala, prezes zarządu agencji Schulz brand friendly.
Wzrost e-commerce
Iwona Wojna, e-commerce i customer digital manager w PepsiCo, Central Europe and Greater Balkans, pisze, że: „atuty jak bezdotykowe dostawy, brak kontaktu z innymi kupującymi, brak konieczności stania w kolejkach oraz precyzyjny czas dostawy pozycjonują e-grocery jako bezpieczny kanał, kojarzący się nie tylko z wygodą, ale przede wszystkim z zaufaniem”.
Cyfrowa rewolucja
Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego w banku BNP Paribas, przygląda się cyfryzacji i zmianie nawyków. „Innowacyjność musi iść w parze z bezpieczeństwem, tak ważnym w cyfrowym świecie. Dziś to też kwestia bezpieczeństwa zdrowotnego”.
Lojalność
W swoim artykule dr Jolanta Karny, wiceprezes Avivy, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, porusza kwestię biznesowej elastyczności. „Nauczyliśmy się, aby w niestandardowych czasach działać nieszablonowo, jednoczyć się w walce z nierównym przeciwnikiem, z otwarciem na potrzeby drugiej strony”.
Wielcy razem z małymi
Donata Wolińska, chief marketing officer w L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie, twierdzi, że: „aktywne reagowanie na wyzwania współczesnego świata stanowi test odpowiedzialności i wrażliwości”. Podobnej tematyki dotyka Marcin Sienkowski, szef marketingu OLX, pisząc o wspieraniu małych biznesów.
Kreatywna perspektywa
Z kolei Marcin Gaworski, współzałożyciel agencji 180heartbeats + JUNG v MATT, podkreśla: „wygramy, jeśli będziemy silni psychicznie, a nasze marki będą komunikowały się w sposób transparentny, angażujący i ważny dla konsumentów”.
Pobierz bezpłatny raport „Wygrać z wirusem” w pełnej wersji!
Źródło informacji: Schulz brand friendly
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.11.2020, 08:00 |
Źródło informacji | Schulz brand friendly |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Jak polisa na życie pomaga w trakcie życia?
Pierwotnie ubezpieczenia na życie miały za zadanie nieść poczucie bezpieczeństwa finansowego bliskim po śmierci ubezpieczonego. Nowoczesne produkty chronią jednak za życia, dając wsparcie finansowe w razie choroby, wypadku, operacji czy utraty sprawności. Wypłata pieniędzy w takiej sytuacji to realna pomoc w piętrzących się trudnościach. W 2024 roku polski rynek ubezpieczeń na życie wypłacił łącznie 12,16 mld zł odszkodowań i świadczeń.- 12.08.2025, 16:35
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Unum
-
AirHelp: linie lotnicze zarabiają, a pasażerowie czekają - Unia Europejska ryzykuje utrwaleniem niekorzystnych praktyk
W Brukseli trwają debaty nad gruntowną nowelizacją unijnego rozporządzenia WE 261 w sprawie praw pasażerów lotniczych, przez którą perspektywy podróżnych malują się w coraz ciemniejszych barwach. Ustawodawcy rozważają wydłużenie progów opóźnień do nawet 6 godzin oraz obniżenie kwot odszkodowań. Planowane zmiany wraz z rosnącymi opłatami za bagaż i malejącą ochroną konsumentów stanowią wyraźny sygnał, że zyski linii lotniczych są w Europie ważniejsze niż prawa pasażerów.- 12.08.2025, 12:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: AirHelp
-
BingX AI zapewnia kompleksową analizę, umożliwiającą podejmowanie bardziej świadomych decyzji handlowych
- 12.08.2025, 11:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ