Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Biznes w walce z wirusem](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2020-11/Biznes%20w%20walce%20z%20wirusem_Ok%C5%82adka%20raportu.jpg?itok=nG1tnErZ)
„Z wirusem COVID-19 łatwo nie wygramy. Jednak wspólnie możemy przezwyciężyć wywołane przez niego zniechęcenie, ograniczenia czy konsumencki marazm” – komentuje Wojciech Kotala, prezes zarządu agencji Schulz brand friendly.
Wzrost e-commerce
Iwona Wojna, e-commerce i customer digital manager w PepsiCo, Central Europe and Greater Balkans, pisze, że: „atuty jak bezdotykowe dostawy, brak kontaktu z innymi kupującymi, brak konieczności stania w kolejkach oraz precyzyjny czas dostawy pozycjonują e-grocery jako bezpieczny kanał, kojarzący się nie tylko z wygodą, ale przede wszystkim z zaufaniem”.
Cyfrowa rewolucja
Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego w banku BNP Paribas, przygląda się cyfryzacji i zmianie nawyków. „Innowacyjność musi iść w parze z bezpieczeństwem, tak ważnym w cyfrowym świecie. Dziś to też kwestia bezpieczeństwa zdrowotnego”.
Lojalność
W swoim artykule dr Jolanta Karny, wiceprezes Avivy, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, porusza kwestię biznesowej elastyczności. „Nauczyliśmy się, aby w niestandardowych czasach działać nieszablonowo, jednoczyć się w walce z nierównym przeciwnikiem, z otwarciem na potrzeby drugiej strony”.
Wielcy razem z małymi
Donata Wolińska, chief marketing officer w L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie, twierdzi, że: „aktywne reagowanie na wyzwania współczesnego świata stanowi test odpowiedzialności i wrażliwości”. Podobnej tematyki dotyka Marcin Sienkowski, szef marketingu OLX, pisząc o wspieraniu małych biznesów.
Kreatywna perspektywa
Z kolei Marcin Gaworski, współzałożyciel agencji 180heartbeats + JUNG v MATT, podkreśla: „wygramy, jeśli będziemy silni psychicznie, a nasze marki będą komunikowały się w sposób transparentny, angażujący i ważny dla konsumentów”.
Pobierz bezpłatny raport „Wygrać z wirusem” w pełnej wersji!
Źródło informacji: Schulz brand friendly
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.11.2020, 08:00 |
Źródło informacji | Schulz brand friendly |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Światowi specjaliści od „małego atomu” pomogą OSGE zbudować pierwsze SMR-y w Polsce PAP
Orlen Synthos Green Energy (OSGE), kanadyjskie firmy Aecon i AtkinsRéalis oraz koncern GE Hitachi będą ściśle współpracować w celu przyspieszenia programu budowy małych reaktorów modułowych (SMR) w Polsce w oparciu technologię BWRX-300. Pierwszy blok może być gotowy już na początku najbliższej dekady.- 28.06.2024, 16:48
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Rimini Street India wśród 20 czołowych średnich indyjskich firm oferujących doskonałe miejsca pracy według rankingu z 2024 roku
Firma ponownie została wyróżniona w regionie jako lider kultury pracy i chętnie wybierany pracodawca.- 28.06.2024, 16:06
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Producenci pomp ciepła: nowe przepisy programu „Czyste Powietrze” są dyskryminujące PAP
Od 14 czerwca dofinansowanie zakupu pompy ciepła z programu „Czyste Powietrze” przysługuje tylko wtedy, gdy urządzenie figuruje na liście ZUM (Zielonych Urządzeń i Materiałów). Zmiana przepisów ma chronić nabywców i ułatwić im wybór produktów dobrej jakości. Innego zdania są przedstawiciele branży, którzy twierdzą, że proces tworzenia nowych regulacji był nietransparentny i dyskryminował uznanych na polskim rynku producentów, a mocno okrojona lista ZUM pozbawia konsumentów prawa wyboru.- 28.06.2024, 09:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom