Newsletter

P&G ogłasza CEO Challenge 2019

04.10.2018, 17:23aktualizacja: 04.10.2018, 17:23

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Międzynarodowy konkurs polegający na przeprowadzeniu studium przypadku jest szansą na uczestnictwo w rozmowie kwalifikacyjnej w P&G poprzez rozwiązywanie problemów biznesowych.

Cincinnati - (Business Wire) - Czy jesteś studentem szukającym konkursu biznesowego, w którym wykażesz się zdolnościami w zakresie opracowania strategii i rozwiązywania problemów? Jeżeli chcielibyście pokazać swoją pomysłowość i umiejętność krytycznego myślenia poza murami swojej uczelni na skalę światową, CEO Challenge organizowany przez P&G jest właśnie dla was. Grupa Procter & Gamble Company (P&G) (NYSE: PG) rozpoczęła przyjmowanie zgłoszeń do kolejnej edycji konkursu Global CEO Challenge, stanowiącego twórczą metodę przyciągania najbardziej utalentowanych osób do P&G. Konkurs zachęca studentów do wykazania się umiejętnościami biznesowymi poprzez realizację kilku scenariuszy opartych na rzeczywistych sytuacjach, prezentując pracę, jaką mogliby wykonać dla marek P&G. Zgłoszenie można przesłać za pośrednictwem strony https://www.pg-ceochallenge.com/. Ostateczne terminy wysyłania zgłoszeń ustalono indywidualnie dla poszczególnych krajów.

Niniejsza informacja prasowa zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja informacji znajduje się na stronie: https://www.businesswire.com/news/home/20181004005056/en/

„Studenci chcą dostać szansę wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce - powiedział David Taylor, prezes i dyrektor generalny P&G. -Konkurs CEO Challenge właśnie na to pozwala. Jest to okazja na zapoznanie się z zadaniami, jakie uczestnik konkursu wykonywałby pracując dla P&G, przy jednoczesnym wykazaniu się swoimi umiejętnościami”.

Pierwszy konkurs o zasięgu światowym, który odbył się w 2018 r. zakończył się ogromnym sukcesem. Zgłoszenia przesłało ponad 23 000 studentów z 40 krajów. Nagrodę przyznano zespołowi inżynierów z Arabii Saudyjskiej, w skład którego wchodziły wyłącznie kobiety: Linah Hussain, Malak Mously i Rawan Baik. Spotkały się tego lata w Cincinatti z prezesem i dyrektorem generalnym P&G Davidem Taylorem, wzięły udział w dorocznej konferencji SIGNAL Accelerator Summit organizowanej przez P&G, i otrzymały oferty pracy w firmie.

Edycja 2019, która właśnie wystartowała, obejmuje studium przypadku dotyczące Gillette, największej marki produktów pielęgnacyjnych dla mężczyzn. Konkurs składa się z trzech etapów: lokalnego, regionalnego i światowego. W ramach etapu lokalnego i regionalnego, praca studentów obejmuje przeprowadzenie studium prawdziwych przypadków P&G i opracowanie strategii biznesowej. Etap światowy składa się z konkurowania z innymi uczestnikami poprzez udział w symulatorze biznesowym, który wymaga od uczestników podejmowania decyzji jako dyrektor generalny.

Co mogą zyskać studenci?

- Okazję do udziału w rozmowie o pracę poprzez rozwiązywanie prawdziwych problemów napotykanych w biznesie, co może poskutkować potencjalnym zatrudnieniem w P&G.

- Opłaconą podróż do Dubaju, ZEA, gdzie odbywa się finał etapu regionalnego, otwierającego drogę do konkurowania w ramach etapu światowego.

- Zwycięzcy otrzymają zaproszenie do siedziby grupy w Cincinnati, na spotkanie z kierownictwem P&G i dyrektorem generalnym, Davidem Taylorem.

Finał etapu światowego odbędzie się w Dubaju, ZEA, w dniach 20-24 maja 2019 r.

Procter & Gamble

Oferując cieszące się zaufaniem, wiodące w swoich kategoriach produkty wysokiej jakości, firma P&G służy klientom na całym świecie. Do marek firmy należą: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w ok. 70 krajach świata. Najnowsze informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie: http://www.pg.com

Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20181004005056/en/

KONTAKT:

Dział ds. komunikacji P&G Company

Jeff LeRoy

tel. 513-983-0466

e-mail: Leroy.jh@pg.com

Źródło: Procter & Gamble

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.10.2018, 17:23
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii