Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Cincinnati - (Business Wire) - Czy jesteś studentem szukającym konkursu biznesowego, w którym wykażesz się zdolnościami w zakresie opracowania strategii i rozwiązywania problemów? Jeżeli chcielibyście pokazać swoją pomysłowość i umiejętność krytycznego myślenia poza murami swojej uczelni na skalę światową, CEO Challenge organizowany przez P&G jest właśnie dla was. Grupa Procter & Gamble Company (P&G) (NYSE: PG) rozpoczęła przyjmowanie zgłoszeń do kolejnej edycji konkursu Global CEO Challenge, stanowiącego twórczą metodę przyciągania najbardziej utalentowanych osób do P&G. Konkurs zachęca studentów do wykazania się umiejętnościami biznesowymi poprzez realizację kilku scenariuszy opartych na rzeczywistych sytuacjach, prezentując pracę, jaką mogliby wykonać dla marek P&G. Zgłoszenie można przesłać za pośrednictwem strony https://www.pg-ceochallenge.com/. Ostateczne terminy wysyłania zgłoszeń ustalono indywidualnie dla poszczególnych krajów.
Niniejsza informacja prasowa zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja informacji znajduje się na stronie: https://www.businesswire.com/news/home/20181004005056/en/
„Studenci chcą dostać szansę wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce - powiedział David Taylor, prezes i dyrektor generalny P&G. -Konkurs CEO Challenge właśnie na to pozwala. Jest to okazja na zapoznanie się z zadaniami, jakie uczestnik konkursu wykonywałby pracując dla P&G, przy jednoczesnym wykazaniu się swoimi umiejętnościami”.
Pierwszy konkurs o zasięgu światowym, który odbył się w 2018 r. zakończył się ogromnym sukcesem. Zgłoszenia przesłało ponad 23 000 studentów z 40 krajów. Nagrodę przyznano zespołowi inżynierów z Arabii Saudyjskiej, w skład którego wchodziły wyłącznie kobiety: Linah Hussain, Malak Mously i Rawan Baik. Spotkały się tego lata w Cincinatti z prezesem i dyrektorem generalnym P&G Davidem Taylorem, wzięły udział w dorocznej konferencji SIGNAL Accelerator Summit organizowanej przez P&G, i otrzymały oferty pracy w firmie.
Edycja 2019, która właśnie wystartowała, obejmuje studium przypadku dotyczące Gillette, największej marki produktów pielęgnacyjnych dla mężczyzn. Konkurs składa się z trzech etapów: lokalnego, regionalnego i światowego. W ramach etapu lokalnego i regionalnego, praca studentów obejmuje przeprowadzenie studium prawdziwych przypadków P&G i opracowanie strategii biznesowej. Etap światowy składa się z konkurowania z innymi uczestnikami poprzez udział w symulatorze biznesowym, który wymaga od uczestników podejmowania decyzji jako dyrektor generalny.
Co mogą zyskać studenci?
- Okazję do udziału w rozmowie o pracę poprzez rozwiązywanie prawdziwych problemów napotykanych w biznesie, co może poskutkować potencjalnym zatrudnieniem w P&G.
- Opłaconą podróż do Dubaju, ZEA, gdzie odbywa się finał etapu regionalnego, otwierającego drogę do konkurowania w ramach etapu światowego.
- Zwycięzcy otrzymają zaproszenie do siedziby grupy w Cincinnati, na spotkanie z kierownictwem P&G i dyrektorem generalnym, Davidem Taylorem.
Finał etapu światowego odbędzie się w Dubaju, ZEA, w dniach 20-24 maja 2019 r.
Procter & Gamble
Oferując cieszące się zaufaniem, wiodące w swoich kategoriach produkty wysokiej jakości, firma P&G służy klientom na całym świecie. Do marek firmy należą: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w ok. 70 krajach świata. Najnowsze informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie: http://www.pg.com
Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20181004005056/en/
KONTAKT:
Dział ds. komunikacji P&G Company
Jeff LeRoy
tel. 513-983-0466
e-mail: Leroy.jh@pg.com
Źródło: Procter & Gamble
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 04.10.2018, 17:23 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |