Newsletter

P&G publikuje nowy film ukazujący wysiłki firmy na rzecz włączenia społecznego środowisk LGBT+

19.06.2019, 13:53aktualizacja: 19.06.2019, 13:53

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Film stanowi kontynuację nagradzanego obrazu “The Words Matter” (Słowa mają znaczenie) i ukazuje odważnych pracowników spółki, którzy połączyli siły, aby przeciwdziałać nietolerancji i wywalczyć zrównanie świadczeń pracowniczych.

CINCINNATI - (BUSINESS WIRE) - Spółka Procter & Gamble (NYSE:PG) zaprezentowała dziś nowy film Out of the Shadows (Wyjście z cienia), który powstał we współpracy z Great Big Story. Film przedstawia wysiłki poczynione przez P&G na drodze ku społecznemu włączeniu lesbijek, gejów, biseksualistów oraz osób transpłciowych. Film ukazuje wysiłki pracowników, którzy rzucili wyzwanie spółce i przezwyciężyli trudności w burzliwych latach dziewięćdziesiątych i na początku XXI wieku.

Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna wersja komunikatu dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20190618005920/en/

P&G była pierwszą spółką, która dodała punkt dotyczący orientacji seksualnej do swojej deklaracji różnorodności, co stało się faktem w 1992 r. Wysiłki na rzecz równych praw pracowniczych dla przedstawicieli środowisk LGBT+ dopiero się jednak zaczynały.

Nękani epidemią HIV/AIDS i walcząc z coraz głośniejszą i bardziej zorganizowaną opozycją, pracownicy LGBT+ zmagali się z problemem wyrównywania szans w miejscu pracy. Pracownicy P&G rozpoczęli walkę, która toczyła się przez dziesięć lat, nie tylko po to, by otrzymać równe świadczenia pracownicze, ale także by odwrócić falę uprzedzeń społecznych.

„Ten inspirujący 25-minutowy film opowiada historię odważnych pracowników, którzy wykazali się wytrwałością w obliczu uprzedzeń, nienawiści i nietolerancji. Ich doświadczenia pokazują, jak wiele udało się nam osiągnąć, ale nie mamy wątpliwości, że pozostaje jeszcze wiele do zrobienia w kwestii osiągnięcia równości. Dlatego też spółka P&G nawiązała współpracę z Great Big Story, aby opowiedzieć swoją historię, tak aby inni mogli uczyć się na podstawie naszych doświadczeń, aby tworzyć lepszą przyszłość, w której wszyscy są doceniani i nikt nie czuje się wykluczony” – powiedziała Shelly McNamara, dyrektor ds. różnorodności i włączenia społecznego P&G.

Ukazanie własnych doświadczeń na rzecz włączenia społeczności LGBT+ jest częścią zaangażowania firmy w wykorzystanie jej głosu do rozpoczęcia konstruktywnego dialogu, który doprowadzi do wzrostu empatii i zrozumienia. Film zostanie opublikowany w przededniu 50. rocznicy zamieszek w Stonewall w ramach obchodów miesiąca dumy środowisk LGBT+.

„To coś więcej niż tylko korporacyjny film dokumentalny; to szczere spojrzenie na historię firmy, lekcja przywództwa i odwagi oraz drogowskaz na drodze do dalszego dialogu społecznego na temat różnorodności i włączenia społecznego. Ważne było dla nas, abyśmy w przejrzysty sposób podzielili się naszymi doświadczeniami, ponieważ odzwierciedlają one to, co wydarzyło się w tak wielu innych firmach i może, na co mamy nadzieję, zainspirować nowe pokolenie do dalszego budowania bardziej różnorodnych firm i społeczności” – dodał Brent Miller, wicedyrektor ds. komunikacji P&G i producent wykonawczy filmu.

Film, który trwa łącznie 25 minut, można obejrzeć w całości tutaj.

Postawa społecznościowa P&G

Różnorodność i włączenie społeczne wraz z kwestiami etyki i odpowiedzialności korporacyjnej, oddziaływania na społeczności lokalne, równości płci oraz zrównoważonego rozwoju środowiska stanowią główne obszary zainteresowania P&G w ramach działań społecznych. Program działań spółki wspiera cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ, aby położyć kres ubóstwu, chronić Ziemię i zapewnić dobrobyt wszystkim ludziom. Dalsze informacje dotyczące działań społecznościowych P&G można znaleźć w Sprawozdanie z działań społecznych za rok 2018 tutaj.

Procter & Gamble

Oferując cieszące się zaufaniem, wiodące w swoich kategoriach produkty wysokiej jakości, firma P&G służy klientom na całym świecie. Do marek firmy należą: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w ok. 70 krajach świata. Najnowsze informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie: http://www.pg.com

Wersja źródłowa komunikatu jest dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190618005920/en/

Źródło: The Procter & Gamble Company

Kontakt:

Brent Miller

Dział komunikacji P&G

tel. +1-917-423-5338

e-mail: Miller.br.4@pg.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.06.2019, 13:53
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii