Newsletter

P&G ujawnia plany promocji marek najlepiej sprzedających się produktów podczas olimpiady i paraolimpiady w Paryżu w 2024

14.05.2024, 14:25aktualizacja: 14.05.2024, 14:38

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Procter & Gamble
Business Wire/Procter & Gamble
  • Ponad 30 marek należących do P&G prezentuje kampanie z okazji Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich, w tym Pampers®, Ariel®, Fairy®, Venus®, Gillette®, Always®, Head & Shoulders®, Oral-B® i ZzzQuil®
  • Marki P&G dostarczą wybitne produkty i usługi na rzecz 22 000 olimpijczyków i paraolimpijczyków oraz ich personelu w wiosce olimpijskiej, w tym usługi żłobka z marką Pampers®, salonu kosmetycznego z markami Pantene®, Head & Shoulders®, Mielle®, Gillette® i Braun®, gabinetu dentystycznego z marką Oral-B® oraz pralni wspieranych przez markę Ariel®
  • Marki P&G nawiązują partnerstwa z ponad 100 olimpijczykami i paraolimpijczykami oraz uruchamiają programy sprzedaży w detalicznych sklepach stacjonarnych i internetowych ponad 150 sprzedawców z całego świata

CINCINNATI--(BUSINESS WIRE)-- Procter & Gamble (NYSE: PG), partner olimpijczyków i paraolimpijczyków z całego świata, ogłosił dzisiaj plany dotyczące promocji marek najlepiej sprzedających się produktów gospodarstwa domowego i kosmetyków podczas Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich, które odbędą się w Paryżu w 2024 r., w tym kampanie marketingowe i handlowe inspirowane olimpiadą, partnerstwa ze sportowcami sponsorowane przez marki oraz dodatkowe produkty i usługi dostępne dla zawodników w tegorocznej wiosce olimpijskiej w Paryżu.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20240514886098/pl/

Przed starciem sportowców w Paryżu oraz w trakcie zawodów ponad 30 marek P&G dotrze do miliardów zaangażowanych konsumentów z całego świata na wiele sposobów podkreślających wybitny charakter swoich produktów. Inspirowane rekordowymi wynikami najlepszych sportowców z całego świata, marki produktów gospodarstwa domowego i preparatów kosmetycznych P&G ruszają z inspirowanymi olimpiadą i paraolimpiadą kampaniami marketingowymi promującymi najlepiej sprzedające się produkty, które służą konsumentom każdego dnia, w tym takich marek jak:

  • Pampers, która wspiera małych zawodników w ruchu, dostarczając im pieluchy Pampers® NEW Baby-Dry™ zapewniające doskonałe przyleganie i ochronę przed przeciekaniem;
  • Ariel, której kampania „Mistrz usuwania plam i nieprzyjemnych zapachów” jest poświęcona pielęgnacji odzieży sportowej i codziennej, również pranej w niskich temperaturach i krótkich cyklach prania, czyli w najtrudniejszych warunkach usuwania zabrudzeń;
  • Fairy, której kampania „Pogromca zabrudzeń” z udziałem maskotki marki, Pana Fairy, prezentuje doskonałe efekty mycia naczyń w zmywarkach, nawet w przypadku wyboru krótkiego cyklu zmywania;
  • Gillette Venus prezentuje kampanię „Moc gładkości”, aby podkreślić Venus jako zaufaną maszynkę sportowców, którzy sięgają po nią, aby cieszyć się gładką skórą, zwłaszcza na ostatnim etapie pielęgnacji przed sportowym starciem;
  • Gillette, marka o długiej tradycji w sporcie, realizuje wieloletnią obietnicę produktów „najlepszych dla mężczyzny”, prezentując złotą maszynkę na paryskie zawody w 2024, oraz przedstawia kampanię promującą najlepiej sprzedające się produkty z linii Gillette Labs;
  • Always to oficjalny produkt menstruacyjny igrzysk w Paryżu w 2024 r. Kampania „Nowy okres” ma na celu wyeliminowanie obaw związanych z menstruacją w świecie sportu dzięki zapewnieniu produktów gwarantujących najwyższy poziom ochrony;
  • Head & Shoulders, ekspert w walce z łupieżem, prezentuje kampanię „Nie mam”, przedstawiając swoje sposoby na walkę z łupieżem, które wzbogaciła o akcenty olimpijskie;
  • Oral-B z kampanią „Szoruj jak mistrz” wykorzystuje rolę marki jako oficjalnego dostawcy preparatów do higieny jamy ustnej podczas igrzysk w Paryżu w 2024 r. w celu propagowania stosowania Oral-B, aby cieszyć się czystszymi, mocniejszymi zębami;
  • ZzzQuil i jej kampania „Śpij po mistrzowsku każdego dnia” promuje sposoby na lepszy sen, który ma decydujące znaczenie dla osiągania najlepszych wyników.

„Każdego dnia marki P&G dostarczają konsumentom doskonałe produkty godne zaufania, które wychodzą naprzeciw ich potrzebom w zakresie gospodarstwa domowego oraz higieny osobistej, wspierając całe rodziny” - powiedział Marc Pritchard, dyrektor ds. marek w P&G. - Zainspirowało to nas do promocji sposobów, w jakie te wspaniałe bestsellery służą sportowcom, rodzinom i miłośnikom sportu, umożliwiając im koncentrację na kolejnych rekordach, zarówno podczas olimpiady czy paraolimpiady, jak i w najważniejszych momentach codziennego życia".

Kampaniom marketingowym marek P&G oraz innym wydarzeniom towarzyszyć będą programy w sklepach stacjonarnych i internetowych ponad 150 dostawców z ponad 40 krajów świata. Z okazji kilku ostatnich igrzysk P&G współpracował ze sprzedawcami, pragnąc przyczynić się do popularyzacji olimpiady i paraolimpiady wśród konsumentów w celu stymulacji wzrostu i tworzenia wartości. Igrzyska mają szczególne znaczenie w organizującym je mieście, dlatego z okazji paryskich zawodów w 2024 r. marki P&G ruszają z kampanią „Mistrzowie codzienności” w sklepach detalicznych z całej Europy, dostarczając wybitne produkty wychodzące naprzeciw potrzebom sportowców, ich rodzin oraz fanów zarówno w gospodarstwie domowym, jak i w zakresie higieny osobistej - tak jak wybitne są wyniki olimpijczyków i paraolimpijczyków w świecie sportu.

W trakcie igrzysk marki P&G dostarczą sportowcom jeszcze więcej dodatkowych produktów i usług niż kiedykolwiek dotąd, umożliwiając im koncentrację na najlepszych wynikach osiąganych na oczach całego świata. Marki P&G będą wspierać ponad 22 000 sportowców i ich personel w wiosce olimpijskiej, oferując dostępne i włączające produkty i usługi, takie jak między innymi:

  • żłobek z marką Pampers w wiosce: po raz pierwszy podczas Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich marka Pampers® stworzy komfortowe i dogodne warunki dla sportowców podróżujących z pociechami, by mogli cieszyć się wspólnie spędzonymi cennymi chwilami w wiosce olimpijskiej w Paryżu. Żłobek zapewni przestrzeń do zabawy i spędzania czasu w rodzinnym gronie, a także dostarczy najwyższej jakości pieluchy i chusteczki do pielęgnacji dostosowane do wszelkich potrzeb najmłodszych;
  • salon kosmetyczny z markami Pantene® , Head & Shoulders®, Mielle® , Gillette® i Braun® zapewni zabiegi kosmetyczne i pielęgnacyjne stworzone z myślą o sportowcach, aby mogli poczuć się wyjątkowo, rywalizując o najwyższe miejsce na podium;
  • pralnie wspierane przez markę Ariel: sportowcy mogą liczyć na nieskazitelną czystość odzieży i strojów oddawanych do pralni w wiosce olimpijskiej w celu ich wyprania w niskiej temperaturze dzięki wsparciu marki Ariel, oficjalnego dostawcy produktów do prania na potrzeby Igrzysk w Paryżu w 2024;
  • gabinet dentystyczny z marką Oral-B® zapewni sportowcom pewność siebie i zdrowy uśmiech, świadcząc ogólne usługi dentystyczne oraz pomoc w nagłych sytuacjach, przy użyciu najlepszych szczoteczek, past i technik pielęgnacyjnych Oral-B®;
  • ochrona w trakcie menstruacji: marki Always i Tampax® dostarczą sportowcom produkty menstruacyjne w toaletach w całej wiosce olimpijskiej;
  • zestaw powitalny „Mistrzowie codzienności” od P&G: każdy sportowiec otrzyma torbę wielokrotnego użytku z motywem paryskich igrzysk, wyposażoną w produkty marek P&G, w tym Oral-B, Head & Shoulders, Aussie, Safeguard i Febreze w celu wsparcia właściwej dbałości o zdrowie i higienę osobistą podczas zawodów w Paryżu w 2024 r.

„To wspaniałe, że marki P&G dostrzegają kwestie mające największe znaczenie dla sportowców i pragną wyjść im naprzeciw podczas Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich na wiele znaczących sposobów” - powiedziała sześciokrotna mistrzyni olimpijska, Laura Kenny. - W przypadku sportowców, którzy chcą pogodzić życie zawodowe z obowiązkami rodzicielskimi, możliwość spędzenia czasu ze swoimi pociechami w łatwo dostępnym miejscu, jakim jest żłobek zorganizowany przez Pampers, stanowi doskonały sposób na udzielenie im cennego wsparcia podczas igrzysk”.

P&G oraz marki P&G nawiązały również współpracę z ponad 100 najlepszymi sportowcami z całego świata, wspierając ich wysiłki zarówno w sporcie, jak i poza nim, w drodze sponsoringu finansowego, a nawet darowizn na rzecz bliskich im organizacji charytatywnych za pośrednictwem programu „Athletes for Good”. Do grona sportowców z 17 krajów i 37 dyscyplin sportowych wspieranych przez P&G należą między innymi:

  • dwukrotna złota medalistka igrzysk olimpijskich Clarisse Agbegnenou w judo, z Francji, która nawiązała partnerstwo z markami Pampers, Ariel i Oral-B;
  • złoty medalista olimpijski Niek Kimmann w kolarstwie, z Holandii, który nawiązał współpracę z marką Gillette;
  • trzykrotna złota medalistka paraolimpijska Marie-Amélie Le Fur, w lekkoatletyce, z Francji, która nawiązała współpracę z marką Always;
  • złota medalistka paraolimpijska Alexis Hanquinquant w triathlonie, z Francji, która nawiązała partnerstwo z markami Braun, Gillette, Head & Shoulders i Oral-B;
  • złota medalistka paraolimpijska, Anastasia Pagonis, w pływaniu, z USA, która nawiązała współpracę z marką Venus;
  • dwukrotna medalistka olimpijska Lydia Jacoby w pływaniu, z USA, która nawiązała współpracę z marką Venus;
  • złoty medalista olimpijski Wang Shun w pływaniu, z Chin, który nawiązał partnerstwo z marką Safeguard.

Program P&G na Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie

P&G od 2010 r. jest światowym partnerem Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego (IOC). W lipcu 2020 r. P&G poinformował o przedłużeniu światowego partnerstwa w zakresie Igrzysk Olimpijskich do Letnich Igrzysk Olimpijskich, które odbędą się w 2028 r. w Los Angeles, w tym rozszerzeniu światowych praw na Międzynarodowy Komitet Paraolimpijski oraz Igrzyska Paraolimpijskie. Od objęcia roli światowego partnera Igrzysk Olimpijskich firma i jej marki, w tym Always®, Tide®, Ariel®, Gillette® i Head & Shoulders®, nawiązały współpracę z ponad 500 sportowcami, pragnąc podkreślić ich zaangażowanie każdego dnia na rzecz osiągania rekordowych wyników, podobnie jak marki P&G, które dążą do zapewnienia najlepszych efektów użytkownikom ich produktów każdego dnia.

Procter & Gamble

P&G służy konsumentom z całego świata, dostarczając szeroki wachlarz zaufanych, wiodących marek wysokiej jakości należących do najsolidniejszych na rynku, w tym Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® oraz Whisper®. Społeczność P&G jest obecna w ok. 70 krajach świata. Aby uzyskać najświeższe aktualności oraz informacje o P&G i jej markach, prosimy o odwiedzenie strony https://www.pg.com. Inne wiadomości na temat P&G można znaleźć na stronie https://www.pg.com/news.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240514886098/pl/

Źródło: Procter & Gamble

KONTAKT:

P&G Jeannie Tharrington
e-mail: tharrington.jm@pg.com

MMK+ Elisabeth McClure
e-mail: Elisabeth.Mcclure@ketchum.com

Źródło informacji: Business Wire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.05.2024, 14:25
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ