Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Umowa sponsoringowa największej wielofunkcyjnej areny w Polsce – PGE Narodowego obowiązywała do 14 lutego br. W związku z funkcjonowaniem na terenie PGE Narodowego szpitala tymczasowego część świadczeń wynikających z umowy nie może być realizowana. PGE i PL.2012+ zdecydowały o zawarciu aneksu do obowiązującej umowy, aby móc w pełni rozliczyć wszystkie świadczenia sponsoringowe. Tym samym okres jej obowiązywania został wydłużony o okres funkcjonowania szpitala. Jednocześnie PGE zainicjowało postępowanie przedłużające sponsoring największej areny wielofunkcyjnej w Polsce o kolejne 5 lat.
„Z naszych badań wynika, że umowa sponsoringowa PGE Narodowego jest bardzo efektywna i chcemy ją kontynuować. Ta współpraca ma dla nas wymiar nie tylko biznesowy, ale też wizerunkowy” - mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
„Jako operator PGE Narodowego niezwykle cenimy sobie dotychczasową, 5-letnią współpracę z największą grupą energetyczną w kraju. Jestem przekonany, że owocem rozpoczętych negocjacji będzie wynegocjowanie nowego kontraktu satysfakcjonującego obie strony, a na obiekcie ponownie odbywać się będą najbardziej prestiżowe wydarzenia, które dostarczą gościom ogromnej dawki pozytywnych emocji” – podkreśla Włodzimierz Dola, prezes zarządu spółki PL2012+.
PGE Polska Grupa Energetyczna jest jednym z największych sponsorów polskiego sportu i mecenasem kultury. Sponsoring tytularny PGE Narodowego wpisuje się w odpowiedzialne podejście PGE do prowadzenia biznesu oraz budowania wizerunku marki.
Źródło informacji: PGE Polska Grupa Energetyczna
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 15.02.2021, 15:53 |
Źródło informacji | PGE Polska Grupa Energetyczna |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
70 lat Totalizatora Sportowego: miliardy złotych na polski sport i kulturę PAP
Totalizator Sportowy (TS), który działa od roku 1955, przekazał przez 70 lat istnienia miliardy złotych na wsparcie polskiego sportu i kultury. To m.in. dofinansowanie infrastruktury sportowej w największych miastach Polski, ale i na szczeblu lokalnym. To także wspieranie kultury wysokiej, ale i tej masowej. Z okazji 70-lecia TS zainaugurował m.in. program „Gdy grasz, wszystko gra”, a do grona ambasadorów marki LOTTO dołączył znany koszykarz Marcin Gortat.- 16.09.2025, 12:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
GAC przyspiesza ekspansję na rynku europejskim, traktując Polskę jako punkt wyjścia
- 16.09.2025, 08:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Kolmar Korea tworzy „czyste piękno” dzięki przełomowym rozwiązaniom, od ekologicznych opakowań po prace badawczo-rozwojowe
• Jest laureatem międzynarodowych nagród za innowacje w obszarze opakowań, obejmujących papierowe tubki, papierowe opakowania do kosmetyków w sztyfcie i papierowe pojemniki.
• Kolmar plasuje się na 125. miejscu w rankingu magazynu TIME wyróżniającym "Najlepsze firmy na świecie pod względem zrównoważonego rozwoju 2025”, będąc jedyną koreańską firmą kosmetyczną na liście.- 16.09.2025, 08:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ